Miten lähestyä yhtä tyttöä?

opiskelija_virtanen

Opiskelupiireissäni on yksi mukavan ja järkevän oloinen söpö tyttö. Meillä on tosin jonkin verran ikäeroa. Hän on 21v ja minä olen 27v. En sitten tiedä, että olisiko ikäeroa jo vähän liikaa. Nähdään silloin tällöin, ei kovin usein. Kun näemme, niin yleensä juttelemme jonkin aikaa ja ainakin minun mielestäni me olemme tulleet ihan hyvin juttuun. Facebook:ssa ollaan muutaman kerran minun aloitteestani vähän juteltu. En mitenkään hyvin tyttöä tunne, mutta vähän. Jo ensi kohtaamisemme aikana kiinnitin huomiota siihen, kuinka mukavan oloinen ja sellainen vilpitön tämä tyttö on. Hän on sen tyyppinen tyttö, jonkalaisen minä voisin tyttöystäväkseni kuvitella. Kiinnostuinkin hänestä potentiaalisena tyttöystävänä, mutta aika pian selvisi, että hänellä on jo poikaystävä

Minä olen pidemmän aikaa kaivannut itselleni tyttöstävää, mutta sillä saralla ei ole oikein onnistanut. Olen itseasiassa menestynyt vähän heikosti. Olen saanut tytöiltä paljon kehuja, että olen mukava, fiksu ja hyväkäytöksinen, mutta ei vain ole tärpännyt. En sitten tiedä, että en ulkonäöltäni ole mikään mallipoju. Tämä tyttö kertoi minulle pari päivää sitten, että hän on eronnut suht pitkäaikaisesta parisuhteesta. Erosta on parisen viikkoa aikaa. Tilanne on nyt eri, kun hän on sinkku. Olemme joskus jutelleet myös ihmissuhdejutuista ja siitä, että kaipaisin tyttöystävää. Hän siis tietää, että olen sinkku ja olen etsiskellyt tyttöystävää.

Minä kunnioitan toisia ihmisiä sen verran, että en aio ruveta silmittömästi jahtaamaan tätä tyttöä ja enkä rupea väkisin iskemään häntä. Voi olla, että hän ei edes halua vähään aikaan seurustella. En halua pahoittaa hänen mieltään. Rupesin vain miettimään uudestaan häntä potentiaalisena tyttöystävänä. Mietin, että hänestä voisi saada tyttöystävän pidemmällä tähtäimellä syventämällä ensin kaveruutta jne. siis pikkuhiljaa etenemällä. En tosin haluaisi liiaksi riskeerata kaveruuttakaan. Miten minun kannattaisi edetä tai toimia tämän tytön suhteen? En oikein aina osaa toimia naisten kanssa. Olen hänestä kiinnostunut ja tunnen jonkinlaista vetoa häneen. Joskus, kun juttelimme tyttöystävämurheistani, niin hän kehui, että olen mukava, kohtelias, hyväntuulinen ja huumorintajuinen. Kun kerroin hänelle, että olen epävarma ulkonäöstäni ja että uskon tyttöystävän puutteen johtuvan siitä, niin hänen mielestään olen komeassa ja urheilullisessa kunnossa. En sitten tiedä, että mitä hän sillä tarkalleen ottaen tarkoitti. En ole mikään lihaskimppu. Urheilen paljon ja olen hyvässä kunnossa. Kehuista päätellen hän pitää minusta ainakin jollain tavalla. Muita potentiaalisia tyttöystäväkandidaatteja ei oikein ole näköpiirissä ja tämä uusi tilanne tytön eron myötä tuli aika yllättäen.

1

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • särmikkyytä peliin

      Aih, ettet vain ole liian kiltti! Kun tilanne näyttää sen verran hyvältä että juttu luistaa ja viihdytte seurassa, puhumattakaan jos tyttö kehuu niin sano suoraan mitä haluat. Älä peesaile ja miellytä liikaa, jäät vain kaveritasolle loppuelämäksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe