Exä kysyy olenko onnellinen, mitä tarkoittaa...

Hämmentynyt_11

Exäni laittoi minulle tekstarin jossa kertoi että olin hänen unessaan kysynyt häneltä onko hän onnellinen ja vastasi samassa viestissä olevansa varsin onnellinen ja kysyi samassa minulta olenko onnellinen. Mitä tästä voi/kannattaa päätellä?

Olemme olleet erossa jo kaksi vuotta ja pitäneet yhteyttä vain tekstareiden välityksellä silloin tällöin.

7

465

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yö saaristossa

Ainakin sen, että välittää..
      Itsekin olen laittanut eksälle samanlaisen viestin ja olen varsin onnellinen, vaikkakin yksinäisyys ei ole kovin kivaa..

• Hämmentynyt_11

Niin ja se lämmittääkin mieltä..

Joskus mietin kuinka ihanalta voisi tuntua kohdata exä kadulla ja halata oikein kunnolla..

• asdgasgd

Hiipii mieleeni sellainen ajatus, että mies haluaa pitää itseään täydellisenä ja kysyy sulta että oletko onnellinen. siis ujuttaa kysymykseen myös toiveen siitä, että olisit onneton ja olisit onnellisempi hänen kanssaan.

Suomeksi siis että tuo kysymys olisi vaan pelaamista tunteilla.

• jos ymmärtää

Ihan kaikestahan voi ajatella pahaa jos niin haluaa.

• been there done that

on vailla pesää. Elä helkkari mene noin helppoon. Eikö sille ole syy että se tyyppi on historiaa?

• Tarkoittaa, että näki sinusta unta ja sen takia sai päähänpiston kysyä kuulumisiasi eikä tarkoittanut sillä sen enempää. Hän on onnellinen, sinä olet onnellinen, olette eron jäljiltä siinä vaiheessa, että voitte olla vain ystäviä jotka silloin tällöin kysyvät kuulumisia toisiltaan.

• pikasima

Kaada sitä simaa vaan lisää.. : )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      47
      2192
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      191
      2009
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1382
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      982
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      879
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      45
      857
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      835
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      736
    Aihe