Menen ensviikolla

zisel

katsoo uutta asuntoa :) Pohjapiirroksen mukaan säilytystilaa on todella paljon, onneks! JEEEEEEEEEEE :D

15

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xbabe

      No joko kirpela palasi kotiin?

    • Siiiiissttiiiiiii kesäksi uuteen kotiin. Onks siellä viivikellari:D

      • zisel

        Asuinalue on sellanen että jos siellä olis viinikellari niin ne katoais sieltä aika alta yksikön :D Mutta voishan sitä pistää jotain porisee kylppäriin ämpäriin - jos voisin sitten osallistua sun viiniklubiin. Mun viininjuonnit kun on tähän saakka rajottunut lähinnä hanapakkauksiin.


      • zisel kirjoitti:

        Asuinalue on sellanen että jos siellä olis viinikellari niin ne katoais sieltä aika alta yksikön :D Mutta voishan sitä pistää jotain porisee kylppäriin ämpäriin - jos voisin sitten osallistua sun viiniklubiin. Mun viininjuonnit kun on tähän saakka rajottunut lähinnä hanapakkauksiin.

        Aika märkiä naapureita...minä en väheksy yhtään hanapakkauksia, joten tervetuloa naapuriin;D ja viiniklubiin.


      • zisel
        modelli kirjoitti:

        Aika märkiä naapureita...minä en väheksy yhtään hanapakkauksia, joten tervetuloa naapuriin;D ja viiniklubiin.

        Kiitos kiitos! :)


      • zisel
        modelli kirjoitti:

        Aika märkiä naapureita...minä en väheksy yhtään hanapakkauksia, joten tervetuloa naapuriin;D ja viiniklubiin.

        Hyvää yötä ja kauniita unia!


      • zisel kirjoitti:

        Hyvää yötä ja kauniita unia!

        Mä en uskalla mennä nukkumaan koska kävin handelissa ostamassa viinejä ja niitä pitää nyt vartioida ettei kukaan vaan pääse niitä juomaan. Tiiätkö?! että pasianssin pelaamista hyvän punkun kanssa ei voita edes villi seksi, tai noh pitää olla sitte tosi hyvä viini.


    • sxth

      Vou hienoa. Entä alue. Saitko mukavammalta alueelta kuin edellinen? Kulkuneuvot ja palvelut? :)

      • zisel

        Alue on samantyylinen kuin nyt, kulkuyhteydet on hyvät ja palveluitakin löytyy läheltä.
        Mutta nyt rupes väsyttää niin paljon että öitä! :)


      • sxth
        zisel kirjoitti:

        Alue on samantyylinen kuin nyt, kulkuyhteydet on hyvät ja palveluitakin löytyy läheltä.
        Mutta nyt rupes väsyttää niin paljon että öitä! :)

        Samat täällä. Vähän aikaa ehkä jaksan, tai sitten meen nukkumaan kanssa. Vähän vilkaisen ehkä.. Öitä! :)


      • Lähetä valokuva
        sxth kirjoitti:

        Samat täällä. Vähän aikaa ehkä jaksan, tai sitten meen nukkumaan kanssa. Vähän vilkaisen ehkä.. Öitä! :)

        paljaasta perseestäsi?


      • Lähetä valokuva kirjoitti:

        paljaasta perseestäsi?

        HIHIH....


      • sxth
        Lähetä valokuva kirjoitti:

        paljaasta perseestäsi?

        Laita omasi nimipallukuvalla :)


      • sxth
        sxth kirjoitti:

        Laita omasi nimipallukuvalla :)

        Eikun nimilappu... Öööh.. Mitähän ajattelin :'D :'D


    • Eikö tuo asunnonvaihtaminen ole vähän liioiteltua... Ei dazu sinua kuitenkaan oikeasti vainoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      713
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      597
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      35
      511
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      496
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe