SELITTELYN MAKUA

UUSI ALKU

Nyt sen voin tunnustaa. Miehelläni on suhde naimisissa olevaan naiseen. Suhde tuli tietooni kiertotietä viime syksynä ja mies lupasi jättää naisen. Nyt olen saanut selville että minua on vedetty höplästä ja varmaan tämän naisen miestäkin 6-0. Eivät he ole suhdettaan lopettaneet ovat vain tulleet varovaisemmiksi ja hankkineet salapuhelimet. En ole sellainen nainen joka tätä teerenpeliä katselee vaan mietin jo omaa siirtoani. Se tulee olemaan miehelleni isku vasten kasvoja, josta toipuminen tulee kestämään. Mutta kuten sanottu ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön. Miehelläni on oma yritys, jossa minäkin työskentelen. Teen yrityksen kaikki paperityöt tarjoukset, laskut ym..Olen jo hakenut opiskelemaan eli olen vaihtamassa alaa ja miehelleni sanon , kun saan tiedon opiskelu paikasta, että meidän suhde ja työsuhteeni loppuu. Sitten hänellä on kuukausi aikaa etsiä uusi työntekijä paikalleni. En olisi velkaa hänelle edes sitä yhtä kuukautta. Minulla on pitämättömiä lomia, ylitöitä jne.. Hän tietää, että jos suhteen jatkuminen tämän naisen kanssa paljastuisi minulle se olisi lopun alkua. Olen saanut tämän selville, koska ihmisillä on vaisto niin minullakin. Mieheni käytöskin kertoo salailusta. (kerron esimerkin. Mies on lähdössä seuraavana päivänä matkalle ja farkkujen taskussa on tuo salapuhelin, jota en saa missään nimessä nähdä. Hän ryttää farkut tuolille sängyn viereen, kun näkee että näen mihin farkut laittaa ja sammuttaa valot. Ottaa farkut pois tuolilta ja laittaa ne sängyn alle turvaan.) Itse voisin huutaa ja raivota, mutta yritän pitää itseni tietämättömänä. Sydämeni huutaa, kun siihen sattuu niin paljon. Onneksi mulla on aikaa ollut koota itseni ja tehdä omat toiveeni selväksi. Helppoa ei ole lähteä suhteesta, mutta muutakaan en voin. Miehelleni tulen antamaan sellaisen opetuksen, että tulee tiemään mitä rehellisyys ja luottamus ovat. Kertokaa miten voin lähteä suhteesta rikkomatta itseäni enempää, kun tiedän että toinen ei siihen ole panostanut? Miksi sekä mieheni että tämän kakkosen pitää valehdella suhteensa laadusta?Miksi he eivät voi tunnustaa mitä heidän välillä on meneillään? Silti mieheni on ollut öitä pois kotoa vaikka valehteleekin, ettei heidän välillään ole seksiä. Mihin se seksi kuuluu? Salasuhde on salasuhde kuuluu siihen seksi tai ei.

17

565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ennemmin kuin nyt

Tuskimpa miehesi mitenkään siitä kärsii, että sinä et työpanostasi enää hänelle anna Saahan uusia työntekijöitä aina tilalle. Parasta mitä on tehdä on se, että ajattelet vain itseäsi, sen enempää energiaa tuhlaamatta sen miettimiseen miten kostat parhaiten. Tiedätkös että negatiivinen ajattelu vaatii ylipäätään paljon energiaa. Eiköhän siinä ole "kostoa" tarpeeksi, kun alat elämään omaa elämääsi ja otat vastuun omasta elämästäsi omiin käsiisi, kuten sanoit olet lähdössä opisekelemaan.
      Työpaikan vaihdos tuski saa miestäni havahtumaan ja oppimaan miten toista ihmistä kohdellaan. Jos et sitten tarkoittanut jotain muut konstia kostaa.
      Jos jokainen petturi keskustelisi avoimesti siitä mitä on tapahtunut ja miten siihen tilanteeseen on jouduttu, suurin osa ei varmaankaan päätyisi esim. eroon. Ongelmahan juuri onkin se, että jos edes suostutaan puhumaan, valhedellaan. Kyllä se kuule, seksi kuuluu niihin salasuhteisiin, se on varma asia.Jätät kakkonen rauhaan, häntä kiusaamalla teet itsestäsi hyvän syntipukin, ja miehesi ui vielä varmemmin ja halukkaammin hänen liiveihinsä.
      Ota siis oma elämä omiin käsiisi, kasaa itsesi ja lähde. Säilytät edes oman arvokkuutesi. Jokainen saa ansionsa mukaan, ennenmin tai myöhemmin.

• sgdhxhjxf

>Saahan uusia työntekijöitä aina tilalle>

Enpä oikein uskoisi. Kyllä omaan panostetaan enemmän ja ilmaiseksi. Kaiken lisäksi uutta joutuu neuvomaan ja työaika on vain lakisääteinen päivässä.

Salasuhde kestää, kun se on vaan niin ihanaa panna salaa yhtä halukasta. Myös fyysinen kiintymys on päässyt syntymään. Salasuhteet lakastuvat vain ajan kanssa. Riippuu paljon myös siitä, millainen takertuja kakkonen on. Joskus mies tajuaa itse oman hölmöytensä, tosin melko harva mies kirjoittanut siitä tänne.

Älytöntä ja tyhmää. Mies on kuin äidiltään tekojaan piilotteleva kakara. Sitä moni mies oikeasti henkisesti onkin. Loppujen lopuksi kun muistat mielessä tuon edellisen lauseeni, ymmärrät paremmin miestäsikin. Kakkonen etsii miestä, mutta oikeasti hemmottelee tuota "lapsiparkaa".

• lööperiä

No minua ei ainakaan yksikään nainen kiristäisi millään, edes ilmaisella työpanoksella. Jos on halu lähteä niin sen kun lähtee jos on jossain ruoho vihreämpää. Siitähän mielellään vaikka maksaa jos kiristävä työntekijä lähtee lätkimään ja ottaa sitten tilalle TYÖmotivoituneemman joita kyllä onneks Suomessa vielä riittää. Panostaa? Älä nyt vitsi naurattaa, jos mies haluaa panostaa naiseensa, silloin ei panosteta toiseen naiseen. Säälittävää kiristää ilmaisella työpanoksella, jos on pakko alistua lapsen tasolle niin keksi parempi kostokeino.

• <<<<>>>>>><<<>>>

lööperiä
        Ihminen jota petetään, saa kyllä antaa samalla mitalla takaisin ja hänen ei tarvitse keksiä mitään parempia kosto keinoja. Tämä nainen ei mennyt koskaan yhteen miehensä kanssa siksi että hänelle tarjoillaan valheita, ja sen varmaan tajuaa mieskin jos oikein pysähtyy ajattelemaan, joten jos mies on niin lapsen tasolla sen kakkos lutkan kanssa niin miksi ei saisi antaa samalla mitalla takaisin ja näyttää mitä se on kun sydämmeen ottaa kipeää,ei kai se muuten sitä tajua jos ei saa kokea sitä samaa avuttomuuden tunnetta, mitä vaimokin kokee. Minä kyllä sotkisin kaikki asiat firmassakin niin että seuraajalla olisi hieman tekemistä laitellessaan kuntoon asioita. Eikö se niin ole rakkaudessakin kun rakastaa niin saa takaisin rakkautta, kun pettää niin silloin voi olla valmis tulemaan itse petetyksi.
        Ottaisi vielä sen puhelimen sieltä farkkujen taskusta ja käyttäisi sitä vessanpöntössä kastumassa, mieshän tykkää kosteudesta eikö vaan.

• aloittaja!

Kiitos teille vastauksista. Voin sanoa, että mieheni ei osaa edes käyttää tietokonetta. Hän ei osaa tehdä tarjouksia eikä kirjoittaa laskuja eikä hän myöskään hinnoittele tuotteita. Siis kenellä vastuu kouluttaa uusi työntekijä jos en sitä tee???Kuka opettaa hänelle ohjelmien käytön?? Siinäpä pulma. Se, että ruoho on vihreämpää aidan takana ei välttämättä takaa kuin hetken huumaa. Itse olen tehnyt paljon töitä myös viikonloppuisin. Mutta voihan mies ulkoistaa palvelut tai harjoitella itse koneen käytön tai ottaa tämän kakkosen tekemään työni. En ole kakkosen kanssa missään tekemisissä ollut. Kerran olen nähnyt, kun hän tuli minulle valittamaan, että yhteinen risteily mieheni kanssa oli mennyt mönkään. Nimittäin kun on epäilyjä on myös konsteja selvittää ketä lähtee risteilylle ja kenen kanssa...
      En ole lähdössä kostamaan lyön vain kortit pöytään. Se, että saan itse alkaa elämään omaa elämää ja nauttia siitä on varmasti parasta joka tästä seuraa. Myöskin tulee säännölliset lomat ja työajat. Varmasti tulen löytämään uuden miehen sitten kun sen aika on.
      Tiedoksi tuleva ex-mieheni on sanonut ettei missään tapauksessa halua menettää minua jne..Puhua voi kuka tahansa ja juuri niin kuin toinen haluaa, mutta eriasia taas on uskoo toinen osapuoli

• +++++??+++???+++??0

Niinhän se aina on että mies pettää luottamuksen kun hänellä on taitava vaimo joka osaa käytännön asiat. Laita se vastuuseen kerrankin teoistansa, näytä sille että saa pärjätä ilman sinun apuasi, ja katsella jonkun joka on tarpeeksi lojaali auttamaan. Silloin kun ollaan valehtelemassa rehelliselle ihmiselle jonkun miesten jaakaajan tähden niin silloin pitää olla taitava hoitamaan asiat firmassakin ihan omatoimisesti. Naisen luottamusta ei petetä niin kevyesti, siitä on aina seurauksensa.
        Oikea mies puhuu vaimonsa kanssa kaikista asioista, myös sellaisista jotka ovat arkoja, oikea mies ei valehtele vaan seisoo tekojensa takana. Huorien puolustelulla ei voiteta mitään, ja siksi niitä ei tarvitse salata, ne pärjää kyllä, aina on nimittäin joku halukas sekaantumaan toisten perhe elämään, kun niillä ei ole morali käsitteet kohdallaan

• so what!

Miehesi ei voi tietenkään vaatia sinua neuvomaan uutta työtekijää, mutta kouluttamisessa menee aikaa. Hän kun varmaan joutuu opettelemaan itse ohjelmien käytön, jokainen ohjelmahan on erilainen.
      Tiedät mitä haluat ja olet päätöksesi tehnyt, joten ei ole sinun ongelmasi millä mies saa nuo työt tehdyksi. Ei hänkään ole sinun tunteitasi ja seurauksiaan ajatellut, kun ryhtyi tietoisesti suhteeseen tämän toisen kanssa ja varsinkin kuin valehteli sinulle kaiken olevan ohi.

• 1258

Edellinen kirjoitta kirjoittaa hyvin. Ymmärrän pettymyksesi miestäsi kohtaan. Hän on loukannut syvästi sinua ja et ole hänelle tilivelvollinen. Saat tehdä juuri nin kuin haluat. Itse en uskoisi pystyväni edes työskentelemään samassa yrityksessä tuollaisen teon jälkeen. ( mikäli kysymyksessä on pieni yritys)
      Säälittää puolestasi.
      Tämä vaan on nykyajan trendi ja osa naimissa olevistä pettää puolisoaan ja lehtien lööpeistä saamme lukea salarakkaista.

• samassa liemessä

Mä sanoisin sulle aloittaja, että minkä ihmeen takia suostut vielä kuukauden ajan kouluttamaan tuota tulevaa uutta työntekijää?? En vaan ymmärrä. Mä ainakin antaisin sen itse hoidella senkin asian, tajuaisipa vihdoin, että mitä kaikkea olet hoitanut, hän sen sijaan hoiteli vaan toista naistaan..
      Sä et ole mitään velkaa tuolle äijällesi.

Anna olla. Itseppä korjaa omat aiheuttamansa sotkut, ei se ole sun velvollisuus.

• hienoa

Noinhan se aina menee: vaimo uhkaa että jos sivusuhde jatkuu, vaimo lähtee. Tietysti suhde jatkuu hyvin salattuna. Yleensä vain naisten uhoamiset jäävät sanahelinäksi ja mies tietää sen eli vaimo antaa anteeksi uudelleen ja uudelleen. Sinulla on selkärankaa kun et jää katsomaan tuota peliä enempää.

• UudenElämänLöytänyt

Minä en jäisi irtisanoutumiseni jälkeen töihin tulevalle exällesi päiväksikään, vaan ilmoittaisin vain lyhyesti ja ytimekkäästi, että pidät kaikki pitämättömät lomat ja vapaat nyt heti. Samaan aikaan olisin hankkinut itselleni oman asunnon valmiiksi ja muuttaisin sinne samantien heti irtisanoutumiseni jälkeen.
      Et ole valehtelevalle ja sinua ihmisenä yhtään kunnioittamattomalle miehelle velkaa yhtään mitään, eikä hän ansaitse säälisäsi tai huolenpitoasi siitä, kuka hänen firmansa laskut ja muut tekemäsi työt sitten lähtösi jälkeen tekee. Se on hänen ongelmansa ja päänsärkynsä, ei sinun.
      Aloita sinä uusi elämäsi, juttele ja puhu tapahtuneesta ystävillesi, että asiat eivät muodostu sinulle "luurangoksi kaapissasi", parantele itsesi rauhassa ja keskity vain itseesi ja asioihin, jotka tuovat sinulle iloa. Selviät varmasti ja jonain päivänä kohtaat ihan OIKEAN MIEHEN, sellaisen joka sinut ansaitsee. Niitä uskollisia ja luotettaviakin miehiä katsos on vielä olemassa myös. Tsemppiä ja menestystä elämääsi!

• 07070=0=0=0=0=00

uuden elämän löytänyt
        Minä olen samaa mieltä kanssasi, miksi heitellä helmiä sioille, hän on niin paljon arvokkaampi naisena, joten minä sanoisin vaan lähtiessäni miehelle että rehellisyys olisi ollut hyvä olemassa ja kun sitä ei ole niin silloin pitää jatkaa elämäänsä kuten sen on salaa kaavaillut, ei muuta kun kännykkä käyntiin , mitä se siellä sängyn alla tekee, ihan niinkuin kakkonenkin, piiloitettuna, sille tulee varmaan käyttöä kun etsitään uutta työvoimaa, joka ensinnäkin pystyy aukaisemaan koneen, jos nyt olisi niin ikävästi että ap olisi jotenkin unohtanut salasanan , kun on niin järkytyksissä. Voi näitä mies raukkoja, että niiden elämä muuttuu, kun saavat olla niinkuin haluavat.

• Fuck you too

Voi voi, tuo on vielä PIENTÄ, mitä minun mieheni, hänen kakkosensa ja vielä kakkosen ystävällinen pikku ystävällinen pikku ystävätär edestään löytävät. Minun kanssani ei vittuilla.

• w&w&w&w/

fuck you too
        Ei se että on uskoton oikeastaan tee kipeää, vaan se valehtelu, että mennään jonkun naikkosen luo kertomaan perhe asioita jotka kuuluvat vaan niille jotka ovat aviossa, se loukkaa eniten. Ja toisaalta hyvä jos tälläinen mato mies pljastuu, sillä kuka haluaisi elää selkärangattoman miehen kanssa loppuelämänsä, ottakoot kakkos nainen ja pitäkööt valehtelian, silloinhan pelaavat samassa sarjassa.

• aloittaja!

Kiitos teille vastauksista. Tiedän miehelleni en ole velkaa yhtään mitään tosin hän tulee vielä vuoden sisällä katumaan suhdettaan tai ainakin hän tulee erittäin velkaiseksi. Meillä nimittäin ei ole avioehtoa ja en siinä vaiheessa kun omaisuutta jaetaan varmastikaan ole unohtanut hänen tekoaan. En ole mikään mustasukkainen pettynnyt vanha ämmä vaan ihan oikeasti ajattelen itseni ja lasteni tulevaisuutta. En todellakaan halua antaa tuolle miehen uudelle naiselle mitään mikä kuuluu minulle ja lapsille.Se, että pitää salasuhdetta noin epätoivoisesti yllä ja uskoo valehtelemalla pääsevänsä pitkälle ei vaan istu miedän parisuhteeseen. Toinen nainen katselisi miehen toimintaa läpi sormien ja hyväksyisi kaiken. Tiedän että jonain päivänä tulen tapaamaan uuden miehen, mutta hänen aika ei ole vielä. Ensin aloita uuden elämän lasten kanssa, jotka ovat jo niin isoja, että voivat itse päättää milloin haluavat isäänsä tavata, jos haluavat. Haluavatko tutustua tähän toiseen naiseen vai eivät? Itse en tätä toista naista halua enää toista kertaa tavata. Yksi kerta riitti ja sekin silloin kun hän petteyi "lemmenristeilyn" paljastuttua.
      Mikä teitä nykyajan miehiä vaivaa... Miksi pitää valehdella kotona menoistaan vaikka tietää kun salasuhteen aloittaa omassa suhteessa alkaa tuo kello tikittää ja viimeinen lähtölaskenta alkaa. Toiset kuten minä eivät hyväksy eivätkä koskaan voi antaa anteeksi tuollaista tekoa.

• Q=kvinna

Niin se on kun on luottamuksen mnettänyt niin se ei tule takaisin KOSKAAN siihen ihmiseen. Mies syyllistyy kahteen eri asiaan uskottomuuteen ja valehteluun, ei kai sellaisen kanssa halua kukaan olla, sehän on täysi mahdottomuus. Hyvä pari suhde perustuu luottamukselle, ja kun se katoaa niin mitä on jäljellä. Tulet löytämään itsellesi kunnon miehen ja joka arvostaa sinua ja joka on todella M I E S eikä mikään salaelämää elävä raukka, joka on valmis laittamaan jonkun hutikan tähden elämänsä sekaisin.Onnea elämääsi sinä urhea nainen

• minna!

Toivottavasti jaksat pysyä päätöksessäsi. Tosin, kun mies noin käyttäytyy en usko sen sinulle olevan hirveän vaikeaa. Tosin miehesi voi alkaa keksimään kaikenlaisia juttuja ja tarinoita, mutta pidä pääsi kylmänä. Olet yksi niistä, jotka suunnittelevat elämäänsä eteenpäin ilman miestään ja laittavat sen jälkeen koko elämänsä uuteen uskoon.
      Yleensä sanotaan kerran kun pettää pettää toisenkin, jolloin se on jo helpompaa.
      Miehesi vaan on koukussa tuohon kakkoseen ja ei halua edes päästää irti. Hän on ottanut tietoisen riskin ja nyt on sinun vuorosi näyttää tuolle petturille kaapin paikka ja naulata viimeinen naula teidän parisuhteellenne. Yritä kuitenkin pysyä miehesi kanssa jonkinlaisissa väleissä sillä avioerosa ei ole tulossa helppoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5365
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2086
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1760
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      138
      1723
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      16
      1473
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      30
      1417
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1300
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1097
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1058
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      205
      905
    Aihe