Miehet, siis heterot, käsi sydämellä, te jotka pidätte viiksiä ihan aina ja ja tosissanne, niin miksi? Auttakaa ymmärtämään?
Minulla on monia homomiehiä ystävänä ja tuttavina, ja sanoivat heidän suuntautumisessaan viikset viestittävät homo-eroottisuudesta ja he mielellään suutelevat viiksekästä miestä ja mielellään tekevät jotain muutakin intiimimpää viiksekkäiden toveriensa kanssa.
Minulla ei TODELLAKAAN viisarit värähdä viiksekkäien miesten kanssa, huh...
Siksi heteromiehiltä toivoisin kulmaa miksi heillä on viikset?
Kertokaa ihmeessä?
8
806
Vastaukset
- Partasuu
Viikset ja parta vähentävät parranajon tarvetta. Jokapäiväisen riesan sijaan riittää siistiminen muutama kerta viikossa.
Parta peittää finni- ja muut arvet siinä missä meikki naisilla.
Nykyään suosituksi tullut lyhyt koneajettu tukka tekee siistin vaikutelman ja peittää (alkava) kaljuuntumisen, jota esiintyy 80%:lla suomalaismiehistä.
Olen homo-hetero-asteikolla voimakas hetero. Testosteronitasoni on korkea, jolloin lihakset syntyvät pienellä harjoittelulla ja mieskunto riittää koko yöksi.
Tuntemiani lesbo-naisia ulkonäköni vieroksuttaa. Ilmeisesti MiSS AngeL:llä on taipumuksia siihen suuntaan ;-) - 5e7ykury6
Joillekin sopii viikset paremmin kuin toisille.
Ei se silti tarkoita että munasta tykkää, nti bimboherttuatar. - Grrmrrrmrrr
ei oo ei tuu... kasvaa toki mutta ajelen.
- nti wiipazå
Ho ei kyl oikeen ymmärrä mix muut tavis miehet pitää viixiä, homomiehillä sen kyl joteskin voi käsittää. Se on mekeen sama asia ku takatukka, tosi hirvee
- Oh hhoh!
Mistä kaikesta ihminen voi rakentaa itselleen ongelman kun oikein yrittää?
Mitä neiti kyselet, miksi et vain katsele toiseen suuntaan jos mies ei miellytä?- nti wiipazå
Tää jamppa on oikeesti dille, rakentaa ongelman?
Jos kysymyxet ja oman fiilixen ja mielipiteen kertominen on ongelmanraxaamist, ni sul kyl oikeesti ei kaikki nallekarkit oo pussis...
Mikä siis sun ongelma on, siis ku muiden kyssärit ja mielipiteet?
Nämä on makuasioita. Jotkut ei voi sietää pitkää tukkaa miehillä, toiset tykkää kovasti. Samoin jotkut tykkää isoista kaljuista miehistä, toiset munlaisista lyhyemmistä ja sopusuhtasista "neiti" pitkätukkamiehistä. Tässä on kyse samasta asiasta ja siitä miten hyvin viikset sopii kellekin miehelle. Mä tykkään pitää pientä viiksenalkua vaikka parin viikon jälkeen siinä on kunnon mursut jos ei aja, olen huomannut että naiset tykkää enemmän viiksittömistä tai aika ohuista viiksistä.
Mitä vikaa biseksuaalimiehissä muuten on? Vaikka ois bi-mies niin ei se tarkota että olis heti kaikkien miesten perään tai että pystys edes juuri ketään toista miestä ajatteleen siinä mielessä. Lesboseksi kiihottaa aika monia miehiä, varmaan AP tietää sen, niin onko mahdoton ajatus naiselle katsella kahta miestä hommissa ja kiihottua jos yleensäki pitää miehistä?- 79utas
Olin teffeillä miehen kanssa jolla oli melko suuret viikset, ja kävimme illan aikana syömässä jolloin deittini viiksiin jäi ruokaa! Hän ei huomannut sitä, eli vietin puoliyötä ruokaviiksen kanssa, koska en kehannut jättää häntä kuin nallia kalliolle. Jossain kahtaa mittani ja nolosteluni täyttyi, ja heivasin kaverin... VOI YÄKS!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873998Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6834
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740