Koska eroon profiilista?

whattodo?

Olen kiinnostunut, pidämme yhteyttä puhelimitse lähes päivittäin. Luulen että myös hän on kiinnostunut, sillä ennen kävi kirjautumassa profiiliinsa joka päivä, nyt ei toisten treffiemme jälkeen ole käynyt ollenkaan.

Milloin eroon profiilista?

Vaikutanko liian hätäiseltä jos piilotan omani? Tuntuu tyhmältä pitää sitä siellä, kun on löytänyt jotain mistä tahtoo ottaa selvää. Ei tule panostettua niihin viesteihin joita saa muilta. Mutten myöskään halua vaikuttaa liian helpolta...

5

218

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ms_cowgirl

kannattaisko kysyä ko tyypiltä itseltään missä meette... Itse en ainakaan seuraa deittikumppaneideni profiileja, eikä tulis mieleenkään analysoida niiden piilotusta helppoutena tms.

• fhd ghdgh d

Niitä 'vaikeita naisia' on ihan yllin kyllin. Ehkä enemmän kysyntää on reilun pelin rehellisistä naisista. Poista oma profiilisi ja jätä toisen päätettäväksi, mitä tekee omallaan.

• Pidätte yhteyttä puhelimitse mutta entä livenä? Kuinka monta kertaa olette tavanneet?

• tiputanssijatar

Samaa joutunut miettimäään -että säikähtääkö mies parien -joskin hyvin menneiden -treffien jälkeen jos poistan pfofiilini, vai pitääkö hän minua karkkikaupassa pyörivänä pelurina, jos pidän sen voimassa.

Ja jos poistan sen nyt, ja mies paljastuukin ei-sopivaksi minulle, niin ne pari muuta hyvää tyyppiä varmaan katoavat kyllä kuin tuhka tuuleen kun minä olen kerran vetäytynyt.

Ollako vai eikö olla. Hmph >:/

• profiilia vai ei

No en minä ainakaan ottaisi pois profiilia. Tällä hetkellä minulla on nettideitti, johon olen todella ihastunut, mutta en ole tavannut vielä. On toinenkin, joka on aika varteenotettava. En ole tavannut vielä. On kolmas, jonka olen tavannut, enkä kumminkaan vielä oikein tiedä, ihana mutta tiettyjä ongelmia tilanteessa. Sitten on muutamia muita, jotka haluaisivat tavata. Kyllä minä kaikkiin pidän yhteyttä oman aikani ja aikarajoitteideni puitteissa.
      No jos nyt sattuu niin, että kun tapaan tuon ihanan miehen, johon olen jo ihastunut, ja hän on yhtä ihana luonnossa ja jos hän vielä kaupan päälle tykkäisi minusta, niin kyllä minä sitten piilottaisin profiilini siksi aikaa, että tutustun paremmin...ainakin muutamien treffien jälkeen. Jos alkaisimme oikeasti tapailemaan tai seurustelemaan, niin sitten poistaisin profiilin kokonaan. Mihin minä sitä sitten enää tarvitisisin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      65
      2252
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      224
      2142
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      119
      1451
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      20
      1223
    5. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1190
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      104
      1071
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      959
    8. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      949
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      899
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      875
    Aihe