Miksi mies katsoo?

Miss25

Siis kysyn, mikä on yleisesti syynä, että katsotte naista?

Tätä ihmettelen, koska olen huomannut sinkkuillessani monen miehen katsovan pitkään. Omaan aikalailla huonon itsetunnon, mutta tiedän kuitenkin etten ole mikään rumilus. Ihan tavallisen näköinen nainen (pitkät hiukset, normaali vartalo, hymyilen/nauran kuitenkin paljon), kauniiksi on sanottu, mutta näihin suhtaudun skeptisesti. Ihmettelen vain, onko minussa vikaa, katsotaanko minua siksi, vai mikä ihme siinä on?

Flirttailusta sentään tulee selkeä kuva, minkä takia katsotaan, mutta jos naamalla on neutraali ilme, niin syy jää todellakin epäselväksi.

Tämä nyt ei ole mikään "olet varmasti kaunis"-kommenttien kalastelu tarina, joten ne lauseet voi jättää. Pyydän vain tietoa, miksi mies katsoo. Enkä tarkoita pikaista vilkaisua vaan pidempia katseita, jotka todella jättää epävarman kuvan siitä, onko naamassani todella jotain pahasti pielessä :D

15

2707

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voe ziisus

kalastelulta kuulostaa silti vakuutteluistasi huolimatta, sori.

No tiedäthän tuon katsomalla peiliin: jos ei ole ruokaa pitkin naamaria tai pinaattia hampaisssa, niin sinua katsovat. Ylläri pylläri.

• Eli vastauksia..

No kyllähän se kuulostaa jos kysyy, tottakai, varsinkin kun vastaaja on joku katkeroitunut, työtön, yli 35 v jokinorsu. Siltähän se kuulostaa, joten nyt osoitin kysymyksen miehille. kiitos!

• voe ziisus
        Eli vastauksia.. kirjoitti:

No kyllähän se kuulostaa jos kysyy, tottakai, varsinkin kun vastaaja on joku katkeroitunut, työtön, yli 35 v jokinorsu. Siltähän se kuulostaa, joten nyt osoitin kysymyksen miehille. kiitos!

Tsiisus, älä nyt hyvä ihminen suutu, kohta suoni ohimolta poksahtaa ihan turhan takia. sanoin vaan niinkuin minulle tuli mieleen.

ai niin, olen 25-vuotias, töissä käyvä, kuivalla maalla viihtyvä nisäkäs.

• huh huh
        Eli vastauksia.. kirjoitti:

hirveet itkupotku-raivarit :D

Miten sinä puhut naisille? Taidat olla sisäisesti yhtä kaunis kuin ulkoisesti?

• Siilinystävä

Kaikki miehet ei osaa flirttailla, tai muutenkaan käsitellä naisia. Äite opetti, että katsoa saa, muttei koskea. Näinpä mieleisensä naisen nähdessään toljottavat, kun eivät muuta voi.

• tappisilimä

En ole mies, mutta tuskin heidän syynsä katsoa poikkeavat kovin paljon omistani. Ja minä katson, koska näkö on paras aistini ja visuaaliseksi olennoksi minut on luotu. Katson ilman syytä ja syystäkin, useammin tiedostamatta kuin tarkoituksella. Pidempään ja uteliaasti katson, jos on jotain, mikä erityisesti kiinnittää huomioni - oli se sitten positiivisella tai negatiivisella tavalla huomiotaherättävää. Tykkään katsella myös eri tavoin silmää miellyttäviä asioita; miehiä, naisia, lapsia, eläimiä, vaatteita - mitä tahansa ympärilläni. Tällaisia toljottajia me ihmiset vain olemme, ei siihen katseeseen mitään mullistavaa syytä tarvita.

• lkmdflkmklmf

Silloin kun "jään kiinni" jonkun naisen kasvoihin, se johtuu joko siitä, että nainen on tutun näköinen tai sitten hän on poikkeavan kaunis tai hänen meikkinsä saa silmät loistamaan. Yleensä se katsetta vetävä juttu on nimittäin aina silmissä. Nyt olen lähiaikoina nähnyt pari kertaa naisen, jonka huivi jättää vain kapean raon silmien kohdalle. Tällaisesta viritelmästä silmät oikein paistavat ja niitä on vaikea olla tuijottamatta. Mutta yleisesti ottaen se on siis positiivista huomiota. Jos kyseessä on joku ruma piirre, vaikkapa iso syylä keskellä nenää, niin en kyllä jää sitä katselemaan. Se on niin selkäytimessä, että ei halua loukata toista ja katseen kääntäminen pois tällaisesta huomiotaherättävästä piirteestä tapahtuu aika vaistomaisesti ja nopeasti.

• Hyvä ihminen

Minä en ainakaan kovin pitkään rumia naisia jaksa katsella. Kyllä ne on niitä kauniita naisia mitä sitten tulee katseltua pidempäänkin. Yleensä silloin kun huomaan, että myös nainen katsoo lempeästi tai jotenkin vetovoimaisesti minuun.
      Siitä tulee hyvälle tuulelle kun katseet kohtaavat sillä silmällä.

Itselläni on myös heikko itsetunto, enkä tahdo oikein uskoa, jos minua kehutaan komeaksi jne. Ehkä siksi olenkin ilman naista.

• lkasfösöfdh

Katson onko nainen kivan ja hyvän näköinen. Ja jos on niin sitten katson siksi että on kivan ja hyvän näköinen. Kaippa sitä sinkulla aina on hieman haku päällä ja pää pyörii kuin tynnyrin pesijällä :) Jos olisi oma tyttöystävä niin sitten vois sitä katsoa tapitella. Ja jopa koskea.

• kamera

Huoh voi siis hengähtää! Kiva kuulla tuijotuksen syitä ja se että sitä ei aihuta syylä ja/tai paukama kasvoissa:). Kiitos pojat tästä!

• ei suinkaan

tais olla ne piikkikorot, tiukat farkut ja järjetön pakkeli naamassa, mutta anyway, hyvähän se on että saa huomioita silloin kun sitä tarvitsee ;))))

• komero

voih ihanaa sain kehuni joita en kalastellut!

• Nais

Tuijottelu on jännä ilmiö. Kyllähän se kiinnostuksesta viestii.. (ei aina parinhakumielessä tietenkään!)

• huomion keskipiste

Huomiota voi saada monella tapaa:

1) on kaunis 2) on värjännyt hiuksensa räikeällä värillä tai on pukeutunut värikkäisiin vaatteisiin 3) käyttää lyhyttä ala- tai yläosaa 4) käyttää korkokenkiä 5) käyttäytyy eriskummallisella tavalla tai "antaa ymmärtää"

Kaikista parhaiten saa huomion olemalla tuota kaikkea, mutta vähempikin riittää.

• Miksi itse katsot?

Miksi itse katsot miehiä sillä tavalla? Kun tiedät vastauksen tuohon niin tiedät vastauksen alkuperäiseen kysymykseesikin. Ja kyllä, joku voi olla sinustakin kiinnostunut. Kauheus tai kauneus kun on katsojan silmässä eikä sinun päätettävissäsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      62
      6017
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      81
      3496
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2661
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2165
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      2159
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1853
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1659
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      84
      1267
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1226
    10. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      26
      1097
    Aihe