Palvelualttius: käsittäen laajasti miehen palvelemisen sängyssä, ruokapöydässä jne.
Kauneus: tässähän on jokaisella luojan lahjat mitä on, mutta paljon voi laittamallakin itseään fiksata. Kauneuteen liittyy myös hoikkuus.
Uskollisuus: älä katsele muita miehiä sitten enää.
Nöyryys: älkää väittäkö vastaan mistään miehellenne, vaan katsokaa häntä kuin bambi katsoo, tekipä hän mitä tahansa.
Näillä vinkeillä moninkertaistatte mahdollisuutenne saada hyvän miehen. Joka osaa tehdä teidät onnelliseksi! Suomalaisnaisten pahin puute yleensäkin on halu yrittää alistaa mies kotiorjakseen. Tästä ei hyvä seuraa = jatkuvia ristiriitoja. Mies on kuitenkin jo luonnonjärjestyksen mukaan valtias. Raamatuenteon aikoihinkin tämä viisaus on jo tiedetty.
Arvelen, että tähän tulee vastaväitöstä naisilta. Yrittäkää kuitenkin hillitä pahaa sisuanne, ja tulette aikaa myöden huomaamaan vinkkieni paikkansapitävyyden. Onnea miehen saamiseen!
Vinkkini naisille hyvän miehen saamiseen!
19
1278
Vastaukset
- N24
No tuo ehkä toimi 50-luvun suomessa, mutta nykyisin naisen ei tarvitse PALVELLA miestään, ellei itse niin tahdo.
Ei mieskään kanna joka päivä kukkia, osta koruja ja vaatteita. Siivoa sotkujaan, pidä itsestään huolta.
Suomalaisen miehen suurin heikkois on kolmos olut, keskivartalo pömppis, sotkuisuus jne (HUOM! lista on loputon)
Et ei mee tasan nalle karkit jos vain naisen pitää pitää mies tyytyväisenä :) - vanhaviisasmies
Asia toimii näin, että jos nainen ENSIKSI on vaan tuollainen kuin kerroin, niin mies SYVIMMÄSSÄ itsessään arvostaa rajusti häntä, rakastuu kohta täysillä, eikä vaihtaisi enää mistään hinnasta löytämäänsä aarretta pois! Arvostus näkyy pian myös naisen elämässä kaikensorttisena elämänihanuutena. Se on paratiisi maan päällä. Tietysti tämä sillä edellytyksellä, että miehellä on olemassa tunne-elämä. On vammautuneita miehiä siinä suhteessa, he kuitenkin pieni vähemmistö.
- 3971
Puhut siis oikeastaan molemminpuolisesta kunnioituksesta ja arvostuksesta? Olen samaa mieltä. En silti lähtisi miestä passaamaan. Tuon pöytään saman määrän leipää kuin mieskin, joten passaaminenkin olkoot vuorottaista. En myöskään katso hölmöilyjä bambina sivusta. Typeryyksiin on puututtava ja virheistä on opittava, jottei samoja hölmöilyjä toistaisi. Molemmat pitäkööt hyolta, ettei pesässä ole saastaista. Molemminpuolisen arvostuksen myötä kukkii koko yhteiselo.
- mielummin ilman
Siis ilman miestä on helvetin paljon parempi kun olla orjana. Ei niin rumaa naista ole ettei seuraa löydy kun sitä haluaa ja dildo on paljon parempi kun heikko tasoinen ukko. Kuka perkele sitä miestä haluaa jalkoihin pyörimään ja sotkemaan ihana arki.
Siis tosiasia on että valta osa sinkkunaisista on mielummin sinkku kun tyytyy huonoon äijään. Laatukamasta haaveilee kaikki mutta kun niitä on jonku 10 % miehistä ja vapaalla vieläkin vähemmän. Joten pysykää ihan vain siellä äidin helmoissa jos vaatimukset on nuo, ei aikuinen nainen ala aikuiselle miehelle äidiksi..... - Ilman miestä olen
pärjännyt enkä huoliskaan. Tosin kerran ollut naisen kanssa naimisissa, että pitäis varmaan kokeilla tuhkista kuten entinen pressaehdokas.. Paska juttu kuulemma. Tosin taitaa naiselta onnistua helpommin samaan sukupuoleen sekaantuminen. Mites yleistä tytöt on keskenään puuhailu?
- Vanha viisas nainen.
Heh heh
Minulla on hyvä ja fiksu mies ja noita sinun ohjeitasi ei ole tarvinnut noudattaa. Mutta kuten sanoin , minulla on fiksu mies, joka ei siis tuollaista käyttäytymistä naiseltaan sietäisikään vaan hän haluaa myös fiksun ja hyvän naisen ja sen on saanut.
Yhdessä oltu 33 vuotta! - skpp
En halua tuollaista miestä, jolle alistua pitää, sillä se ei ole minulle hyvä mies. Hyvä mies pitää meitä molempia samalla tasolla. Hyvälle miehelle minä olen kumppani, en orja ja perseennuolija.
- outoja neuvoja
ottaen huomioon, että tässä yhteiskunnassa naisilla ei noin yleisesti ottaen ole mitään vaikeuksia saada miestä, kun taas niitä kaljamahaisia peräkammarinpoikia jotka huolisivat naisen kuin naisen on pilvin pimein. Uskon että tiedät ja ymmärrät tämän, joten vähän ihmetyttäää motiivisi kirjoittaa aloituksesi. :)
- että näin...
taidanpa elää yksin...
- Shole
Vinkki aloittajalle: Thaimaa.Pikku korvaus kerran kuussa kotiväelle takaa tahdottomaksi koulitun robotin palvelemaan sinua loppuelämäksesi.
- metsään meni
Monet suomalaiset miehet tykkäävät vahvoista naisista. Mitä enemmän miehelle on mieliksi, sitä enemmän hän halveksuu naista.
Minullekin mies sanoi että vaikea susta on erota kun ei sussa ole mitään suurempia ällötyksiä (mutta pitipä vain kuitenkin, kun oli ihastunut sellaiseen naiseen joka alusta asti alkoi määräilemään miestä mennen tullen). Jossain keskustelussa eron jälkeen mainitsin että joku oli sanonut minua mukavaksi, eksä sanoi että niinhän sinä oletkin mukava. Siihen totesin että mukavat näemmä tulevat jätetyksi. Siihen hän ei sanonut mitään.
Kai se oli olevinaan suurtakin intohimoa sen uuden naisen kanssa kun se yritti viedä miestä kuin pässiä narussa, hyppyytti ja pomputti. Ja minä joka olen aina yrittänyt ajatella toistakin ja olla olematta liian vaikea olen se joka en kiinnostaa enää ketään, kun paras nuoruus meni jo.
Alemmaksi en enää ala miestä pokkuroimaan kuin menneessä suhteessani tein. Enää en laita tikkua ristiin ollakseni oikein hajuton, mauton ja harmiton ettei vaan toinen osapuoli koe minua riesana. - MM
Mietin vaan, että millähän tavalla toi on sitten hyvä mies naiselle kun pitää kerta palvella(=orja), ei saa väittää vastaan (=ei saa olla omia mielipiteitä) jne. :D äly hoi.. On varmaan kelle tahansa naiselle parempi olla vaikka yksin kun tollasen kanssa:D
- Hedo n.i.s.t.i.
Niinhän sitä äkkiseltään luulisi, mutta niin vain evoluutio ja kehityspsykologia ovat tässäkin asiassa eri mieltä. Lajimme sosiaalinen dynamiikka on kehittynyt toimimaan tietyistä lähtökohdista ja silloin kun tämä kehitys tapahtui ei ollut vielä olemassa tiskikoneita ja rintaliivejä. Tämä selittää miksi tutkimusten mukaan sellainen 1950's kotiäiti on onnellisin nainen modernina aikana. Nykyisen itsekkyyden ajan ihmiset eivät löydä jostain syystä tyydytystä samalla tavalla kuin ennen vanhaan tapahtui. Avioliitot eivät kestä, perheet hajoavat, työelämä on entistä stressaavampaa, sosiaalinen elämä vähemmän palkitsevaa jne.
- tietoutta
Hedo n.i.s.t.i. kirjoitti:
Niinhän sitä äkkiseltään luulisi, mutta niin vain evoluutio ja kehityspsykologia ovat tässäkin asiassa eri mieltä. Lajimme sosiaalinen dynamiikka on kehittynyt toimimaan tietyistä lähtökohdista ja silloin kun tämä kehitys tapahtui ei ollut vielä olemassa tiskikoneita ja rintaliivejä. Tämä selittää miksi tutkimusten mukaan sellainen 1950's kotiäiti on onnellisin nainen modernina aikana. Nykyisen itsekkyyden ajan ihmiset eivät löydä jostain syystä tyydytystä samalla tavalla kuin ennen vanhaan tapahtui. Avioliitot eivät kestä, perheet hajoavat, työelämä on entistä stressaavampaa, sosiaalinen elämä vähemmän palkitsevaa jne.
Voih, 50-luvun kotiäidillä oli aika ahtaat olot. Eipä ollut varteenotettavia vaihtoehtoja, jos (aika useinkin) mies osoittautui huonoksi. Kärsi kärsi, kirkkaamman kruunun saat. Ei se onnea ollut, ei vain ollut vaihtoehtoja. En ikimaailmassa vaihtaisi nykynaisen oloja tuonne menneille vuosikymmenille, aniharva muukaan nainen. Nyt saa itse päättää asioistaan, mennä töihin ja tienata, olla itsenäinen ja vahvasti omilla jaloilla. Ei miehestä riippuvainen, niin että jos eroaa, joutuu tyhjän päälle = ei eroa ja pitää näyttää päällepäin olevansa "onnellinen".
Miksi se evoluution kulminaatio olisi juuri siinä 50-luvussa? Evoluutiota tapahtuu edelleenkin ja sen tarkoituskin on muokata lajia aina olosuhteisiin sopivaksi ja siitä ihanteellisemmaksi. Joten nyt olosuhteisiin sopii naisen itsellisyys, samoin kuin se on muinakin kohtuuhyvinä aikoina ollut pinnalla. Naisen asema ei ole muuttunut lineaarisesti, vaan pikemminkin aaltoillen. Välillä naisella on ollut (vuosituhansien mittakaavassa siis! ei vuosien) enemmän valtaa, välillä vähemmän. Naisten vallitessa on ollut aina inhimillisemmät olot.
- TagHeuerIV
Miehen passaaminen ja palvominen eivät todellaakan auta yhtään mitään. Tai joku hoikkuus/kauneus.
Koko ikäni olen tuhansia kertoja kuullut miten uskomattoman kaunis olen, ja kuinka mukava ja empaattinen ja epäitsekäs.
Kun alan tapailla miestä, teen ne sisäfileepihvit, tarjoan punkut, paapon ja pidän hyvänä. Olen uskollinen aina, kuulema hyvä ja mahtava sängyssä jne jne. plaa plaa.
Näinpä siinä vaan taas taisi käydä, että miestä ei tapailemista kummempi kiinnostanut. Eikä osaa syytä eritellä minulle. "Niin, olet miellyttävä, älykäs, sporttinen, kaunis, hyvä kokki, siisti, tervehenkinen, tasapainoinen ja kaikkea. Mutta emmätiiä".
Ei kannata alistua miellyttäjäksi. Itse lopetin siihen. Täst'edes teen samaa kuin miehet; vastailen viesteihin ja yhteydenottoihin viiveellä jos lainkaan, en näe tippaakaan vaivaa, en kysele illallisille, en yritä olla mikään täydellinen kotihengetär. Alan elää juuri niin itsekkäästi kuin miehetkin. Paskan marjat vaan aloittajalle neuvoineen.- fkldgldfkgl
Joku tuossa nyt klikkaa, vaikea sanoa mikä. Ehkä valitset vääränlaisia miehiä.
- TagHeuerIV
fkldgldfkgl kirjoitti:
Joku tuossa nyt klikkaa, vaikea sanoa mikä. Ehkä valitset vääränlaisia miehiä.
Jaa-a. Hyvin erityyppisiä ovat olleet ne joihin olen tutustunut, eikä ole mitään kaavaa että olisin kaikki tavannut baarissa, netissä tai harrastuksissa. Olen ollut pisimmillän parin vuoden suhteissa nuorempana, nykyään (olen 37) tuntuu että jäljellä olevat vapaat miehet ovat niin varovaisia, ylikriittisiä tai ongelmaisia (alko, syrjäytyminen), että suhteen löytäminen on melkeinpä mahdotonta.
Tämä viimeinen mies, hänet tapasin netissä, ja vaikka meissä oli paljon eroja, niin me kiinnostuimme toisistamme. Mies halusi tavata ja siitä sitten pidempi tapailu lähti käyntiin. Olen ollut "kätevä emäntä", pitänyt kaikin puolin kuin kukkaa kämmenellä, en ole ollut liian innokas mutta kuitenkin aktiivinen myös yhteydenpidossa. Ja nyt mies sitten vain pikkuhiljaa hiipui pois elämästäni.
Kiireinenhän hän todellakin oli, mutta ei niin kiireinen voi ollakaan, ettei kerran kahdessa viikossa löytyisi hetki yhteistä aikaa. Eikä hän osaa selittää millään sitä, ettei halua pystyä parempaan.
Olen mieluiten yksin tai alan itsekin pelaamaan miesten kanssa. Mitä tylympi olen, sitä epätoivoisemmin jotkut tuntuvat roikkuvan perässä. Harmi vain, että kohtelen tylysti jatkossa myös niitä, joista itse kiinnostun. Turha miettiä mikä meni pieleen, koskaan ei rehellistä vastausta tule. Itsensä muuttaminen ei ole kaiken väärti -olen tällainen; pohjimmiltani herkkä, huolehtiva ja epäitsekäs. Ja se ei miehiä kiinnosta.
- So old!
Ei helvetti että repesin tuolle aloittajan viestille! Siis onko tuollaisia ihmisiä oikeasti vielä olemassa!? Hei haloo! Nyt äkkiä pois sieltä 50-luvulta ja vähän äkkiä tälle 2000-luvulle, nuo mainitsemasi asiat on auttamattoman vanhanaikaisia, ajat muuttuu, ihmiset muuttuvat sitä mukaa ja niin myös tavat ja käytännöt, ilmeisesti kaikki eivät tätä ole sisäistäneet.
- mona .
Kyllä tämän jokainen syvällä sisimmässään tuntee että näin vaan on.
Totuus tekee kipeää, kyllähän se pikkasen kirpasee naista nykypäivänä että "Mies on kuitenkin jo luonnonjärjestyksen mukaan valtias" kuten sanoit,
mutta asiaa jonkun aikaa sulateltuaan siihen alkaa pikkuhiljaa tottua ja oivaltaa ja huomata kuinka helpolla pääsee:
on ihanaa olla nainen eikä mikään rekkalesbo. Naisen on hyvä elää pehmeänä kodinhengettärenä hiljaisuudessa ja hellyydessä miestään ja lapsiaan kohtaan, valitettavasti tämä ei enää nykysuomessa onnistu, ympäristö on aivan karmea huonosti kasvatettujen lasten ja miesmäisten naisten takia, meneppäs siinä sitten hempeänä äitinä leikkipuistoon lapsesi kanssa niin toiset naiset ja lapset syö elävältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11586Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras991517Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva208978- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29770Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7734
- 61710