Mitäköhän pitäisi tehdä...

EI ole helppoa

Elikka olen tämmönen 22v mies, joka ei ole koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä eikä nais rintamalla ole milloinkaan mitään oikeastaan tapahtunut.

Nyt olen kuitenkin tavannut nettitreffit palstalla pari naista, jotka voisivat haluta suhteeseen kanssani. Ongelma ei sinäänsä ole se, että kummasta valita vaan se ettei kumpikaan näistä naisista, tai pikemminkin tytöistä kiinnosta minua juurikaan. Sanottakoon, että molemmat ovat melkoisen lihavia ja ei mitenkään ihanne luonteisia.

Pelkäänkin nyt vaan sitä, että jos annan molemmille pakit niin en välttämättä löydä ketään muuta, mutta en kuitenkaan haluaisi aloittaa sellaista suhdetta jossa tiedän etten tule olemaan kumppanin kanssa pitempään yhdessä.. Ryhtyisin tavallaan siis suhteeseen ainoastaan sen takia, että saisin "kokemusta" ja kenties myöhemmin sen oikean, mutta sisin kyllä sanoo vastaan tämmöstä..

2

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivottavasti löydät

Noh, siis toimit seuraavasti: deittailet, pitääksesi hauskaa, mutta kun et heitä halua, et ala suhteeseen, etkä ala seksiin.
      Vaan! Etsit lisää, katsot löytyykö nettideiteistä muuta, kirjoittamistasi voit kehittää näittenkin kanssa, nimittäin mitä paremmin osaat siellä kirjoittaa sitä paremmat mahdollisuudet on. Nettideittejä ei tartte ottaa niin vakavasti heti ja voi tapailla, voi ottaa kevyemminkin.

Joten, älä suunnittele mitään suhteita, vaan treffejä ainoostaan. Olet rehellinen, sanot että haluat vaan tavata, ja tapailla, että et nyt tästä suhteesta oikein tiedä. Sitten sanot, jos ei tosiaankaan ala kiinnostaa, että sinua ei kiinnosta. Niin ne muutkin tekee: ei tartte heti mennä naimisiin! Ota rennompi asenne.

Sitten kun saat tätä deittikokemusta tässä niin voisit alkaa hyödyntää sitä muuallakin. Missä voisit pyytää naisia ulos? Mitä harrastat? Etkö voisi tavata ja tutustua harrastuksissa, opinnoissa, töissä, kursseilla? Etkö livenä voisi pyytää naisia treffeille?

Ei tarvitse heti ryhtyä suhteeseen eikä tehdä mitään.
      Saa ihan itse päättää ja antaa pakit.
      Kun on itse aktiivinen ja kehittää itseään, löytää kyllä muitakin.
      Treffeillä käyminen on hauskaa ja parantaa itsetuntoa, vaikkei mitään tekisi.
      Voit antaa enemmän aikaakin, hekin ovat huvikseen liikenteessa: aikuiset tajuaa kyllä, ettei aina tule mitään.
      Olet todella nuori ja usko nyt, että ehdit kyllä deittailla vaikka sataa naista vuodessa, kunhan teet sen itse mahdolliseksi.
      Sillä ei ole väliä, ettet ole aikaisemmin: kerta riittää viemään poikuuden. Joten se on äkkiä sitten tapahtumien puolelle siirrytty.
      Naisrintamalla voisi alkaa tapahtua juurikin tänä vuonna.
      Älä pelkää, tee omat valintasi ja ole hyvillä mielin siitä, että olet noin vahva periaatteiltasi. Älä kuitenkaan ole liian jäykkä: periaatteet eivät saa estää sinua elämästä!
      Deittailu ei tarkoita sänkyyn menemistä eikä seurustelua suoraan.
      Pakitkin saa antaa jos ei kiinnosta.
      Päätä itse HYVÄLLÄ itsetunnolla itsestäsi. Olet juuri hyvä sellaisena kuin olet.
      Hanki kokemusta asteittain ja eniten etsi niitä, ketä oikeasti haluat: sinä olet sen arvoinen!

Tsemppiä!!!

• .....

jos hän ei saa tautista huoranvittuasi kostumaan on sinulla ongelma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      66
      2231
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      6
      1856
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      238
      1380
    4. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      219
      1016
    5. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1000
    6. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      96
      993
    7. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      22
      957
    8. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      80
      813
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      20
      794
    10. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      760
    Aihe