EXÄT / MENNYT MIKÄ MENNYT - UNOHTAKAA !! ,(jos ei oo lapsia)

Tyttelityy69

Sanokaa hyvät ihmiset -- mikä Teitä oikein vaivaa... ns." Sitä tikulla silmään, joka vanhoja muistelee".... (tekisi mieleni tehdä vielä jotain pahempaa)...Ettekö voi unohtaa .../ pakko on kiusata -- vaikka syy suhteen lopettamiseen on ollut teissä (ex-sissä)... niin entisen miehen uuden suhteen löytyessä on pakko kiusata soittelemalla..... Miehelläni ei ole edes yhteisiä lapsia "onneksi" heidän kanssaan, mutta......Ilmeisesti todellinen syy on hyväsydämmisyys joka ei osaa sanoa ei...... Joku, kun vähän nyyhkäsee niin.... ja voi, voi....

6

158

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huoh79

Ihan sama tilanne on täällä. Lopettelisivat jo sen soittelun ja tikusta asiaa keksimisen, milloin mitäkin pitää "keksiä" että olisi asiaa soitella...

• Naisen vaisto sanoo

Roikkuminen on aina molemmipuolista. Sanot ettei heillä ole yhteisiä lapsia.
      Oletko varma että se ex tietää olevansa ex?
      Oletko varma ettei se sun miehesi kilpailuta teitä, olet tottelevaisempi kun sinua roikotetaan? Mies voi nauttia saamastaan huomiosta ja kilpailusta.

Tai sitten mies on vässykkkä, joka ei saa exäänsä kuriin. Haluatko perässä vedettävän miehen joka tottelee käskyttäjäänsä?
      Millainen isä sellainen olisi lapsille?

Mieti ihan oikeasti kannattaa tuollaisessa jatkaa. Selvästi kärsit tilanteest kun tänne kirjoitat.

• erikoista, erikoista

Hmmm
      "Heidän" kanssaan. Mietipä vähän mitä kirjoitat. Kuinka monta exää miehelläsi on?.
      Ainako ollut exien vika kun tullut ero? Onpa huonon tuurin mies. Aivankuin minun ex joka on pettänyt jokaisen kumppaninsa ja syyttää exiään eroista.
      Ota ihmeessä huppu pois silmiltä ja kato suoraan.

• suomennos

Mies kertoo sinulle käytöksellään:

Jollet tottele, otan exän takaisin.

Näin mies saa sinut tottelemaan ja palvelemaan. Tuossa on kyse manipuloimisesta.

• näinseonnähtävä

Aloittajan kannattaisi ehkä vaihtaa miestä, silloin kaikki osapuolet olisivat onnellisia.

• Naiset roikkuvat

Monesti naiset roikkuvat ja yrittävät kiuputtaa exiäkin sormen ympärille.

Kerrompa tarinan. Eräs nainen joka ei kuitenkaan suostunut seurustelemaan kanssani yritti kuitekin soitella minua kuskiksi johonkin kaupungille. Toisella kertaa hän kyseli tulisinko vaihtamaan hänen autoonsa renkaat. Siis mitä!? En todellakaan rupea hyysäämään mitään exiä.

Toisena tarinan on niin perinteinen että exät tulevat iskemään kun minä olen jo vakiintunut. Joo se aika meni jo kun minua kiinnosti ja nykyisin olen jo elämäni onnellisimmassa parisuhteessa. Sitten vielä ihmetellään miksi olen muka kylmä tai en halua ihmeemmin puhua. No mikä velvollisuus minun on esittää muka parasta kaveria kun kerran suhteemme ei toiminut. Kun ei enää kiinnosta, niin miksi sitten minun pitäisi viihdyttää naista ja olla mielin kielin. No voi olla että minusta on tullut parempi saalis kun rupesinkin menestymään ja pystyn elättämään itseni hyvin nain kolmekymppisenä. Nuorena en kelvannut, mutta nyt vanhempana kyllä tuntuisin kelpaavan vähän kaikille vaikka on sormuskin sormessa. Hullua hommaa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      13
      1713
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      140
      1702
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      291
      1312
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1098
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1076
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      130
      972
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      965
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      915
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      895
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      888
    Aihe