Onko tämä naisen ja miehen ystävyyttä..vai mitä

epäuskoinen

Jos extyttöystävä ( yli 50 v) on nyt ystävä. Tarkoittaako se sitä.... että mies ei muuta kuin morjestaa exää kun vaimo on vieressä. Minun aikana eivät juttele. ( koen että ei ole puhtaat jauhot kummallakaan). Kännissä lähettelee naiselle viestejä kuinka" rakastaa vaikka elämä on nyt toisaalla."
kun vaimo ei mukana bilettämässä exän kanssa viettää iltaa...

onko tämä naisen ja miehen rehellistä viatonta ystävyyttä .

minä aviovaimona koen että minua petetään. Sen tiedän että s-posti viestejä lähettelevät.. Voivat tavatakkin päivällä sitä en tiedä..

Itse miellän ystävyyden ihan toisenlaiseksi....

8

324

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äkkijyrkkä

En ole koskaan käsittänyt näitä ex on hyvä ystävä. Miksi se ero sitten on tullut, jos tuo ex onkin niin ihana ihminen, että pitää jarkuvasti olla yhteyksissä.

Varmastikaan ei ole kummallakaan puhtaat jauhot pussissa. On itselläkin kokemusta juuri tästä asiasta. Aiheutti aikanaan paljon pahaa mieltä, kun huomasin suhteen alussa mieheni lähettelevän sähköpostia entiselle panolleen.

Mittani täytti siinä vaiheessa, kun minun käytöstäni ja oletettua mustasukkaisuuttani alkoivat puimaan. Nimenomaan naisen mustasukkaisuuden takia eivät olleet kauaa seurustelleet. Tämä oli mielestäni niin loukkaavaa käytöstä, että tein selväksi etten hyväksy tällaista.

Monet keskustelut asiasta käytiin ja sain vihdoin mieheni tajuamaan asian. Näitä entisiä panoja oli useampiakin, jotka lähettelivät viestejä ja soittelivat keskellä yötäkin pikku pienissä.

Mielestäni sinun ei ole pakko hyväksyä miehesi käytöstä, jos se aiheuttaa jatkuvaa pahaa mieltä ja epäluuloja. Kyllä ystävät ovat ihan eri asia kuin entiset. Ystävyyteen ei kuulu seksi missään muodossa. Entiset on entisiä ja joutavat jäädä menneisyyteen, jos aiotaan onnistua uudessa suhteessa.

• epäuskoinen

just.... eikös olekkin kumma kun otan exästä asian puheeksi...olen mustasukkainen.. hullu ja kuvittelen aivan perättömiä. Mieheni kait luulee et olen masokistinen kun itselleni tuotan pahaamieltä ... puhumalla asiasta joka minua vaivaa.
      mieheni lopeti exän kanssa seurustelun.. kun ex otteli kotona aurinkoa miespuolisen ystävän kanssa... ( miksiköhän mieheni ei ymmärtänyt että olivat vain naisen mukaan kavereita ;D )

Mieheni ei tajua kun yritän aloittaa puhumisen.. halauisin vain selvyyttä asiaan. Kuulen vaan kommentin "älä nyt viitti aloittaa sä olet hullu "
      Mielestäni minullakin on oikeus sanoa sanottavani rakentavassa hengessä. Mutta jos asia onkin niin että puheissani onkin niin paljon totuutta jota mieheni ei halua minun tietävän.
      Taidankin sanoa miehelleni että pyydetäänpä kaveriasi meille kahville. Katos kun mieheni sanoi minulle että me voidaan ihan hyvin mennä tämän exän luo kahville... no en todellakaan aijo kyläillä.. mutta omaan kotiini voisin kutsua , saataisimpa asiat puhuttu..no ex ei tulisi meille , tiedän sen. Mutta ehdotankin miehelleni tässä joku ilta asiaa..käsken soittaa exällä.. katotaan mitä selitystä sitten löytyy...

• tsirppiina_80

Itselläni on vähän vastaava kokemus, ex miesavokkini piti selkäni takana yhteyttä exäänsä, josta jäi kiinni. Puhelin oli aina piilossa, jopa suihkuun mennessä hän sen piilotti tai otti mukaansa. No, kerran jäi sitten kiinni kun olin pelaamassa hänen puhelimellaan (ihan luvan kanssa, ex oli viereisessä huoneessa koko ajan) ja yhtäkkiä näyttöön tupsahti viesti exältään. Olin aivan shokissa, en osannut yhtään odottaa mitään sellaista.

Suhteemme päättyi tähän pettämiseen, vaikka mies uskotteli ettei "mitään ole tapahtunut". Luottamus oli jo mennyt kerran aiemmin hänen pettämisensä seurauksena. Ja mä tyhmä otin vielä sen k.sipään takaisin!! No, en ottanut enään.

Sanoin kuitenkin exälleni että jos olette vain kavereita hänen exänsä kanssa, miksei hän voinut koskaan esitellä minua exälleen? Ei, siihen hän ei missään nimessä olisi suostunut, koska olihan tämä kyseinen ex vain HÄNEN kaverinsa, ei minun (meillä oli 4-vuotta kestäneen parisuhteen aikana myös paljon yhteisiä kavereita, jotka oli kaikki esitelty minulle). Eli kommentti kertoikin jo paljon: panoja ei esitellä, kaverit esitellään.

Onneksi tajusin hankkia oman asunnon vaikka ero olikin minulle todella vaikea :(

• tsemppiä!

Niin se menee. Mies ei myönnä mitään eikä myönnä tämä ex. Ollaan vain kavereita niin tutun kuuloista. Kun et ole paikalla sovitta treffejä ja puhutaan ummet ja lammet. Kun olet paikalla ja vieressä ei voida muuta kuin ehkä tervehtiä, koska muuten arvaisit käytöksestä, että jutussa on tunteita mukana.
      Sinun asemasi ei ole helppo, mutta sinun pitää tehdä ensin itselle selväksi mitä siedät ja mitä et. Mitä hyväksyt ja mitä et. Mikäli mies ei halua puhua niin tiedät tilanteen jolloin sinulle jää kaksi vaihtoehtoa jäädä suhteeseen jossa miehellä on kaksi tai useampi nainen tai lähteä.Mutta kaikkein ensimmäiseksi keskity itseesi ja tee oma päätös vasta sen jälkeen olet vahvempi kuin miehesi ja kestät kaiken mitä tulee vastaan. Silloin pystyt asettumaan miestäsi vastaan ja sanomalla oman kantasi ja pysymällä siinä.Jos mies ei ymmärrä siinä vaiheessa, että voi menettää sinut niin se on hänen menetys.

• ootte sairaita

Kylläpä on mustasukkaisia naisia! Kenenkään muun kanssa ei saa puhua kuin vaimon ja vain vaimolla saa olla ystäviä? Naurettavinta on jos aikuinen mies tottelee vaimoaan joka käskyttää kuka saa olla kenen kaveri ja kuka ei. Sanelee kuin pikkulapselle. Hävetkää.

• apuvaa

.... apua !!! et ole tosissasi...tottakait saa puhua ja olla ystäviä eihän siitä ole nyt kyse!

Ja tässä ei todellakaan ole mistään mustasukaisuudesta kyse.... vaan siitä että ei voi reilusti jutella... vaan täytyy salaa...

Niin kyse on siitä onko salaiset juttelut naisen ja miehen välistä ystävyyttä vai mitä se on...

hyväksytkö että toinen lähettelee viestejä että rakastaa... ihan vaan kaverina.

• ............

kyllä sitä mustasukkaseksi tulee, kun mies voi sano kun ensimmäinen riita tulee, et soittaa ex.n apuun, voi aikoja voi tapoja, ei silloin ole päässy irti oikeesti jos noin käyttäytyy, ja todella pitää vaan pelinappulana, itse en jatkanut sen kanssa, haukku muutenkin kaikesta kun arki tuli..

• faktaa!!

Kylläpä joku teistä on tyhmä. Se, että miehellä on SALASUHDE tarkoittaa juuri sitä, että silloin ei ole puhtaita jauhoja pusseissa. Omalla miehellä on salasuhde lupasi lopettaa ja nyt sain selville että suhde on jatkunut edelleen. Nyt saa mies minulta lähtöpassit vaikka kuinka herranlettas sentään sanoo, ollaan vaan kavereita jne.. Ei ikinä olla oltu sängyssä.Sehän on niin rumakin ja on se sua vanhempikin. Se ei ole tämä pointti vaan se että ollaan kaverita tai mitä hyvänsä puolison seläntakana. Mikäli ollaan kaverita niin silloin sitä voidaan olla ihan rehellisesti ja avoimesti myös puolison nähden. En ole koskaa puolisoltani kieltänyt omia kavereita ja omia menojaan. En ole mustasukkainen, mutta jossain kulkee se raja. Kun raja ylitetään niin minun puoleltani se tarkoittaa suhteen loppua. Kerran voin antaa anteeksi mutta en enää toista.Kun puoliso valehtelee menonsa ja jää kiinni on jossain muualla se vika kuin tässä syyttömässä osapuolessa. Mikäli ollaan kavereita niin miksi ei kutsuta koskaan kylään kahville, kun puolisokin on kotona.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      14
      2069
    2. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1425
    3. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      106
      1399
    4. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1245
    5. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1192
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      1017
    7. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      52
      1016
    8. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      991
    9. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      984
    10. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      335
      973
    Aihe