Kerron tälläisestä miehestä, jonka olen tuntenut jo varmaan ainakin viisi vuotta. Joskus kaveruutemme alkuaikoina oltiin paljon yhteydessä ja vietettiin aikaa samassa paikassa.
Olin hällä yötä/toisinpäin. Oli siinä koskettelua ym. seksuaalista, joka jatkui useana viikonloppuna (selvinpäin).
Kumpikaan ei kuitenkaan missään vaiheessa sanonut että on tykästynyt/haluaa jotain suurempaa...
Nooh, sitten jotenkin hiipui tämä juttu, ja molemmat seurusteli tahoillaan muutaman vuoden. Nyt ero on tullut, tälle miehelle siis. Minä edelleen suhteessa, eroa tekemässä parhaillaan, mutta vielä virallisesti suhteessa.
Ollaan taas viimeaikoina facebookin välityksellä juteltu, ja vaihdettiin uudelleen numerotkin ja viestitelty, nähty muutaman kerran, ihan kaveripohjalta. Kun ollaan nähty, meillä on ollut hauskaa, ja sellaista pientä flirttiä ilmassa.
Huomasin, että se olen aina minä joka ottaa ensin yhteyttä tähän mieheen. Hän kiusoittelee ja muistelee usein vanhoja, ja näitä kaikenlaisia puuhia mitä meillä on joskus ollut. Muttei juurikaan oma-aloitteisesti juttele mitään (netin kautta/viestein) mutta aina vastaa viesteihin ym. ja vaikuttaa tekstien perustella ihan iloiselta jne. eikä tympääntyneeltä.
Tuntuu että välillä miehelle tulee ns. stoppi, ja vastaa aika lyhykäisesti/ei esitä vastakysymystä tai mitään. Ja taas välillä on ihan erilainen.
Ollaan juteltu että voisi käydä kahvilla joskus, ja muistutin leikilläni häntä siitä, ja hän vastasi vain että sitten kun ehtii. Ja kuitenkin, aina hänellä melkein on facebook auki, muttei tunnu sitä aikaa kahville olevan kuitenkaan... Nähtiin viimeksi viikonloppuna, ja nyt tuntuu että pakahdun ja haluan jutella hänen kanssaan. No, edellispäivänä viimeksi oltiin viestitelty, ja silloin päätin etten ota enää yhteyttä, vaan odotan hänen yhteydenottoaan... Mitään ei nyt pariin päivään kuulunut. Tänään kirjoitin hänelle, vastasi, taas kovin lyhykäisesti, eikä kirjoittanut enää mitään kun en mitään kysymystä lauseeseen laittanut.
Olenko nyt ihan liian innokas vai mistä oikein on kyse :/ Mies on kai aika ujohko, eikä ole kovasti kokemusta naisista...
Mitämitämitä.....
Mitä tämä mies nyt oikein meinaa...
3
106
Vastaukset
- gtyuigsrg
Eihän sitä koskaan voi tietää, mutta sinuna en liikoja lataisi odotuksia mieheen. Facebook on petollinen paikka jutella toiselle, ilman että haluaisi mitään sen enempää. Jos mies ei ota yhteyttä, ei hän varmaan ole kiinnostunut. Ehkä hän pitää sinua mukavana, ja tuntuu kivalle, jos sinä alat juttelemaan, mutta jos kiinnostusta olisi, uskoisin miehen ottavan itsekin yhteyttä. Koskaan ei kuitenkaan voi olla varma, ihmiset käyttäytyvät niin eri tavoin.
Mutta toisekseen, jos olet parisuhteessa, miksi edes mietit tällaisia asioita? Päätä edellinen suhde ensin ennen kuin alat haaveilemaan toisesta.. Ihme hommaa tää nykyään, kun pitää hypätä uuteen suhteeseen suoraan toisesta!! - ~cissi~
Miehen tanhuvilta ei voi saada noin pitkää ongelmaa, eli vika on jossain muualla.
- tilaa heti
kiima ei ole ohi vaikka suhde on. kyllä se niin on etten muiden nussimaa ota. tällä viikolla samilla nussitut itsesi ja ensi viikolla jollakin toisella tai toisilla. lutkan elämää.
minä olen nussimatta elänyt 2v. huo ra
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984822Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143952Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113850Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1192257Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575781980Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801366- 1371324
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1681296En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5461178- 531135