Joskus jotain hyvääkin, älkää siis luopuko toivosta :)

Onnellinentyttönen

Suurin osa kertoo vain huonoista kokemuksistaan. Minä haluan vuorostani kertoa, että kyllä Suomi24:stä löytyy ihaniakin ihmisiä. Tapasin aivan valloittavan miehen treffit-palstalla ja nyt olemme olleet yhdessä kuukauden. Olin minäkin aluksi todella skeptinen koko nettideittailua kohtaan, mutta ainakin omalla kohdallani ennakkoluulot olivat ihan turhia. Tottakai tässä oli hyvää tuuriakin mukana kun noin ihanan ihmisen onnistuin kohtaamaan heti toisilla treffeilläni. Tällä hetkellä toivon ettei minun tarvitsisi enää palata nettideittailun maailmaan, mutta jos niin käy, niin tottakai uskaltautuisin taas Suomi24:n pariin.

24

644

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuukauden...

Kuukauden???

Onnea! :)

• biboym

toivottavasti ei ollut Arto !

• nainen.

Tapasin mieheni kuvakkeessa ja nyt on vuosi taivallettu yhdessä :)

• Malta kattoo

Odotahan nyt kuiteski. Ite tapasin miehen 3-4 kk. ja yllärispylläris....Vaikka oisit napannu saman...

• WomanInLove72

Onnea !
        Itse löysin oman vastakappaleeni vuosi sitten tältä samaiselta nettisaitilta.... ja edelleen tämä mies on maailman ihanin, huomaavaisin, hellin, hassuin, juuri Se Oikea minulle ! :)

• Tytt85.

Mieheni kanssa täällä törmättiin 4,5v sitten. Naimisissa siitä 1,5v.

Kyllä se joskus tuuri käy.:)

• biboym

toivottavasti ei ollut Arto !

• pois pois pois

Tää ei ole mikään onnellisuus palsta et mene vit..tuun täältä leijumasta.

• WomanInLove72

...hmmm.... käsittääkseni otsake tälle palstalle on "Tapasimme Suomi24:ssa" ja ainakin oma kirjoitukseni siis kuuluu juurikin tälle palstalle

• Onnstnt

Eikun tää on just oikee paikka sille.

Jos todella olet löytänyt jonkun S24 palstan kautta, kerro se täällä.

Itsellä neljäs vuosi menossa ja loppua ei näy. Ihanaa!!!

• P

Minä laitoin ilmoituksen viime jussin jälkeen.Vastauksia tuli hyvin, mutta kukaan ei alussa oikein sytyttänyt. Päätin kuitenkin kuitenkin lähteä kahville yhden ihan kivan kaverin kanssa, ystävystyttiin ja kuukausi pari siitä alettiin tapailla tosissaan, hyvin menee!! :)

• tumblebee

Minä myöskin tapasin avomieheni Treffit-palstalla ja yhdessä olemme olleet vuoden ja parisen kuukautta, yhdessä asuttu "virallisesti" tammikuusta asti. Kovastihan tuo kihloilla uhkailee. :)

Ennen tätä ko. ihanaa miestä tapasin sivuston kautta vain outoja tyyppejä ja pelureita eli takana oli epäonnistuneita treffejä ainakin kuuden henkilön kanssa. :(

Nyt minulla on onneksi kaikki kunnossa; meillä on yhteinen koti, pupu ja valmistumme suunnilleen yhtä aikaa. Molemmilla töitäkin tiedossa. Ei kannata heittää kirvestä kaivoon heti ensimmäisen tai parin epäonnisen tapaamisen perusteella. Mekin puhuimme messengerin välityksellä ainakin kuukauden (joka hemmetin ilta) ennen ensimmäistä tapaamistamme enkä ollut edes nähnyt kuvaa avokistani aiemmin. Yllätyin erittäin positiivisesti.

Miinusta vain suomenruotsalaisuudesta. ;)

• ååna

Onnea teille!

Mutta miksi suomenruotsalaisuus on miinusta??

• Don'tWorryBeHappy

Itse kyhäsin profiilin joskus helmikuussa palstalle, ja minulle kirjoitti kymmeniä eri miehiä. Muutaman kanssa jatkoin sitten syvällisempää keskustelua. Yksi herätti mielenkiintoni muita enemmän, vaikka hän tuntui provosoivan minua tahallaan ja hakevan lähes veemäisesti oikeaa minääni mailien takana. No, vuodatettuani hänelle itsestäni syvällisistä syvällisimmän tilityksen hänen tyylinsä muuttui, ja pääsimme rauhanomaisempaan kommunikointiin ;D.

Jossain vaiheessa sitten sovimme tapaamisen -hän oli ensimmäinen jonka treffasin - ja se oli siinä. En olisi ikinä uskonut, että netistä löytää moisen helmen. Viehätyin hänen olemuksestaan enemmän kuin olin uskaltanut toivoakaan, ja henkisesti hän on vertaansa vailla.

Katsellaan siis tässä mitä tuleman pitää. Monet treffit jo takana, ja yhteydenpito tiivistyy. Olen onnellinen, että skeptisyydestäni huolimatta kokeilin nettitreffejä, ja vaikka tuntui aluksi ettemme tuon miehen kanssa sovi yhteen kaikilta osin, niin jokaisen tapaamisen jälkeen olen yhä vakuuttuneempi, että hän on minulle se oikea. Jäitä hattuun, hymy silti huulilla :)

• Onnenmetsästys

Millä kirjaimella alkaa tämän kyseisen herran nimi, koska ei hän varmaankaan eka kertaa näillä palstoilla ole

• Dont'WorryBeHappy

Minulleko tuon tarkoitit?

• Santun kusettama

Niin luulin minäkin tavanneeni unelmamiehen, kun tapasin Arton...täältä viime lokakuussa.. Olen kaiken lisäksi jo yli nelikymppinen nainen, kuvitellut, että elämä opettanut havaitsemaan pelimiehen... Vaan kuinkas kävikään. ensinnäkin, mies ilmoitti profiilissaan iäksi 54, joka paljastui noin kuukauden kuluttua 59:si...Sanoi, että saa helpommin tuon ikäisenä,sen ikäisiin naisiin yhteyden mitä haluaakin eli noin reilu kymmenen vuotta itseään nuorempiin.Tavattuamme hän piti ensin profiiliaan auki...kirjoitteli sitten tietämättään ystäväni kanssa, sopi treffejä ystäväni kanssa ja oli oikein otettu ystäväni suorasukaisuudesta mahdollisen seksin suhteen. Ystävä näet tiesi kuka tämä mies on joka häneen yhteyttä ottaa ja oli päättänyt katsoa miten pitkälle mies menee, vaikka tapailee minua. No ystävätär puhalsi sitten pelin poikki ja lupasi paljastaa miehen minulle, ellei tämä tee sitä itse. Pakkohan tuon kai oli tehdä niin ja kertoa tapahtuneesta minulle. Kertoi tosin asian niin, että häntä on nyt vedätetty ja kunnolla,.että on nyt poistanut profiilinsa palvelusta. Uskoin häntä. Ei tullut pieneen mieleenikään epäillä, sillä olimme yhteydessä aktiivisesti päivittäin ja kaikki muukin kertoi siitä, että hänelle olin vain minä.... Tai kuvittelin tyhmä niin. olisi kuitenkin pitänyt ymmärtää, jos mies alusssa käyttäytyy noin, ei hän jätä tuota käytöstä myöhemminkään. Tottakai hän edelleen etsii parempaa kuin minä.Meillä meni tossut solmuun pääsiäisenä, kun mies muuttui omituisen kylmäksi ja välinpitämättömäksi... Minä olin koko suhteen ajan kuunnellut kiltisti hänen tilityksiiän ex vaimon kamaluudesta, kun kerroin hänelle oman murheeni, hänen käytöksensä muuttui....Miehen katkeruus elämästään on muuten kerrassaan kamalaa kuultavaa, nyt sen uskallan tunnustaa. Lopulta minähän olinkin hänelle vain ilmainen terapeutti, jolle voi edellistään haukkua, ymmärsin sen vasta nyt. Samassa yhteydessä kun välirikko tuli,löysin hänen profiilinsa täältä treffipalvelusta... Taas profiilissa oli väärä ikä, nyt 56 vuotta ja profiili oli tehty Uudellemaalle, eikä Päijät-Hämeeseen mistä hän todellisuudessa on. Kai kuvitellut, ettei ystäväni tai kenteis jopa minä, emme löytäisi häntä väärästä läänistä. Kaikenlisäksi profiili oli ollut auki koko meidän suhteemme ajan, sillä vieraskirjaan oli ilmestynyt viestejä tuona aikana.
      Tunsin tämän kaiken paljastuttua itseni todella loukatuksi. Mutta sitten ymmräsin,e ttä opin tästä taas jotakin. Teffipalstalta en enää etsi mitään pysyviä suhteita. Sillä nämä hyvässä asemassa olevat asialliset, itseääni "hyvätapaisiksi, hyväkuntoisiksi, sisäsiisteiksi, liikuntaa harrastaviksi, elokuvissa, teatterissa ja konserteissa viihtyvät" mainostavat miehet saattavatkin olla näit AA:ssa käyviä entisiä alkoholisteja,( joka myös paljastui minulle suhteen "edetessä") jotka etsivät täältä vain seikkailuja ja oman egonsa korotusta, välittämättä toisesta ja toisen tunteista tuon taivaallista.Pelimiehiä..

• 234+555

Sitä saa mitä tilaa.

"Sillä nämä HYVÄSSÄ ASEMASSA olevat asialliset, itseääni "hyvätapaisiksi, hyväkuntoisiksi, sisäsiisteiksi, liikuntaa harrastaviksi, elokuvissa, teatterissa ja konserteissa viihtyvät" mainostavat miehet saattavatkin olla näit AA:ssa käyviä entisiä alkoholisteja"

Etsit siis vain hyvässä asemassa olevia varakkaita miehiä?

Kannattaisiko jatkossa tyytyä tavalliseen rehelliseen duunariin.

• ohohhhh

Onko mies Orimattilasta....... Minulle esiintynyt 49 vuotiaana. Suhteemme loppui viime lokakuussa...

• Santun kusettama

En etsi varakasta miestä, olen itse siten toimeentuleva, että kykenen elättämään itseni. Yleensä ottaen , ainakin itse olen yrittänyt löytää kumppania edes hieman samasta "sosiaaliluokasta", mitä itse on. Sillä niin ikävää kuin se onkin, eivät nämä vastakohta suhteetkaan yleensä tule tyydyttämään toinen toisiaan, Tosin miehen "luonto" on miehen luonto, eikä heitä siis tule ottaa kovin vakavasti, on tautat sitten mitkä tahansa.
      Tämä Santtu on kyllä Lahdesta.

• kaukanatäydellisestä

Niin, toisia onnistaa, toisia ei. Itsellä on ollut profiili 24treffeissä taukoja lukuunottamatta 7 vuotta ja kerran päässyt tapaamiseen asti mutta ei muuta.

• July lady

Minulla profiili kolme vuotta. Noin kymmenet treffit. Yksi yksipuolinen kunnon kolahdus... :(

Jospa tänä kesänä.

• .............

Varokaa myös Tomy P:tä. On ollu muka syöpää ja lässytilässyti lää. Sukupuolitautia vaan levittää!!!

• huh huh

Minkäsikäinen tää Tomy P on? Ja mistäpäin Suomea???
      Kuullostaa jotenki tutulta... Tosin syöpä ei mutta muita sairauksia löytyyki sit vino pino.

Jätkällä kyllä sana hallussa täytyy myöntää, onneks en ikinä tavannut livenä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      10
      1681
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      131
      1670
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      253
      1198
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1078
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1066
    6. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      955
    7. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      939
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      887
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      868
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      865
    Aihe