Olen tälläinen 19v abi ja olen kitaristi bändissä. Luonteeltani olen sosiaalinen ja kavereita minulla on ihan normi määrä. Pukeutumiseni ei paljoa muista erotu; farkut, t-paita, huppari jne. Tossa ehkä perustiedot musta.
Olen elämäni aikana seurustellut 3 kertaa, enkä oikein ole viihtynyt missään seurustelusuhteessani. Omasta mielestäni en ole ihminen, joka tarvitsisi vakituisen tyttöystävän. Seurustelu pikemminkin ahdisti minua, enkä ole kertaakaan ollut ihastunut keneenkään elämäni aikana.
Naisia on kuitenkin riittänyt, ja voin sanoa että en edes muista, montaa naista olen elämäni aikana suudellut. Baareissa, keikoilla, festareilla... aina löytyy nainen. Mutta kertaakaan ei kukaan ole herättänyt minussa ihastumisen tunteita, en edes tiedä miltä se tuntuu. Onko se todellakin niin ainutlaatuista? Vai olenko jotenkin sekaisin? Vai onko käynyt niin, että en vain ole tavannut sopivaa naista?
Välillä mietin, miksi minun pitäisi edes hankkia tyttöystävä itselleni, jos en edes halua. Voin myöntää että yhdenillan juttuja on tullut harrastettua, mutta onko niistä mitään haittaa? Minua nuo yhdenillan jutut ovat vain piristäneet. Vanhempani ainakin varmaan suuttuisivat jos kertoisin niistä. He eivät myöskään ymmärrä, miksen halua tyttöystävää. Yksikään tyttö ei vain yksinkertaisesti ole saanut minua ihastumaan.
Renttu luonteeltaan.
renttu56
1
130
Vastaukset
- täti vm.76
No, sulle ei vaan oo vielä tullut se oikee tyttö kohalle...
Elät vain elämääsi, mut älä leiki omilla tai muiden tunteilla. Kyllä sä sitten tiedät, kun ihastut kympillä, että mistä on kysymys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756