Elikka olen tämmönen 22v mies, joka ei ole koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä eikä nais rintamalla ole milloinkaan mitään oikeastaan tapahtunut.
Nyt olen kuitenkin tavannut nettitreffit palstalla pari naista, jotka voisivat haluta suhteeseen kanssani. Ongelma ei sinäänsä ole se, että kummasta valita vaan se ettei kumpikaan näistä naisista, tai pikemminkin tytöistä kiinnosta minua juurikaan. Sanottakoon, että molemmat ovat melkoisen lihavia ja ei mitenkään ihanne luonteisia.
Pelkäänkin nyt vaan sitä, että jos annan molemmille pakit niin en välttämättä löydä ketään muuta, mutta en kuitenkaan haluaisi aloittaa sellaista suhdetta jossa tiedän etten tule olemaan kumppanin kanssa pitempään yhdessä.. Ryhtyisin tavallaan siis suhteeseen ainoastaan sen takia, että saisin "kokemusta" ja kenties myöhemmin sen oikean, mutta sisin kyllä sanoo vastaan tämmöstä..
Mitäköhän pitäisi tehdä...
2
220
Vastaukset
- Toivottavasti löydät
Noh, siis toimit seuraavasti: deittailet, pitääksesi hauskaa, mutta kun et heitä halua, et ala suhteeseen, etkä ala seksiin.
Vaan! Etsit lisää, katsot löytyykö nettideiteistä muuta, kirjoittamistasi voit kehittää näittenkin kanssa, nimittäin mitä paremmin osaat siellä kirjoittaa sitä paremmat mahdollisuudet on. Nettideittejä ei tartte ottaa niin vakavasti heti ja voi tapailla, voi ottaa kevyemminkin.
Joten, älä suunnittele mitään suhteita, vaan treffejä ainoostaan. Olet rehellinen, sanot että haluat vaan tavata, ja tapailla, että et nyt tästä suhteesta oikein tiedä. Sitten sanot, jos ei tosiaankaan ala kiinnostaa, että sinua ei kiinnosta. Niin ne muutkin tekee: ei tartte heti mennä naimisiin! Ota rennompi asenne.
Sitten kun saat tätä deittikokemusta tässä niin voisit alkaa hyödyntää sitä muuallakin. Missä voisit pyytää naisia ulos? Mitä harrastat? Etkö voisi tavata ja tutustua harrastuksissa, opinnoissa, töissä, kursseilla? Etkö livenä voisi pyytää naisia treffeille?
Ei tarvitse heti ryhtyä suhteeseen eikä tehdä mitään.
Saa ihan itse päättää ja antaa pakit.
Kun on itse aktiivinen ja kehittää itseään, löytää kyllä muitakin.
Treffeillä käyminen on hauskaa ja parantaa itsetuntoa, vaikkei mitään tekisi.
Voit antaa enemmän aikaakin, hekin ovat huvikseen liikenteessa: aikuiset tajuaa kyllä, ettei aina tule mitään.
Olet todella nuori ja usko nyt, että ehdit kyllä deittailla vaikka sataa naista vuodessa, kunhan teet sen itse mahdolliseksi.
Sillä ei ole väliä, ettet ole aikaisemmin: kerta riittää viemään poikuuden. Joten se on äkkiä sitten tapahtumien puolelle siirrytty.
Naisrintamalla voisi alkaa tapahtua juurikin tänä vuonna.
Älä pelkää, tee omat valintasi ja ole hyvillä mielin siitä, että olet noin vahva periaatteiltasi. Älä kuitenkaan ole liian jäykkä: periaatteet eivät saa estää sinua elämästä!
Deittailu ei tarkoita sänkyyn menemistä eikä seurustelua suoraan.
Pakitkin saa antaa jos ei kiinnosta.
Päätä itse HYVÄLLÄ itsetunnolla itsestäsi. Olet juuri hyvä sellaisena kuin olet.
Hanki kokemusta asteittain ja eniten etsi niitä, ketä oikeasti haluat: sinä olet sen arvoinen!
Tsemppiä!!! - .....
jos hän ei saa tautista huoranvittuasi kostumaan on sinulla ongelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756