Tapasin baarissa erään hyvin mukavan, mutta todella ujon miehen. Hän oli aika humalassa ja flirttasi innokkaasti kanssani. Jonkin aikaa tämän jälkeen lähetin hänelle Facebookissa kaveripyynnön ja hän hyväksyi sen. Yritin myös vähän viestitellä, mutta hänen vastauksensa olivat lyhyitä ja kylmähköjä... :( Kun tapasimme seuraavan kerran ja menin juttelemaan hänen kanssaan (tällä kertaa hän oli huomattavasti vähemmän juonut ja oli vasta alkuilta), hän oli todella häkeltynyt, eikä saanut sanotuksi mitään, enkä minäkään. Tuijotimme sitten siinä vain toisiamme, sellaista silmäpeliä siis? :) Aluksi hän tuntui jopa jonkin verran puhuvan minulle, mutta muuttui myöhemmin melkein vältteleväksi... Kun kysyin hänen numeroaan, hän näytti todella ahdistuneelta ja jopa vähän vihaiselta... Olemme molemmat ujoja ja täysin kokemattomia. Onko minulla mitään mahiksia, vai eikö häntä kiinnosta? Kaipaisin kommentteja tähän. :)
Tosi ujo tapaus
9
1180
Vastaukset
- Utelias nainen
Vaikea vastata toisen henkilön tuntemuksista, mutta luulisi että hieman ujokin mies ilahtusi jos kiinnostuksen kohde pyytäisi numeroa..
- Täälläkin päin..
Mullon vähä sama juttu nois viesteis ja sit et se o tosi ujo : ///// Joten en osaa auttaa. Mut koeta firttii sille ja kahto mitä se siihen meinaa(?) Jos se o edellee tommone nii sanon et sitä tuskin sit kiinnostaa. : ( Mut sille ei voi mtn ja jos se on kohtaloo, nii se palaa sun luokses ;) Mut onnea toho.
- Hyvä ihminen
Tsemppiä!
- Raaka totuus
Oletat nyt, että se miehen käytös humalassa oli aitoa, ja sen jälkeinen välttely ujoudesta johtuvaa. Mutta asia voi olla toisinkin päin. Ehkä mies oli juhlatuulella kiinnostunut sinusta, mutta selvin päin ei sitten enää olekaan.
- ap
Taidat raaka totuus olla oikeassa. :) Olenkin tainnut jo unohtaa hänet, en vaan tiedä kehtaanko enää mennä samaan paikkaan. Lähinnä nolottaa ja harmittaa koska tuntuu, että hän olis ollut yhden naisen mies... :(
- Karvainen köriläs
Voi myös olla että on varattu ja siksi varuillaan. Voi myös olla ujo. Tilanne voi olla miehelle outo, sillä voin kertoa että naiset harvoin tulevat kenenkään miehen perään huutelemaan. Pelkäävät kai menettävänsä siveyden sipulin maineensa.
- ap jälleen
Ei ole varattu, kertoi itse, ettei ole ikinä ollut tyttöystävää, erittäin ujo kylläkin. :) Olen saanut sellaisen käsityksen, että nykyään naiset tekevät aloitteita aika aktiivisestikin mutta kokeiltuani sitä itse, niin enpä toiste taida. :)
- e5k7ur68ukl
Kyllä tuo viittaa vain ujoon ihmiseen jolla kenties aika heikko itsetunto muutenkin.
Voi ajatella että pelleilet hänen kanssaan, riippuen miten olet häntä lähestynyt.
Voi olla että hän on saanut pakit aiemmin (naurettu päin naamaa tai ihan mitä vain) eikä koe lähestymistäsi aidoksi.
Ujous on vähän sellanen vaikea juttu :D
Mielestäni hän on kuitenkin kiinnostunut sinusta.
Tsemppiä. - .....
Annoitko hänelle tautista huoranvittuasi ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760