Olemme olleet aviossa viime heinäkuusta alkaen.. Takanamme on yhteiseloa 4 vuotta.. Minulla on entisestä liitosta 3-poikaa joista vanhimmalla lievä vamma.
Meillä on ollut aikas paljon sarvien hiomista.. Mieheni on älykäs, kiltti, rauhallinen, ja viihtyy hyvin itsekseen.. Minä olen todella sosiaalinen ja iloinen ihminen.. Touhuan paljon ja tykkään, että koti on siisti.
Mistä kärsin on mieheni sulkeutuneisuus. Hän ei ota kontaktia poikiini ja puhu heille juurikaan. On kyllä laittanut tietokoneita ja olemme yhdessä käyneet Särkäniemesä. Hän on enimmäkseen sängyssä telkkaria katsellen.. Tekee kyllä ruokaa ja käymme yhdessä kaupassa. Kaipaisin, että olisimme YHTÄ!!! Oikea perhe... En voi vaatia miestäni rakastamaan lapsiani, mutta olisi tärkeää yhteyden tunne..
Pojilla on hyvä isä joka näkee poikiaan säännöllisesti... Alkuun mieheni sanoi usein, että rakastaa paljon ja olen kaunis ja ihana.. Nykyään harvoin! Minä jokapäivä... Tuntuu hölmöltä osoittaa tunteitaan yksin.. Seksiä on 3 kertaa kuussa.. On loukannut mua humalassa.. Sanonut, että lapset ei hänen juttu ja en ole sama ihminen keneen hän aikanaan rakastui.... Täysin sama kyllä olen..
Hän on kärsinyt unettomuudesta vuosia ja masennus siihen päälle.. Nyt ollut sairaslomalla 6 viikkoa ja lääkitys päällä.. Terapiaan on motivoitunut menemään.. Mikä on äärimmäisen hyvä.. Olen yrittänyt olla kärsivällinen ja ymmärtää.. Mutta välillä arvostelu koskee.. Sitten hän sanoo, että olen tärkeä ja haluaa olla yhdessä..
Olen herkkä ja tunteellinen nainen.. Vaadinko liikoja? Hän huomioi ostamalla asioita ja antamalla rahaa kauneushoitoihin... Arvostan paljon, mutta raha ei korvaa ikinä RAKKAUTTA... Rakastan häntä paljon.. Onko kellään kokemuksia masentuneesta kumppanistaan? Tai muuten rakentavia ajatuksia.. Kun olemme yhdessä elokuvissa se piristää.. Kummankin työ aikas vaativaa... Pinna hänellä palaa välillä tosi nopeasti ja saattaa sanoa pienestäkin.. Ja mä herkkänä otan itseeni... Mutta palautetta... Kiitos..
Miestään rakastavan vaimon mietteitä!!
4
235
Vastaukset
- 10 + 15
Miehelläsi ei ole mitään velvollisuuksia sinun lapsiasi kohtaan, ihan oikeasti.
Se perhe on siellä lasten isän suunnalla jos missään. Älä sotke lastesi elämää pakottamalla heitä suhteeseen vieraan miehen kanssa -- vain jotta sinun illuusiosi voisi toteutua.- Minun ajatuksia..
Tuntuu, vaan eriloiselta, kun olemme aviossa ja perhe.. Ei tarvitse rakastaa, mutta hienotunteisuus ja puhuminen on minusta aika tärkeää... Heidän isänsä on hyvä faija.. Hän tiesi avioon mennessään, että minulla on lapsia.. Minusta mukana tulee koko paketti eikä rusinat pullasta...
- YksVaimo
Tuohon lapsiasiaan en oikein voi ottaa kantaa, kun ei ole kokemusta ns. uusperheestä avioliitossa. Itse en kykenisi rakastamaan jonkun toisen lapsia, jos ne olisivat puoliks puolisoni :D
Mutta ehkä tuo miehesi jurottaminen, ettei enää joka päivä hehkuta rakkauttaan on vain normaalia ajan myötä. :) Ei meilläkään mies tietenkään enää höpötä aamusta iltaan kuinka ihana olen. Heh. Hyvä kun näyttää sen muilla tavoin sitten.. edes.
Tiedän kyllä, millaista on kun on puolisot vähän eri maailmoista. Sinullekin on sitten osunut vähän sulkeutuneempi ukko. Sen kanssa voi elää ja kivaa voi olla todellakin, jos vaan itse kykenee sitten sulattamaan toisen "mörköilyn".
Muuten.. masentunut sanoo usein sellaista, jota ei todellakaan tarkoita. Voi räjähdellä ihan aiheettakin puolisolleen.. jokainen päättää, jaksaako sitä kuinka kauan. Lääkityksen vaikutukset monesti alkaa vasta parin kuukauden sisällä.. ;) - 19
-> ap
Ennustan että suhteenne tulee päättymään lähitulevaisuudessa, kirjoituksesi perusteella näyttää selvältä että miehesi on jo alkanut ottamaan henkistä eroa sinuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.129950- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837