Onko palstalla pariskuntia?
relaxed_eyes:in malli ja tanssija vaimo on kirjoitellut palstalle, mutta entä muita?
Mustasukkaisuus
9
143
Vastaukset
- *spot*
Mitä väliä? Ei kiinnosta.
- *kräääääääh*
Elä sinä kysele tuommossii, totta kai on, herkkähymmyinen kaveri tuossa pötköllään mahani piällä =oP
Mutta piti kysymäni tuossa toisesa ketjussa,jonka joku kyyyyylääjä poisti,että ette kai te minun naapurin tissejä kyyläää???????? Miks hänen, jos minä oon naapurisa ???????????? >=o( Kyylääjä!!!!!!! 8( - .
.
- 17+3
Löytyyköhän netistä minkäänlaista testiä, jonka avulla voisi saada lisää selkoa itsestään ja omasta seksuaalisesta suuntautuneisuudestaan?
Haluaisin testata, olenko lesbo/bi/hetero, kuten niin moni muukin - mutta en käytännössä. Eiväthän tällaiset testitulokset voi olla kovin tarkkoja ja tunteethan voivat muuttuakin. Testin avulla voisin ehkä kuitenkin saada jotakin lisävalaisua minuakin jo aika pitkään askarruttaneeseen asiaan.
Haluaisin heti paikalla tehdä tällaisen testin!
Tämänhetkinen tilanteeni on se, että mietin näitä lesboasioita yötä päivää. Miehet ovat olleet täysi mahdottomuus jo vuosia. Ei niin, etteikö se olisi miehistä kiinni ollut... En vain jaksa uskoa siihen, että onnistuisin luomaan rakkaussuhdetta naisenkaan kanssa. En jaksa uskoa, että löydän ketään, vaikka yritän ja toivon koko ajan hartaasti, että näin kävisi. Lesbon on kai vain yritettävä, sillä naisen on kai vaikeampi löytää toisen naisen luo.
Vaihdan tällä hetkellä sähköpostia kahden naisen kanssa yhtäaikaa. Minulla on tunteita molempia kohtaan, vaikka en edes tunne heitä! Ei muutaman viestin perusteella voi tehdä kovinkaan tarkkoja päätelmiä, millaisesta ihmisestä on kysymys. Toinen on psykologisessa mielessä täysi mahdottomuus, toisesta en ole vielä päässyt selvyyteen. En tiedä, voisinko pitää kumpaakaan näistä naisesta ystävänäni, sillä meillä on sen verran rankkoja näkemyseroja elämästä ja asioista yleensä. Olen silti kiinnostunut molemmista ihmisenä, ja pidän heistä erittäin paljon ja haluaisin tutustua heihin paremmin.- Pikadiagnoosi
Entäpä jos oletkin homo?
Testi: haluuks mua?
Et halua - Lesbo
Haluat - Hetero
Bi testi on maksullinen palvelu.
Tää testi on ammattilaisten suosittelema ja 93% testin tehneistä ovat tyytyväisiä testin varmuuteen.
- ...
Kyllä varmaan on. :-)
- ...
Ja/tai ainakin palstan kautta on syntynyt pariskuntia irl.
kai niitä on,
mut ne eivät itse saa asiaa mainostaa..
mur
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455140Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1241643Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151479Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501406- 141205
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4111081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60827No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol16827