Oletteko koskaan nähneet naisen vaihtavan auton renkaita?
Hehehe...
http://aijaa.com/008619916194.jpg
Miesten nurkkaus
16
55
Vastaukset
- !##!*!*''
Varmasti hiki ja pieru tuoksuisi, jos nainen vaihtaisi renkaita.
Har!- ,
Haista home.
Naiset osaa vaihtaa autoon renkaat siinä missä miehetkin ja vaatteet päällä. Kukas se nyt keskellä tietä sattuneessa rengasrikossa kehtaisi alusvatteisillaan tai melkein ilkosillaan rietastella. Eihän miehetkään riisu vaatteitaan renkaittenvaihdossa.
Sitäpaitsi talvella ei vähissä vaatteissa tarkenisikaan.
Piste.
- Näin on.
Ihan hyvä ja jos totta puhutaan, Niin en koskaan.
Hähä xD En tollasessa asussa. Haalarissa kyllä.
- ...
Oletko itse vaihtanut?
- kaarne.
Väität, että olet vaihtanut autoon renkaat ja tehnyt työn alusta loppuun ilman miespuolisen apua?
... kirjoitti:
Oletko itse vaihtanut?
Ei ole ollut tarvetta. Oma mies vaihtaa muutaman miespuolisen kaverinsakin auton renkaat, kun ne ei itse osaa ja on niin pihejä, ettei viitsi viedä vaihdattamaan.
- yybee.
... kirjoitti:
Oletko itse vaihtanut?
Seison yleensä tiellä rengasrauta kädessä kun on kumi puhki.
Nyt äijä pysähdyt SAATANA.
Hähä xD kaarne. kirjoitti:
Väität, että olet vaihtanut autoon renkaat ja tehnyt työn alusta loppuun ilman miespuolisen apua?
Olen nähnyt. En itse ole vaihtanut.
- kaarne.
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Olen nähnyt. En itse ole vaihtanut.
Niin, auton renkaiden vaihto ei ole naisten työtä.
Eikä pelkästään sen takia, että nainen ei siihen pysty. kaarne. kirjoitti:
Niin, auton renkaiden vaihto ei ole naisten työtä.
Eikä pelkästään sen takia, että nainen ei siihen pysty.Se voi olla naisten työ, jos se on esim. sille naiselle palkkatyö ja voi olla muutenkin. Ja sitten tosiaan on miehiä, jotka siihen ei pysty tai eivät halua tehdä,ettei kädet likaannu :P
Mut nyt pois, naisten töihin ;)- kaarne.
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Se voi olla naisten työ, jos se on esim. sille naiselle palkkatyö ja voi olla muutenkin. Ja sitten tosiaan on miehiä, jotka siihen ei pysty tai eivät halua tehdä,ettei kädet likaannu :P
Mut nyt pois, naisten töihin ;)Ei ole olemassa naispuolisia autonasentajia.
Niin, mene vaan tekemään ruoka valmiiksi ennenkuin perheen elättäjä tulee kotiin. - y.b.off
kaarne. kirjoitti:
Ei ole olemassa naispuolisia autonasentajia.
Niin, mene vaan tekemään ruoka valmiiksi ennenkuin perheen elättäjä tulee kotiin.Jos sun mielestä on turvallista ajatella, että ei ole naispuolisia autonasentajia ja että mies elättää perheen, niin sen kun elelet omassa pikku kuplassasi ;)
- ...
Olen. En kyllä alusvaatteisillaan. Mutta mekko tai pitkät housut jalassa kyllä. Paita päällä.
- ?
Kuka se nainen oli? Sun äiti vai?
- ...
? kirjoitti:
Kuka se nainen oli? Sun äiti vai?
Minä olin se toinen mekossa ja naapurin täti taas se toinen housut jalassa. :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760