KEKSIN HYVIÄ PUOLIA VANHENEMISESSA!

rundaan Töölöön pian

Nyt hellittää, kolmekybän kriisi nimittäin.Plussasyitä joihin yritän fokusoida:

- saan olla roolissa "epätoivoinen kanttura"
- yllämainittu rooli pidetään etenkin Amerikassa aika rokkaavana
- tulee mieleen Julia Roberts - ehkä mulle rikas scoutti
- saan hemmotella itseäni raskaissa tanttakosmetiikoissa.Äiti sanoi aina kun olin parikymppinen, että käytähän noita japanilaisia vesituoksuja kun menet ulos.

- minulla on hitaampi metaboliikka ja enemmän kurveja kuin 5 vuotta sitten.Joissakin alusvaatemalleissa pieni D70-kuppi jopa.Vuosina 2001-2004 olin paljon hoikempi.
- minun sinkkuuttani pidetään riemurallijuttuna.
- klassinen nainen on aikuisikäinen kaikissa musiikkivideoissa.
- minulla on tekosyy sanoa miehelle ei: minullahan on kuiva kurkku.

5

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neiti 45

Ja 45 veenä helpottaa vielä enemmän. Saa olla taas lapsellinenkin ja kun näkö heikkenee näyttää peilissäkin hehkeemmältä!

• jakoon vain

Niin ja naiset ei sitä pesää kannata hautaan säästää vaan pankaa jakoon vain.
      En ymmärrä tuon ikäisiä naisia ,jotka sitä pillua suojelee liian aktiivisesti ,eikä
      ns.anna miesten jakoon .

• turhaa houraamista

ei huonoille miehille ole syytä antaa yhtään mitään, koska eivät yhtään mitään ansaitse.

• Älä huoli

Tän ikäiset naiset on melko vaativia sen rakastajan suhteen eikä sitä moni mies edes kestä. Mehän tykätään seksistä jo liian paljon ! Miehet on suurimmilta osin kehnoja rakastajia ja se on jo nähty. Omat kädet toimii kyllä. Ei meillä ole mitään hätää. Me voidaan olla keskenäänkin.

• Muutakin huomioitava

Sekin hyvä puoli on vanhene misessa että vanhemmiten se vanheneminen ei niin haittaa. Nuorena plikkana oli ihan kiva kun miehet pörräsi ympärillä ja sitä pelkäsi että kun vanhenee ne ei enään pörrää ja tossa kun täytin 40 muutama vuosi sitten on ne pörrääjät tosiaan vähentyneet mutta ei se edes haittaa. Päinvastoin on ihanaa viettää naisteniltaa rauhassa ja ihanaa kun juttelee miehille niin ne oikeasti jo kuuntelee sua ja sitä itse asiaa. Voit myös mennä tanssimaan miehen kanssa ja kun tanssi loppuu niin se saattaa sut pöytääsi ja saat jatkaa iltaasi ihan rauhassa. Ihanaa on myös että voit hymyillä kaikille ilman että se tulkitaan kutsuksi seksiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe