kokemuksia Aupair World:istä??

aupairiksi haluava

Hei! Olisiko kellään kokemuksia tästä sivustosta: http://www.aupair-world.net/?ggl=en ? En ole koskaan ollut aupairina ja suunnitelmissa olisi mahdollisesti lähteä kesällä/syksyllä u.s.a:n,austraaliaan tai britanniaan.

11

4709

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Itse löysin aivan ihanan perheen tuota kautta! Kannattaa kyllä liittyä sinne. Siellä on paljon perheitä :) Tietysti kaikkeen pitää aina varauksella suhtautua. Jos haluut Usaan niin suosittelisin kyllä järjestön kautta kuitenkin lähtemään. Yksityisesti sinne on hankalampi mennä, mutta toki mahdollista. Tosin tuolla aupair-worldissa ei ole paljon perheita Usasta :/ Jos Britteihin aiot niin sit suosittelen todella tuota sivustoa, muuten sitä järjestöä. Onnea perheen etsintään!

• Irpsuli

Ihan hyvä sivusto, varmaan luotettavimmasta päästä :) Ite löysin tuolta perheen Italiasta, mutta olin perheessä lähinnä orjana joten lähdin sitten kesken kaiken pois. Mutta oon kuullut paljon hyviäki kokemuksia tuolta!

Niinku luin jostain aupair-sivulta "jos asiat kuulostavat liian hyviltä, ne ovat liian hyviä" eli siis todellakaan ei kannata uskoa ihan sinisilmäisesti mitä siellä sanotaan. On varmasti huijareitakin joukossa valitettavasti..

Tsemppiä! Ite löysin perheen entisen perheeni äidin kautta ja kesällä lähtö Saksaan, jee!

• turhautunut2323

Itseäni turhauttaa se tuolla aupair worldissa, että perheet eivät vastaa viesteihini...Voisivat edes kirjoittaa jos heitä ei kiinnosta...

• niimpäniin

turhautunut2323 oon ihan samaa mieltä! On se nii pirun vaikee klikata niitä nappuloita siellä.. Oon netistä löytäny muitaki ilmotuksia ja oon sitte lähettäny sähköpostia. Ja ei vastausta. Yhteen perheeseen sitten lähetin uuden viestin, että saivatko sähköpostini. Vastauksena tuli, että ollaan oltu tosi kiireisiä, toivottavasti ymmärrät ja eräs toinen tyttö on jo vahvistanut pääsevänsä meidän au pairiksi. Mielestäni on aika törkeää antaa odotuttaa ihan turhaan, kun sen viestin lähettäminen ei montaa minuuttia elämästä vie..

• aupairi

Mun kohdalla on aupair world toiminut! Viime kesän olin Saksassa luotettavassa perheessä ja nyt ensi kesänä on suuntana Irlanti. Tosi ihania perheitä oon kyllä löytäny =) Briteistä ja Australiasta löytyy paljon perheitä, mutta Usasta ei juurikaan.

• ex-aupair

Itsekin löysin perheeni aupair wolrdista. Vietin vuoden luotettavassa perheessä ja suosittelisin jatkossakin aupairworldia aupariksi suunnitteleville. Ystäväni löysi myös perheen tätä kautta ja tykkäsi paljon.

Ihan vaan vinkkinä, että ilmoitat kiinnostuksesta monelle perheelle, koska kaikki eivät todellakaan vastaa. Kiinnostuminen kun ei vielä tarkoita mitään ja ehdin lähettää monelle perheelle viestiä ennen kuin se oikea löytyi. Parin perheen kanssa lähettelin spostia. Kuukausi meni minullakin oikein perheen löytämiseen, mutta ajan käyttäminen tähän on vain hyvä. Tulet kuitenkin viettämään vuoden heidän kanssaan joten sopivan perheen valintaan kannattaa käyttää aikaa.

Vastaan mielelläni muihinkin kysymyksiin:)

• Espanja

Täällä yksi perhe Espanjasta, joka myös löysi au-pairin viime vuonna tuon sivun kautta.
      Haluaisin myös sanoa että tuo vastaamattomuus on näköjään molemmin puolista, nimittäin itse kiinnostuin monesta suomalaisesta au-pair ilmoituksesta, ja monet tytöt eivät vastanneet ollenkaan!! Todellakin, turhauttavaa!

• Nytaupirina

Sanoisin tuohon vastaamattomuuteen etta perheet joskus ovat todella kiireisia ja esim miun perheessa vaan aiti hoitaa tuota aupairin hankkimispuolta. itella perhetta etsiessa oli Pakko antaa joidenkin odottaa koska muuten olisin mennyt sekaisin perheissa, kuka on kukin.

Mutta sivusto kylla on toimiva ja jos perhe tuntuu hyvalta niin kannattaa lahtea. Itse halusin puhua skypen valityksella, silla tavalla saa hyvan tuntuman ainakin henkilosta jonka kanssa puhuu.

• -Lausku

Todella hyvä ja melko luotettava sivusto, mutta kannattaa varoa ihmisiä jotka saavat yhteystietosi sieltä ja sitten ottavat yhteyttä facebookin kautta. saattaa olla että sieltä jokunen "oikeakin" perhe tulee, mutta suurin osa on huijareita. Itse meinasin mennä siihen lankaan. Mutta suoraan aupair worldin kautta tulevat ilmoitukset ovat kyllä kuotettavia. itsekkin löysin perheen sieltä:)

• -Jacky

Haluaisin lähteä vaihtoon jenkkeihin... olen aupair worldin kautta etsiskellyt perheitä, mutta tarviiko mun itse hoitaa kaikki byrokratia asian suhteen? Kuinka hankalaa se mahtaa olla?
      Muutama mielenkiintoinen perhe onkin jo löytynyt, mutta en ole vielä ottanut yhteyttä, ajattelin ensin vähän kysellä täällä :)

• -Jacky

Tarkoitin siis aupairiksi, en vaihtoon :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      49
      5710
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      326
      5524
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      93
      4701
    4. Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.

Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y
      Maailman menoa
      10
      2205
    5. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      18
      1988
    6. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      38
      1904
    7. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      38
      1850
    8. Martina vuokraa yksiötä

Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      250
      1162
    9. Jokaisella tytöllä on supervoimansa

Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan
      Sinkut
      201
      1086
    10. Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!

Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka
      Maailman menoa
      61
      1039
    Aihe