Kiitos erilaisesta näkökulmasta

neiti ehkä Karppisuu

Olen hieman alkanut kallistumaan karppauksen suuntaan ja niinpä tietysti minua kiinnostaa erilaiset näkökulmat ja kannanotot dieetteihin.

Tälle palstalle päädyttyäni olin ensin hieman hämmennyksissäni siitä millä tavoin täällä kirjoitetaan esim. nälästä mutta jutut luettuani ja hieman mietittyäni ne olivat oikeastaan aika oivaltavia juttuja. Onhan se puusta katsoen outoa että syödään vaikka ei ole nälkä ja silleen, ja sikäli jos karppaukseen päädyn en ainakaan itse aio laittaa suurta painoarvoa sille tuleeko nälkä vai ei. Se ei mielestäni ole millään lailla sellainen asia että pitää pyhittää koko elämä sen välttämiselle. Tiukkoja vastaväitteitä on karpeilta tullut mutta he eivät ilmeisesti ole sisäistänyt lainkaan aloittajan näkemystä vaan takertuvat koko ajan asioihin joita ei edes käsitellä.

Rekattuja esiintyjiä täällä on kovin vähän, itse asiassa kaksi. Toinen on karppiatri joka ei ole sanonut sanaakaan VHH:sta ja toinen on täysin tyhjänpäiväinen hölöttäjä, kj.mattila. Huomaan että hän vain toistelee samoja lauseita hieman vaan sanajärjestystä muuttamalla ja sitten hän kopioi jonkun jutun ja muuttaa siitä muutamia sanoja jotta sen sisältö muuttuu päivnvastaiseksi. Jos se on tarkoitettu humoristiseksi niin siinä on kyllä epäonnistuttu pahan kerran, se on pelkästään surkuhupaisaa.

Mutta mielenkiintoisia näkökantoja olen saanut, totta vieköön, ja luulenpa että jätän vähemmälle ne palstat jossa vaaditaan rekisteröityminen. Lyhyen otokseni perusteella näyttää siltä että niistä karsitaan kaikkein omaleimaisimmat ja ajattelun aihetta antavimmat mielipiteet pois.

3

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosi "oivaltavaa"

Pitikö nyt aloittaa vielä itseä komppaava ja omia tekstejä ihaileva aloituskin noiden tyhjänpäiväisten nälkä-esitysten lisäksi? Ajattelun aihetta tämä kymmenes aloituksesi samasta aiheesta kyllä antoi. Ajattelen itse ainakin että aika surkealla tolalla jonkun ihmisen elämä taitaa olla.

• ___________________-

VHHoon kuuluu itsenäs ja omien kiroituksiensa ylistäminen ja sitähän karppaajat tekevät täälä oikein urakalla vaihtaen nimimerkkiä yhtenään

• oi mulle kertokaa

Kertoisiko joku VHH-asiantuntija ja ravintotutkija oliko nuo näkökulmat niin erilaisia? Minusta jokainen itsenäiseen ajatteluun pystyvä on tajunnu ne asiat jo aikoja sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      92
      4716
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3892
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      202
      3758
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      88
      2169
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1951
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1318
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      131
      1204
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      161
      1183
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1075
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      934
    Aihe