Kuinka paljon vastailet palstalla

vastaus-au-tomaatti

miettien vastauksissasi käyttäytymistäsi palstalla ja muita palstalaisia?

Eli jos kysytään vaikka maineen menettämistä, mietitkö palstamaineen menettämistä vai yleisesti, kun kysytään ihannenaista/miestä, mietitkö että nostat jotain palstanaista/miestä vastauksellasi jne. Tai kun haukut jotain tietyn luonteista ihmistä palstalla, yritätkö viitata johonkin palstan ihmiseen oikeasti?

Rehellisiä vastauksia, kiitos.

5

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Aika vähän mietin muita vastauksissani. Ehkä joskus pitäisi enemmän miettiäkin, koska mun kommentit on saanut ihmiset suuttumaankin. Toisaalta, jokainen on vastuussa omista suuttumisistaan. ;-)

Ei ole pakko suuttua, jos ei halua.

Lähinnä mietin, etten möläyttele asioita joita mun kuuluu pitää itselläni. Tuntemieni ihmisien nimiä tms. asioita mitkä on sellaisia, joita ei täällä kuuluisi levitellä millään muotoa. Mä mietin mun rehellistä mielipidettä ja näkemystä asiaan. Joskus pinnallisemmin ja sinne päin, mutta joskus perusteellisemmin ja syvällisemmin.

Aina ei jaksa selittää aasta ööhön kaikkea niin jumalattoman tarkkaan ja viimeistä piirtoa myöden, että jokaikinen tajuaa mistä mä puhun. Jätän lukijan vastuulle päätellä asioita tai kysyä, jos ei jotain käsitä ja käsittää haluais.

Ei oo tarkoitus haukkua ketään, mutta joskus asioista voin olla niin rajusti eriä mieltä, että mun mielipide itsessään on toiselle joka henkilökohtaisesti haluaa asian ottaa loukkaus. Vaikka en olis koko ihmistä miettinyt tai edes tunne. Toiset haluaa ottaa kaiken kilpailuna, mollimisena, henkilökohtaisesti, kriittisesti ja negatiivisesti ylipäänsä sanoopa melkein mitä vaan.

Muttei mielipiteissä voi aina miettiä jokaisen suuttumisherkkyyttä. Sula mahdottomuus olla kaikkien mieleen tai miksi edes yrittää olla, jos haluaa olla rehellinen?

• ap.

Vastaa myös jälkimmäiseen kysymykseen, kiitos.

• ...
        ap. kirjoitti:

Vastaa myös jälkimmäiseen kysymykseen, kiitos.

Tai kun haukut jotain tietyn luonteista ihmistä palstalla, yritätkö viitata johonkin palstan ihmiseen oikeasti?

Vastasin jo. :-)

• heh.

Jahas, hienosti taas päätelty yhdeltä urpolta.

• Nasdaq

En ollenkaan. Mä heitän puskaan kiven ja katselen mitä tapahtuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4558
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3793
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      148
      3516
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      43
      1997
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      126
      1074
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      138
      1000
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      847
    Aihe