Tosi ujo tapaus

mietin vaan

Tapasin baarissa erään hyvin mukavan, mutta todella ujon miehen. Hän oli aika humalassa ja flirttasi innokkaasti kanssani. Jonkin aikaa tämän jälkeen lähetin hänelle Facebookissa kaveripyynnön ja hän hyväksyi sen. Yritin myös vähän viestitellä, mutta hänen vastauksensa olivat lyhyitä ja kylmähköjä... :( Kun tapasimme seuraavan kerran ja menin juttelemaan hänen kanssaan (tällä kertaa hän oli huomattavasti vähemmän juonut ja oli vasta alkuilta), hän oli todella häkeltynyt, eikä saanut sanotuksi mitään, enkä minäkään. Tuijotimme sitten siinä vain toisiamme, sellaista silmäpeliä siis? :) Aluksi hän tuntui jopa jonkin verran puhuvan minulle, mutta muuttui myöhemmin melkein vältteleväksi... Kun kysyin hänen numeroaan, hän näytti todella ahdistuneelta ja jopa vähän vihaiselta... Olemme molemmat ujoja ja täysin kokemattomia. Onko minulla mitään mahiksia, vai eikö häntä kiinnosta? Kaipaisin kommentteja tähän. :)

9

1188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Utelias nainen

Vaikea vastata toisen henkilön tuntemuksista, mutta luulisi että hieman ujokin mies ilahtusi jos kiinnostuksen kohde pyytäisi numeroa..

• Täälläkin päin..

Mullon vähä sama juttu nois viesteis ja sit et se o tosi ujo : ///// Joten en osaa auttaa. Mut koeta firttii sille ja kahto mitä se siihen meinaa(?) Jos se o edellee tommone nii sanon et sitä tuskin sit kiinnostaa. : ( Mut sille ei voi mtn ja jos se on kohtaloo, nii se palaa sun luokses ;) Mut onnea toho.

• Hyvä ihminen

Tsemppiä!

• Raaka totuus

Oletat nyt, että se miehen käytös humalassa oli aitoa, ja sen jälkeinen välttely ujoudesta johtuvaa. Mutta asia voi olla toisinkin päin. Ehkä mies oli juhlatuulella kiinnostunut sinusta, mutta selvin päin ei sitten enää olekaan.

• ap

Taidat raaka totuus olla oikeassa. :) Olenkin tainnut jo unohtaa hänet, en vaan tiedä kehtaanko enää mennä samaan paikkaan. Lähinnä nolottaa ja harmittaa koska tuntuu, että hän olis ollut yhden naisen mies... :(

• Karvainen köriläs

Voi myös olla että on varattu ja siksi varuillaan. Voi myös olla ujo. Tilanne voi olla miehelle outo, sillä voin kertoa että naiset harvoin tulevat kenenkään miehen perään huutelemaan. Pelkäävät kai menettävänsä siveyden sipulin maineensa.

• ap jälleen

Ei ole varattu, kertoi itse, ettei ole ikinä ollut tyttöystävää, erittäin ujo kylläkin. :) Olen saanut sellaisen käsityksen, että nykyään naiset tekevät aloitteita aika aktiivisestikin mutta kokeiltuani sitä itse, niin enpä toiste taida. :)

• e5k7ur68ukl

Kyllä tuo viittaa vain ujoon ihmiseen jolla kenties aika heikko itsetunto muutenkin.
      Voi ajatella että pelleilet hänen kanssaan, riippuen miten olet häntä lähestynyt.
      Voi olla että hän on saanut pakit aiemmin (naurettu päin naamaa tai ihan mitä vain) eikä koe lähestymistäsi aidoksi.

Ujous on vähän sellanen vaikea juttu :D

Mielestäni hän on kuitenkin kiinnostunut sinusta.

Tsemppiä.

• .....

Annoitko hänelle tautista huoranvittuasi ?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      50
      2202
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      197
      2029
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1382
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      982
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      47
      868
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      845
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      746
    Aihe