Yksi puolinen ystävyys

Päähän potkittu

Olen tuntenut erään ihmisen reilun vuoden. Alkuun se oli ihan mukava, mutta tuossa alkusyksystä alkoi malli muuttumaan. Hän ei enää tervehti minua vaan ajelee nokka pystyssä autolla eikä ole huomaavinaan. Laitoin hänelle loppusyksystä facebookissa kaveripyynnönkin jota hän ei koskaan ottanut vastaan vaikka oli kyllä nähnyt sen, koska hän oli noin kuukausi sitten poistanut oman profiilinsa niin onhan hänen täytynyt silloin kirjautua sisään että on pystynyt poistamaan profiilin. Näin häntä viimeksi tänään ja yritin jutella hänelle kaikenlaista mutta enimmäkseen sain puhua itsekseni. En voi kertakaikkiaan ymmärtää mitä hänellä voi olla minua vastaan, koska mitään riitaa ei ole koskaan hänen kanssa ollut enkä ole yhtään pahaa sanaa sanonut hänestä en edessä enkä takana päin. Olen muutenkin yksinäinen ja sitten vielä sellainen ihminen jonka ystävä haluaisin kaikkein eniten olla, onnistuu ylimielisellä käytöksellään pahoittamaan mieleni. Aina näin illalla kun alan nukkumaan niin monesti toivon etten aamulla enää heräisi.

5

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fucking attitude

Älä viitti tollasia ajatella. Ajattele nukkumaan mennessä, että hyvä että tämä päivä on ohi, ja siitä suoriuduin mallikkaasti. Jos nukkumaan menee huonolla tuulella, niin herää myöskin raskain mielin. Joka päivä on uusi päivä. Heitä jorpakkoon sellaiset ihmiset jotka ei ole samalla aaltopituudella sun kanssa. Ja kasvata itsellesi asennetta, suutu vähän.

• päähän potkittu

Ensinnäkin en saanut nukuttua viime yönä kun jotain 2-3 tuntia. Ja toiseksi tuo jorpakkoon heittäminen on helpommin sanottu kuin tehty. Hän on minulle tärkeä ihminen ja ajattelen häntä koko ajan, ja joskus hän tulee uniinikin milloin hyvässä ja milloin pahassa. Sellaiset ihmiset joista ei ole kiinnostunut niin eihän sellaisten käytöksestä välitä mitään, mutta kun hän sattuu olemaan minulle tärkeä ja kun tunne ei ole molemmin puolinen niin sehän asiasta tekeekin kipeän. Ja minun on käytännön syistäkin mahdoton unohtaa häntä, koska olemme työpaikka naapureita niin joudun näkemään häntä lähes päivittäin.

• fucking attitude

Sun tarttis vaan hyväksyä ettei joistain suhteista tule kultaa. Mihin tarvitsen ihmistä jolla ei ole sulle mitään annettavaa ja käyttäytyy ylimielisesti. Se kenen kanssa haluaisit olla ystävä, ei ole kiinnostunut susta pätkän vertaa, unohda se tyyppi.

• 11+4

Ei se aina ole niin helppoa. Joskus elämä voi ajautua tilaan, ettei uusia oikeasti kiinnostavia ihmisiä vain löydy. Silloin sitä helposti mielummin ottaa edes sen vähän irti mitä on saatavilla. Yksinäisillä ei yleensä ole ihmisiä hylättäväksi asti, eiväthän he muuten olisi yksinäisiä...

• päähän potkittu

Kysymys on siitä että jokaisella on oikeus olla onnellinen, myös minulla. Ja ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä toiset tuntevat vetovoimaa ikätovereihin toiset itseä vanhempiin toiset nuorempiin ja toisille ikä on taas täysin yhden tekevä asia. Ja sen lisäksi toiset mieltyvät vastakkaiseen, toiset samaan sukupuoleen ja toiset molempiin. Mutta oli miten oli niin jokaisella on oikeus saada juuri sellaista seuraa mitä itse haluaa, oli sitten kysymys pari tai ihan pelkästä ystävyys suhteesta, molemmat kelpaavat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe