tiedän et oon myöhässä mutta jos saa vielä jostain niin mistä oon 14v pk seudulta
mistä 14 v kesätöitä
9
135
Vastaukset
- Lue aikaisemmat.
Et sitten viitsi lukea aikaisempia viestejä nuoren työntekijän palkkaamisesta.
Mutta toistetaan: 14 vuotias ei saa mistään "oikeita" töitä. - älkääkysykömiksi
Älkääkä kysykö miksi.
Lukekaa Suomen lakia. - ikdl
14 v saa tehdä enintään puolet lomastaan töitä 7tunnin päiviä ei vakituisia-.-
- gyh,gtxzftjkm,r
6h.
työtehtävät ovat rajoitetumpia tietyissä työpaikoissa. - Kesätyöläistä vailla
Voisin olla ensimmäinen keskustelua rakentava, millaisesta työstä olet kiinnostunut ja oletko koskaan tehnyt mitään työksi luettavaa? Entä liikunta mahdollisuutesi muuallekin kuin hesaan?
selvennys kaikenlainen työ mainoksia olenjakanut 3,5kuukautta pystyn liikkumaan muuallekkin kuin helsinkiin
kaikenlaisesta mainostenjakoa pystyn liikkumaan espoo helsiki vantaa
selvennys kaikenlainen työ mainoksia olenjakanut 3,5kuukautta pystyn liikkumaan muuallekkin kuin helsinkiin
- Töitä ? :)
Moikka !
Olen 14 vuotta täyttävä tyttö Etelä-Vantaalta :) Etsin itselleni töitä pääkaupunkiseudulta, mieluiten Helsingistä tai Vantaalta. Minulla on todella paljon kokemusta koirista, kissoista ja jyrsijöistä. Meillä on tällä hetkellä kaksi koiraa ja kaksi marsua.
Jos etsit koirallesi/koirillesi ulkoiluttajaa/hoitajaa tai jollekkin toiselle eläimellesi hoitajaa, laita viestiä sähköpostiini: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1782638Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482397Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1031100- 64911
- 65869
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait229771Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20770Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies88749Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka276747Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22698