Exäni laittoi minulle tekstarin jossa kertoi että olin hänen unessaan kysynyt häneltä onko hän onnellinen ja vastasi samassa viestissä olevansa varsin onnellinen ja kysyi samassa minulta olenko onnellinen. Mitä tästä voi/kannattaa päätellä?
Olemme olleet erossa jo kaksi vuotta ja pitäneet yhteyttä vain tekstareiden välityksellä silloin tällöin.
Exä kysyy olenko onnellinen, mitä tarkoittaa...
7
426
Vastaukset
- yö saaristossa
Ainakin sen, että välittää..
Itsekin olen laittanut eksälle samanlaisen viestin ja olen varsin onnellinen, vaikkakin yksinäisyys ei ole kovin kivaa..- Hämmentynyt_11
Niin ja se lämmittääkin mieltä..
Joskus mietin kuinka ihanalta voisi tuntua kohdata exä kadulla ja halata oikein kunnolla..
- asdgasgd
Hiipii mieleeni sellainen ajatus, että mies haluaa pitää itseään täydellisenä ja kysyy sulta että oletko onnellinen. siis ujuttaa kysymykseen myös toiveen siitä, että olisit onneton ja olisit onnellisempi hänen kanssaan.
Suomeksi siis että tuo kysymys olisi vaan pelaamista tunteilla.- jos ymmärtää
Ihan kaikestahan voi ajatella pahaa jos niin haluaa.
- been there done that
on vailla pesää. Elä helkkari mene noin helppoon. Eikö sille ole syy että se tyyppi on historiaa?
Tarkoittaa, että näki sinusta unta ja sen takia sai päähänpiston kysyä kuulumisiasi eikä tarkoittanut sillä sen enempää. Hän on onnellinen, sinä olet onnellinen, olette eron jäljiltä siinä vaiheessa, että voitte olla vain ystäviä jotka silloin tällöin kysyvät kuulumisia toisiltaan.
- pikasima
Kaada sitä simaa vaan lisää.. : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236965Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733