katsoo uutta asuntoa :) Pohjapiirroksen mukaan säilytystilaa on todella paljon, onneks! JEEEEEEEEEEE :D
Menen ensviikolla
15
68
Vastaukset
- xbabe
No joko kirpela palasi kotiin?
Siiiiissttiiiiiii kesäksi uuteen kotiin. Onks siellä viivikellari:D
- zisel
Asuinalue on sellanen että jos siellä olis viinikellari niin ne katoais sieltä aika alta yksikön :D Mutta voishan sitä pistää jotain porisee kylppäriin ämpäriin - jos voisin sitten osallistua sun viiniklubiin. Mun viininjuonnit kun on tähän saakka rajottunut lähinnä hanapakkauksiin.
zisel kirjoitti:
Asuinalue on sellanen että jos siellä olis viinikellari niin ne katoais sieltä aika alta yksikön :D Mutta voishan sitä pistää jotain porisee kylppäriin ämpäriin - jos voisin sitten osallistua sun viiniklubiin. Mun viininjuonnit kun on tähän saakka rajottunut lähinnä hanapakkauksiin.
Aika märkiä naapureita...minä en väheksy yhtään hanapakkauksia, joten tervetuloa naapuriin;D ja viiniklubiin.
- zisel
modelli kirjoitti:
Aika märkiä naapureita...minä en väheksy yhtään hanapakkauksia, joten tervetuloa naapuriin;D ja viiniklubiin.
Kiitos kiitos! :)
- zisel
modelli kirjoitti:
Aika märkiä naapureita...minä en väheksy yhtään hanapakkauksia, joten tervetuloa naapuriin;D ja viiniklubiin.
Hyvää yötä ja kauniita unia!
zisel kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniita unia!
Mä en uskalla mennä nukkumaan koska kävin handelissa ostamassa viinejä ja niitä pitää nyt vartioida ettei kukaan vaan pääse niitä juomaan. Tiiätkö?! että pasianssin pelaamista hyvän punkun kanssa ei voita edes villi seksi, tai noh pitää olla sitte tosi hyvä viini.
- sxth
Vou hienoa. Entä alue. Saitko mukavammalta alueelta kuin edellinen? Kulkuneuvot ja palvelut? :)
- zisel
Alue on samantyylinen kuin nyt, kulkuyhteydet on hyvät ja palveluitakin löytyy läheltä.
Mutta nyt rupes väsyttää niin paljon että öitä! :) - sxth
zisel kirjoitti:
Alue on samantyylinen kuin nyt, kulkuyhteydet on hyvät ja palveluitakin löytyy läheltä.
Mutta nyt rupes väsyttää niin paljon että öitä! :)Samat täällä. Vähän aikaa ehkä jaksan, tai sitten meen nukkumaan kanssa. Vähän vilkaisen ehkä.. Öitä! :)
- Lähetä valokuva
sxth kirjoitti:
Samat täällä. Vähän aikaa ehkä jaksan, tai sitten meen nukkumaan kanssa. Vähän vilkaisen ehkä.. Öitä! :)
paljaasta perseestäsi?
- sxth
Lähetä valokuva kirjoitti:
paljaasta perseestäsi?
Laita omasi nimipallukuvalla :)
- sxth
sxth kirjoitti:
Laita omasi nimipallukuvalla :)
Eikun nimilappu... Öööh.. Mitähän ajattelin :'D :'D
Eikö tuo asunnonvaihtaminen ole vähän liioiteltua... Ei dazu sinua kuitenkaan oikeasti vainoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101060
- 102928
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96797- 86713
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17597- 35511
- 25505
- 46496
- 43492