Kiitos erilaisesta näkökulmasta

neiti ehkä Karppisuu

Olen hieman alkanut kallistumaan karppauksen suuntaan ja niinpä tietysti minua kiinnostaa erilaiset näkökulmat ja kannanotot dieetteihin.

Tälle palstalle päädyttyäni olin ensin hieman hämmennyksissäni siitä millä tavoin täällä kirjoitetaan esim. nälästä mutta jutut luettuani ja hieman mietittyäni ne olivat oikeastaan aika oivaltavia juttuja. Onhan se puusta katsoen outoa että syödään vaikka ei ole nälkä ja silleen, ja sikäli jos karppaukseen päädyn en ainakaan itse aio laittaa suurta painoarvoa sille tuleeko nälkä vai ei. Se ei mielestäni ole millään lailla sellainen asia että pitää pyhittää koko elämä sen välttämiselle. Tiukkoja vastaväitteitä on karpeilta tullut mutta he eivät ilmeisesti ole sisäistänyt lainkaan aloittajan näkemystä vaan takertuvat koko ajan asioihin joita ei edes käsitellä.

Rekattuja esiintyjiä täällä on kovin vähän, itse asiassa kaksi. Toinen on karppiatri joka ei ole sanonut sanaakaan VHH:sta ja toinen on täysin tyhjänpäiväinen hölöttäjä, kj.mattila. Huomaan että hän vain toistelee samoja lauseita hieman vaan sanajärjestystä muuttamalla ja sitten hän kopioi jonkun jutun ja muuttaa siitä muutamia sanoja jotta sen sisältö muuttuu päivnvastaiseksi. Jos se on tarkoitettu humoristiseksi niin siinä on kyllä epäonnistuttu pahan kerran, se on pelkästään surkuhupaisaa.

Mutta mielenkiintoisia näkökantoja olen saanut, totta vieköön, ja luulenpa että jätän vähemmälle ne palstat jossa vaaditaan rekisteröityminen. Lyhyen otokseni perusteella näyttää siltä että niistä karsitaan kaikkein omaleimaisimmat ja ajattelun aihetta antavimmat mielipiteet pois.

3

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosi "oivaltavaa"

Pitikö nyt aloittaa vielä itseä komppaava ja omia tekstejä ihaileva aloituskin noiden tyhjänpäiväisten nälkä-esitysten lisäksi? Ajattelun aihetta tämä kymmenes aloituksesi samasta aiheesta kyllä antoi. Ajattelen itse ainakin että aika surkealla tolalla jonkun ihmisen elämä taitaa olla.

• ___________________-

VHHoon kuuluu itsenäs ja omien kiroituksiensa ylistäminen ja sitähän karppaajat tekevät täälä oikein urakalla vaihtaen nimimerkkiä yhtenään

• oi mulle kertokaa

Kertoisiko joku VHH-asiantuntija ja ravintotutkija oliko nuo näkökulmat niin erilaisia? Minusta jokainen itsenäiseen ajatteluun pystyvä on tajunnu ne asiat jo aikoja sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      167
      2602
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2387
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1082
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      849
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      727
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      727
    8. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      714
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      668
    Aihe