Paras ystäväni pyytää minua eroamaan poikaystävästäni? olen 17-vuotias ja aloin seurustelemaan viime lokakuussa. Ystäväni ei tykkää että seurustelen ja pelkään että ystävyytemme loppuu, jos en eroa poikaystävästäni ! mutta en halua jättää poikaystävääni, koska rakastan häntä vallattomasti ! mitä sanoisin ystävälleni?
mitä teen?!
3
93
Vastaukset
- Miksi
Miksi tämä ystäväsi haluaisi, että eroaisit poikaystävästäsi?. Onko siihen jotain tiettyä syytä, vai onko hän vain kateellinen sinulle?
Ehkei hän osaa olla onnellinen sinun puolesta, että olet löytänyt rakkaan ihmisen elämääsi. Tai pelkää, että teidän yhteinen aika jää vähemmälle. Hei! Ystäväsi ei ilmeisesti itse seurustele, joten hän on tavattoman kateellinen sinulle. Kuten naiset aina yleensä ovat toisilleen, asiasta kuin asiasta.
Jos ystäväsi on noin pikkumainen, anna hänen mennä menojaan. Ei tuo ole aitoa ystävyyttä, aidot ystävät eivät ole kateellisia toisilleen.
Olin itse 20 , löysin uuden poikakaverin jota silloinen likkakaveri ei voinut sulattaa.(tuntivat entuudestaan, samat piirit lapsena) No, tämä rupesi haukkumaan tätä poikaystävääni, " on yrittänyt tappaa minut" , jne. aivan päättömiä juttuja. Se akka sai mennä, eikä olla sen jälkeen nähty. Ja hyvä niin. Joten pidä se poikaystäväsi, ja anna sen kateellisen kaverisi mennä.- kaho 4
Ettei nyt olisi käynyt vaan sillä tavalla että käytännössä olet itse jättänyt ystäväsi eli unohtanut sen jätkän takia. Itse olen mies puolinen henkilö ja olen menettänyt paljon mies puolisia kavereita juuri sen takia kun joillekkin pojille on akkojen kans vehtaaminen tärkeämpää kuin oikeat ystävät. Joten kyllä ystäväsi huoli on täysin aiheellinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1257139Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1234934L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa664276TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153463Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242271Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2761701- 671465
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221446Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581428Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j581394