Mikä mus on vikana?

Saisinpa-enkelin

Olen lähes kolmekykymppinen mies, enkä ole vielä eläissänikään edes pussannut tytön kanssa, pari kertaa halaamaan oon päässy. Oon ihan tervejärkinen, en polta syön terveellisesti ja osaan olla kohtelias ja ottaa toisen huomioon. En ole ylipainoinen, nostelen punttia, en polta, enkä ryyppää tolkuttomasti, käyn lenkillä, pidän siisteydestä ynm. Mutta naiset ei vaan kiinnostu. Olen parilla treffeillä käynyt netin kautta, mutta naiset on heti luovuttanut mun kanssa, ekojen treffien jälkeen. Profiilikin on ollu taas välillä, mutta otin sen pois kun kukaan ei halua edes nykyään jutella, edes netin kautta. Kävin syksyllä psykiaktrillakin pari kertaa, mutta psykiatri meinas ettei täs mitään, sähän oot ihan mukava tyyppi, ettei sulla mitään hätää pitäisi olla ja itsekkin vähä piristyin. Kaikki kaveritkin on välillä ihmetelly että missä mun naiset on ynms.

En tierä enää, meinaa voimat loppua, ei jaksa enää, kukaan ei edes jaksa jutella mun kanssa edes päivän säästä. Tuntuu että elän helvetissä tällä hetkellä. Vanhempienkin kanssa on välit vähän viileät ja kavereiden omat nais suhteet on niin paskas mallis, ettei mun murheet jaksa paljo kiinnostaa. Apua en lähre enää hakemaan, oon niin kyllästynyt yksin elämään ja kun en ole ikinä elämässäni kokenut fyysistä hellyyttä, niin rupeaa jo ahdistus käymään ylitsepääsemättömäksi.

Viimeiset kolme vuotta oon yrittänyt netin kautta baaresita ja arjesta löytää edes pientä vastakaikua joltain, mutta se tuntuu olevan mahdotonta minulle.

En halua kellekkään pahaa, haluasin vaan että kaikilla olis hyvä olla, mutta en ymmärrä enää kohta mistään mitään.

41

882

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ksk

Olet varmaankin liian "tylsä" ja tasaisen harmaa luonteeltasi sekä ulkonäöltäsi. Pukeudutko tyylikkäästi? Onko sinussa särmää? Älä luovuta vielä, olet varmaan vain tavannut vääränlaisia naisia.

• Saisinpa-enkelin

No mielestäni en ole tylsä vaan erittäinkin värikäs persoona. Pidän kaikesta vauhdista eritoten, osaan puhua. Olen vähän ujo, mutta en silti jää sanattomaski, osaan huumoria, mutta vältän kumminkin vetämästä sitä överiksi.

Tuntuu että minua on jotenkin vaikea lähestyä, olenko liian vahva persoona vai mikä siinä nyt on. En ole täydellinen, mutta yritän silti joka päivä olla parempi ihminen.

Kyllä vaatteita on nytkin vaatekaappi täynnä, en seuraa trendejä hirvesti, minulla on oma tyylini. Pidän farkuista ja huppareista. Myös väriä sopivasti, mutta pääosin mustaa.

• kyllä se siitä

Musta huppari ja mustat farkut??? Sinähän oletkin räväkkä persoona. Wautsi Wau. Ne zompien näköiset huppupää-vaeltajat tuolla kaduilla ovat varmaan kaikki sinun fanejasi.

• Antienkeli

Mitäs sillä enkelillä? Eikös se olis aika hankalaa (Axe mainos tulee mieleen) seukata jonkun enkelin kanssa?

Miten siellä ilmoja on pidellyt? Täällä paistaa aurinko- vihdoin!

Pukeutumisesta sanoisin sen että noi hupparimiehet on monesti vähän pelottavia ja siksi voivat aiheuttaa naisissa hämmennystä. Se mukava luonne ei siis heti välity, metallimiehet (siis ei mitkään hitsarit) saattaa antaa sellaisen kuvan ettei heitä oikein uskalla lähestyä, mutta kun heihin paremmin tutustuu ovat oikeita kullanmuruja.

• 15

Toi vaatepuoli sun pitäis hoitaa kuntoon. Oisko sulla siskoa, kaverin tyttöystävää tai vaikka tyylikästä kaveria, joka jeesais?
        Netissä on vaikea tehdä vaikutusta, jos kieli ei ihan hallussa. Sen huomaa esim. tuota nettideittailu-palstaa lukemalla, että kielioppivirheet miesten kirjoituksessa sammuttaa kiinnostuksen. Kuulostaa pikkumaiselta, mutta luulen, että moni vetää siitä johtopäätöksen, ettei päässä olis sit muutenkaan kapasiteettiä.

• Tollo Veloton
        15 kirjoitti:

Toi vaatepuoli sun pitäis hoitaa kuntoon. Oisko sulla siskoa, kaverin tyttöystävää tai vaikka tyylikästä kaveria, joka jeesais?
        Netissä on vaikea tehdä vaikutusta, jos kieli ei ihan hallussa. Sen huomaa esim. tuota nettideittailu-palstaa lukemalla, että kielioppivirheet miesten kirjoituksessa sammuttaa kiinnostuksen. Kuulostaa pikkumaiselta, mutta luulen, että moni vetää siitä johtopäätöksen, ettei päässä olis sit muutenkaan kapasiteettiä.

Tosi asiahan on, että on erittäin vaikeaa kirjoittaa täydellistä kieltä. Varsinkin jos haluaa kirjoittaa vähänkään monimutkaisia ajatuksia. Jopa kielen opettajilta olen kuullut, että läheskään aina ei ole kyse kapasiteetin puutteesta. Jotkut asiat eivät vain noudata mitään järkeenkäypää logiikkaa vaan ovat ainoastaan tiedon ja muistin asioita. Karkeista virheistä voi toki tunnistaa harjaantumattoman, mutta kielioppiasiat eivät läheskään aina ole älykkyyden mittari.

• fdsgfdgsdfg

Miksi ihmiset eivät jaksa jutella kanssasi edes säästä, jos käytöksessäsi ei ole mitään poikkeavaa?

• Saisinpa-enkelin

En tiedä, kaikki naiset vaan tuntuu menevän seurassani lukkoon ja katse suuntaa maahan tai muualle. En siinä tilanteessa ymmärrä tehdä muuta kun poistua takavasemmalle, kun seurassani näyttää kerta olevan niin vaikea olla.. Netissä muutaman viestin jälkeen viestittely vaan loppuu, ilman mitään syytä. En ymmärrä tätä, en suutu jos sanotaan että ulkonäköni ei minua nappaa tai juttusi ei sytytä. Turhaa vaan monta kertaa odotellut sitä viestiä, mitä ei sitten koskaan tullut.

• yksin kotona

Joo, ei naiset tykkää tylsästä tavallisesta miehestä joka ei juopottele joka viikonloppu. Sama mulla. Olen kai tylsä ja liian turvallinen. Naiset rakastuu miehiin jotka huorittelee naista, haukkuu ja arvostelee tämän ulkonäköä ja silleen. Mut En kai ole sosiaalinen jos en käy baareissa veämässä känniä joka viikonloppu niin naiset ei vaan kiinnostu. Olen siis tosi iso luuseri. Mihinkään psykiatrille en koskaa aio mennä koska se ei auta mitään. Olen tälläinen kuin olen ja jos kukaan ei tykkää niin ei voi mitään. 7 vuotta olen yksin ollut ja sen on ikuisuus. Nykyään ei ole edes kavereita. Pitää oikeesti alkaa jonkilaiseksi rikolliseksi että naiset huomaa. Baareissa kävin kans tosi paljon kun jäin sinkuksi mut nytyli vuoteen en ole käynyt kun ei siitä ole mitään hyötyä. Naiset rakastuu juoppoihin ja sellaiseksi en ala, joten yksin on elettävä seuraavat 40 vuotta

• Ei viinaa juomalla

naisia saa

• stfu asssshole

nimim. Yksin kotona on kyllä törkeä väittäessään naisten rakastuvan hu*orittelijoihin yms. Noinko alhaisesti ajattelet naisista? Oisko tuo se syy,ettei naiset kiinnostu sinusta? Mielipiteesi naisista on niin etovia, että toivon todella, että kaikki naiset osaavat kiertää sinut kaukaa.

• Hyvä ihminen

"Olen lähes kolmekykymppinen mies, enkä ole vielä eläissänikään edes pussannut tytön kanssa, pari kertaa halaamaan oon päässy."

Ei pöllömpi saavutus. Itse olen ronskisti yli 30 ja suudellut sentään kerran. Sitä kertaa en unohda ikinä. Halauksia nyt on tullut milloin mistäkin epämääräisiistä "juhliista"jne. Eli ei mitään henk. koht. pusihaleja siinä mielessä.

"oon niin kyllästynyt yksin elämään ja kun en ole ikinä elämässäni kokenut fyysistä hellyyttä, niin rupeaa jo ahdistus käymään ylitsepääsemättömäksi"

Tuttu tunne. Ei pidä *itutuksesta huolimatta luovuttaa, vaan ottaa vaikka pikkupaussi naistenhavittelemisessa ja asennoitua ottamaan vaan rennosti, ihan vain vapaana miehenä.

Tosin itse olen joutunut näin asennoitumaan jo niin pitkään, että joskus unohdan koko nais-sekamelskan ja sitten kun baarissa alkavat naiset taas pörräillä ympärillä, en ole oikein kartalla.
      Eli kun olet tarpeeksi kauan ilman naista, siihen ikäänkuin tottuu. Ja sitten kontaktitilanteissa ei osaa olla tarpeeksi kiinnostava ja suorastaan puhuu itsensä pois tilanteesta, vaikka toinen osapuoli olisikin kiinnostunut ja istuutuisi samaan pöytään vaihtamaan sanoja.
      Jälkeenpäinhän se ahdistaa ja paljon, mutta eihän sitä mitään oikein voi jos on tumpelo naisasioissa. On vähän kuin tämä palstan nimim:"Naisasialooseri."

Että waihdahan vain nyt vapaalle, se auttaa! Ja mikä positiivisinta, kohta on taas kesä ja kesällä on aina talvea rattoisampaa! Kai se sekin on tyhjää parempaa?!

Niiin ja erittäin ...järjettömän ...mielettömän ...järkyttävän ...ravisuttavan ...
      perseellepotkivan ...mahtipontisen ...seksikkään ...pantavan ...syötävän ja herkuteltavan hyvää pääsiäistä kaikiille, jälleen toistamiseen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Palstaviisauksia

"Ei pidä *itutuksesta huolimatta luovuttaa, vaan ottaa vaikka pikkupaussi naistenhavittelemisessa"

Vaihda naistenhavittelu naistenvihatteluun. Se helpottaa oloa.

• Hyvä ihminen

En saa mielihyvää toisten turhasta vihattelusta, vaikka niin moni näillä palstoilla palloileva "naistenvihaaja" sitä sairaaksi nautinnokseen tekeekin.

Joskus suhtauduin naisiin hieman negatiivisemmin, mutta en ole sellainen enää tässä iässä. Aika on ikäänkuin kasvattanut minusta ystävällisemmän ihmisen, koska olen oivaltanut sen monille niin vaikean seikan kuin; että elämä on onnettoman lyhyt "lahja" turhaan vihan ja kaunankantoon.
        Todella tarkoitan tätä.

Kannatta kokeilla.
        Ollessaan itse positiivinen muille, huomaa joskus muidenkin olevan. Ja hyvin mielin on aina mahtavinta jatkaa, minne tie sitten ikinä viekään.

Perseelle potkivaa pääsiäistä, huonosta vinkistä huolimatta!!

• Melkein ...
        Hyvä ihminen kirjoitti:

En saa mielihyvää toisten turhasta vihattelusta, vaikka niin moni näillä palstoilla palloileva "naistenvihaaja" sitä sairaaksi nautinnokseen tekeekin.

Joskus suhtauduin naisiin hieman negatiivisemmin, mutta en ole sellainen enää tässä iässä. Aika on ikäänkuin kasvattanut minusta ystävällisemmän ihmisen, koska olen oivaltanut sen monille niin vaikean seikan kuin; että elämä on onnettoman lyhyt "lahja" turhaan vihan ja kaunankantoon.
        Todella tarkoitan tätä.

Kannatta kokeilla.
        Ollessaan itse positiivinen muille, huomaa joskus muidenkin olevan. Ja hyvin mielin on aina mahtavinta jatkaa, minne tie sitten ikinä viekään.

Perseelle potkivaa pääsiäistä, huonosta vinkistä huolimatta!!

Miten niin "huonosta"? Palstojen viisaimpia. Jos etsii itselleen enkeliä seuraksi tai vaimoksi, on pakko ensin itse muuttua sellaiseksi. Ja kun se voipi olla hieman vaikeaa, niin positiivisuus, ystävällisyys ja iloisuus tekee ihmisestä melkein sellaisen - enkulin. Ja sellaiset ihmiset vetävät puoleensa toisia enkuleita.

• fdgadfgadfg

Ehkä jokin muita ärsyttävä ja poikkeava piirre, jota kukaan ei vain ole rehellisesti kertonut sinulle. Eipä silloin voin muuta kuin odottaa että joku rehellinen sen joskus kertoo. Psykologikin voi suvaitsevaisuuttaan pitää tällaista piirrettä normaalina, jos piirteellä ei ole tautiluokitusta.

• __m79__

Tämä juttu voisi olla peräisin mun suusta (tai sormista), paitsi että minä olen jo reilu 30v. Naiset eivät vain jostain syystä kiinnostu minusta seksuaalisessa mielessä vaikka kaikesta päätellen pitävät kivana ja mukavana. Kavereiden tyttöystävät tai muut naispuoleiset tutut joskus ihmetelleet miksei ole ketään, mutta itselläni ei ole aavistustakaan mikä on syynä.

Tässä tuli yksi veikkaus, että olisi jokin ärsyttävä tai poikkeava piirre, josta kukaan ei ole rehellisesti kertonut. Veikkaisin ettei sekään ole se syy, koska eräs varsin suorasanainen kaverini ei ole sellaisesta ilmoittanut ja hän on aina melko suoraan tuollaisista kyllä kertonut.

• 9å9yhö

mitä ihmeen FYYSISTÄ HELLYYTTÄ???? SIIS TOTA EN TAJUU!! Oon kohta 40 nainen eikä tässä elämässä keltään saa mitään fyysistä hellyyttä! Seksiä ehkä, mut ei se nyt sitä oo. Sait äidiltäs sitä kun olit vauva. Nyt oot mies etkä vauva. Haet ihan vääriä asioita. oot tainnu jäädä vauva-asteelle.

• tiedätkö

Taas tämä "naiset on enkeleitä"-illusio! Uskokaa nyt, naiset eivät ole mitään enkeleitä vaan ihmisiä siinä missä miehetkin ja naisetkin pierevät ja käyvät kakalla ja heidän tuotoksensakin haisee.

• Tuotokset haisee

Ja niitten yläpään sisältö se vasta täyttä paskaa onkin, vittu se softa on perseestä. Naisissa ei ole muuta hyvää kuin vittureikä. Toivottavasti jaappanilaiset nyt äkkiä kehittävät sellaisen seksi- ja kotitalousrobotin jolta puuttuvat oikeiden naisten luonneviat. Sitten ei tarvitse pillun takia nöyristellä ja tehdä itsestään pelleä.

• Yöäk !
        Tuotokset haisee kirjoitti:

Ja niitten yläpään sisältö se vasta täyttä paskaa onkin, vittu se softa on perseestä. Naisissa ei ole muuta hyvää kuin vittureikä. Toivottavasti jaappanilaiset nyt äkkiä kehittävät sellaisen seksi- ja kotitalousrobotin jolta puuttuvat oikeiden naisten luonneviat. Sitten ei tarvitse pillun takia nöyristellä ja tehdä itsestään pelleä.

Sun kannattaisi keskittyä omaan luonnevikaasi.

• löydä sopiva seura..

opiskeletko vai oletko työssä? katso naisia niistä porukoista. yöelämässä ja nettitreffeillä on varmaan omat ihanteensa, "tosielämässä" sitten toisenlaiset.

• Nainen23v

Suosittelen ihan oikeasti matkaa pattayalle. Thaimaalaiset naiset avioituvat mielellään eurooppalaisten kanssa. He ovat huolehtivaisia, perhekeskeisiä ja positiivisia. Ok, moni solmii avioliiton taloudellisista syistä muttei se tarkoita, ettei liitto voisi toimia. Kaverini isä muutti sinne ja naisia riittää ihan riesaksi asti.

• asian todennut

Ei sus ole mitään vikaa varmaan mut naisille ei vaan kelpaa kuin rikas ja komea.

• Herranjestas! Suomalaiset ovat yleisestiottaen rikkaita ja komeita? Onhan melkein kaikilla miehillä nainen. WE´RE RICH!

• no
        game_on kirjoitti:

Herranjestas! Suomalaiset ovat yleisestiottaen rikkaita ja komeita? Onhan melkein kaikilla miehillä nainen. WE´RE RICH!

globaalisti ajatellen rikkaita ollaan , mutta että komeita..

• no

näytä kuvasi, veikkaan että vastaus löytyy sieltä.

• nainen25v67877777777

Kirjoituksesi vaikuttaa jotenkin... persoonattomalta, tunteettomalta, melkein psykopaattimaiselta.

Ehkä siinä syy.

• Saisinpa-enkelin

Tämä saattaa olla juuri se ongelma, eli minun on erittäin vaikea joskus näyttää tunteita ja harvemmin niitä onkin. Olen kerran elämässäni vaan ihastunut ja se tunne melkein tappoi minut, sairastako tiedän, siksi psykologilla kävinkin.

Saatta olla että naiset ovat joskus ollutkin kiinnostuneita musta, ulkonäössäni ei sinällään ole suurta vikaa. Tilannetajuni on vaan hieman hidas, sitä pitäis kehittää.

Ja kyllä, haluasin silti ihastua joskus uudelleen, mutta pelkään etten saa vastakaikua ja se voi olla, etten enää jaksa sitä samaa helvettiä.

• Everyone´s a psychiatrist these days

• Älä lannistu

Hei Saisinpa-enkelin! Olen itse sinkkunainen ja välillä ihmetellyt ihan samaa. Luulen, että se johtuu omasta asenteesta. Pitäisi vaan heittäytyä eikä analysoida omaa ja muiden käytöstä. Olen huomannut, että ihmisiin tutustuu parhaiten, kun unohtaa omat pelot, on positiivinen ja oikeasti kiinnostunut toisesta. Helppo sanoa, mutta käytännössä ei todellakaan helppoa. Minulla alkoi helpottaa, kun aloin keskittymään muihin asioihin kun sen oikean löytämiseen. Tsemppiä sinulle äläkä vaivu epätoivoon! Et sinä ole "viallinen".

• skdfjkdkj

Mitä enemmän jotain asiaa päässään vatvoo, sitä mahdottomammalta kaikki alkaa tuntua, koska siinä tulee oikein kksimällä keksineeksi kaikki mahdolliset negatiiviset asiat. Ei mökkihöperyyttä sanota turhaan mökkihöpeeeryydeksi. Ihmistä ei ole tarkoitettu olemaan liian pitkiä aikoja ihan vaan itsekseen, koska siinä alkaa juuri se loputon päänsisäinen vatvominen. Toisten kanssa vuorovaikutuksessa on hyvä olla välillä tai oikeastaan usein, että realiteetit eivät unohdu, mikä helposti tapahtuu kun kelailee niitä juttuja yksikseen pitkiä aikoja.

• etenet varoen

jos jokin suunta ei tehoa,kokeile jotakin toista.nykyään naiset etsivät miestä,kyllä ne merkin antaa,kiinnostu heti tälläisestä,tulee joko sanoina,tai läheisyytenä,mene tanssimaan,pääset läheelle naista,saattelet ovelle,kysyt tai sanot tavataanko-tai nähdään.
      älä aseta rimaa liian korkealle.raittiit miehet eivät nykyään välttämättä kelpaa.
      katsot silmiin-ja flirttailet,jos löydät ,joka flirttalee takaisi.
      laivamatkat.
      ohan näitä paikkoja,kirjekerhot.
      harrastukset,missä osallistuu myös naisia-tai toimitsijoita.
      juttelu on tärkeä.
      kyllä löydät vielä,on miehiä löytänyt paljon vanhempanakin.
      sinun iässä on avioliitot jo toisella kierroksella,jos tykkäät lapsista ,tuo se selville naiselle.

• Liikaa toivottu

Oletan, että käyttämäsi nimimerkki kertoo, miksi et saa ketään. Oikeassa realistisessa maailmassa ja elämässä ei ole enkeleitä, vain ihmisiä, raadollisia, viallisia, vaikeita ... Ihmiseltä ei voi vaatia enkeliyttä.

Sen sijaan se enkeli, joka sinulla jo on mutta et voi nähdä, auttaa kyllä, jos annat.

• auttajamies28

Aloittajalle:
      Mua rupes jotenkin kiinnostamaan sun tapaus. Tekisi mieli jotenkin auttaa sua tässä asiassa. Tosi vaikea vaan neuvoa tälleen netissä, kun en ole nähnyt livenä millainen tyyppi olet.

Joka tapauksessa todennäköisesti suurin syy, miksi naiset eivät kiinnostu seurastasi on yksinkertaisesti se, että sä et näytä siltä että sulla on hauskaa ja että nautit elämästä. Mieti nyt esimerkkitilannetta naisen näkökulmasta: Ovat tyttöjen kanssa pitämässä hauskaa baarissa, ehkä tavataan miehiä ja katsotaan miten ilta etenee. Hyvä meininki ja kaikilla on hauskaa. Sitten joku elämäänsä tylsistyneen näköinen mies tulee juttelemaan... arvaat varmaan miten siinä käy. Äijä lähetetään matkoihinsa tai ignoorataan täysin. Sun tarvii nyt tehdä muutoksia jotka auttaa sua saamaan pikkuhiljaa enemmän itsevarmuutta, kokemusta ja parempaa fiilistä.

Sulla on ilmeisesti muuten elämä ihan ok mallilla, työpaikka taitaa olla ja puntilla ja lenkillä käyt. Monilla äijillä olisi paljon enemmän tekemistä kun tarvii nuo asiat ensin hoitaa kuntoon, sillä kaikki vaikuttaa kaikkeen. Jos meinaa hyvän naisen löytää niin kyllä ne omat asiat on ensin oltava kunnossa. Sinäänsä tässä on se hyvä puoli että sun ei nyt tarvitse koko elämääsi rakentaa uusiksi. Voit alkaa käymään vaikka baareissa ihan suoraan kun saat muutaman asian ensin kuntoon. Kirjoituksesi perusteella sain käsityksen että sun ei tarvitsisi edes mitään laihdutustreeniäkään aloittaa.

Baariympäristö on siitä hyvä että siellä on helpompi lähestyä naisia kuin esimerkiksi kadulla. Mulla on juuri yöelämästä kokemusta eli voin neuvoa siinä asiassa.

1. Vaatetus
      Miehet jotka saavat helposti naisseuraa osaavat yleensä pukeutua keskitasoa paremmin. Ei välttämättä tarvitse olla hirveän kalliita merkkivaatteita, ihan perus H&M:stä / Zarasta ym. tekee hyviä löytöjä. Netistä saa tilattua vähän erilaisia vaatteita mitä Suomesta ei saa. Farkkuihin kannattaa panostaa että ne on hyvännäköiset ja istuu hyvin. Kengät täytyy olla siistit. Jos ei ole tyylitajua niin sitten täytyy vain kysyä sellaisilta joilla on. Noi hupparit ym. sun täytyy jättää himaan, käytä niitä vain salilla tms. Ei ne sovi kohta 30 vuotiaalle miehelle.

2. Hiukset
      Kannattaa hieman erottua joukosta niin ettei ole esim. sellainen perus hyppyri junttitukka niin kuin monet muut. Koita löytää oma tyyli joka sopii sulle. Jos on partaa, se kannattaa ajaa pois, ei mitään sänkeä tai haivenia näkyviin, se näyttää vain epäsiistiltä. Lisäksi näytät nuoremmalta jos ei ole partaa.

3. Hygienia
      Edelleen tärkeä homma. Ilmeisesti sulla ei tän kanssa ongelmia kun sanoit pitäväsi siisteydestä huolta.

4. Sun täytyy pystyä ymmärtämään ihmisten pariutumis psykologiaa. Voin suositella paria tosi hyvää kirjaa. "Pelimies- ja naisten pokaus oppaat" oikeastaan kannattaa unohtaa. Vaikka niissä on paljon hyviä juttuja niin ne monesti vain tekevät asioista vaan liian monimutkaisia.

5. Sulla tarvisi olla oikeanlaisia kavereita joiden kanssa käydä ulkona. Yksinkin se tietysti onnistuu mutta on huomattavasti haasteellisempaa.

6. Katsekontakti. Opettele katsomaan naisia silmiin. Miehen pitää pystyä uskaltaa katsoa naista silmiin pidempään kun nainen itse. Ei kuitenkaan friikisti tuijottamalla ;)

Tässä nyt muutamia juttuja joilla pääsee alkuun. Kunnollinen muutos kestää kuitenkin varmaan ainakin puoli vuotta tai vähintään muutaman kuukauden, kun käyt aktiivisesti tapaamassa naisia.

• auttajamies28

Yks tärkee homma tuli mieleen. Vaikutat siltä että et ole kuitenkaan katkera naisia kohtaan vaikka hommat ei ole sujuneet. Se olisi tosi tärkeää, että asenne on kaikesta huolimatta sellainen että pystyt kunnioittamaan naisia ja pitämään heidän seurastaan.

• auttajamies28

Lisäksi vielä tuosta yöelämästä ja baaritouhusta. Parhaiten homma toimii kun menee vain pitämään hauskaa eikä keskity liikaa epätoivoiseen naisten hakemiseen. Jos on paska fiilis ja epätoivo niin ei se homma silloin toimi, naiset vaistoavat sen, eivätkä halua sitä huonoa fiilistä itselleen.

• diagnoosi

Sulla ei seiso.

• aiheeseen liittyen.
    • ****89

..ehkä sä oletkin juuri se, kuka MULTA on ollut aina hukassa.

• osta netistä jo tänä

Älä nosta naisia jalustalle mielessäsi. Kun tajuat sen että nämä pimpalliset olennot eivät ole mitään spesiaalikamaa olet jo voiton puolella.

Jos et ole päässyt tuosta jalustallenostamisesta ensimmäiseen parisuhteeseesi päätyessä voin taata että se menee reisille. Itselleni kävi näin - opin ja viisastuin.

Tilanteesesi erona vain se että olen läski tietokonenörtti - ja onnistuin saamaan naista.

Nyt tsemppiä, ala nauttimaan elämästäsi ja elä itseäsi varten. Jos siinä matkan varrella tulee pimpero tai toinenkin scoretettua, se on vain boonusta ja plussaa. Vatut ja vitut siitä mitä muut naistilanteesta tai tilannettomuudestasi ajattelevat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4592
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3403
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      41
      1438
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1353
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1206
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      998
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen