eilen kuulin tosi kivan biisin NRJltä, joku lista oli menossa ja tää biisi oli nro 30.
Esittäjää tai biisin nimeä en kuullu :/
Musta NRJ:n omat sivut on tosi sekavat, oon yrittäny etsiä sieltä mikä listaus ois sunnuntaina ollu menossa, ei ollu ainakaan finnish dance chart.
Mistähän saisin tietää mikä listaus oli kyseessä ?
Kello oli 17-18 välillä kun tää listaus tuli.
Kiitos jo etukäteen.
Nrj su-illan lista ???
Nipsu
3
68
Vastaukset
- momoimoimooi
Marlon Roudette - New Age
?- Nipsu
Moi, Ei ole, ton löysin itsekin sijalta 30 mutta biisi on väärä.
- mlfbgsd
Finnish Dance Chart tulee pe 21-23 ja la 20-22 (U). Sunnuntaina tulee Eurohot 30 -lista 18-20.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1922010
- 1291104
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33700ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522