Tilasin ab circle proon ja tänään pitäisi postista hakea se:) haluaisin kuulla toisten kokemuksia tästä laitteesta:) kerron ite sitten kun olen jonkun aikaa päässyt käyttämään
Vastaukset 3
- innostunut
Nyt oon pari päivää käyttäny ja kyllä lihaksissa todella tuntuu että jotain tehty:) polvet on tullu kipeeksi mutta ei anneta sen haitata... tuloksista voin kirjoitella myöhemmin vielä ei niitä ole tainnnut tulla;)
- Salla
Onko tuloksia tullut? Itsekin harkitsen ko. laitteen ostoa ja siksi utelen. :)
- 85644233
Itse ostin muutama kk sitten laitteen.. homma jäänyt koska ei saanut mtn tuntumaa mihinkää lihaksiin :D turha vekotin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261434Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3461341- 1111165
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501018- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22817- 111802
- 106747
- 79680