Olen seurustellut noin 2 vuotta mieheni kanssa. Meillä on mennyt hyvin, mutta alkuvuodesta mieheni humalassa petti minua naisystävänsä kanssa, jonka tiedän olleen koko seurustelemme ajan ihastunut mieheeni. Tämä tuli järkytyksenä minulle, mutta pieniä askelia kerrallaan ottamalla olen pystynyt antamaan hänelle anteeksi. Kuukausi sitten mieheni kuitenkin kertoi minulle, että nainen oli tullut raskaaksi tuona yönä, mutta tekee abortin. Vaikka asia järkytti minua, saimme keskustelua asiasta, ja oma kantani on että kävi vahinko mitä ei oltu suunniteltu, ja koska nainen teki abortin, tämä ei vaikuta suhteeseemme. Nainen toivoi että mieheni on hänen tukenaan abortin aikana, ja asia oli ok minulle, koska ymmärrän että kukaan ei halua olla yksin tuossa tilanteessa. Abortista on kuitenkin muutama kuukausi aikaa, ja nainen edelleen päivittäin soittelee miehelleni, pyytää häntä käymään luonaan, koska hänellä on edelleen paha mieli abortin takia. Muutaman kerran nainen on jopa pyytänyt, voisiko mieheni tulla nukkumaan hänen kanssaan koska hän sanoo näkevänsä painajaisia. Olen naisesta todella mustasukkainen, koska tiedän hänen olevan ihastunut mieheeni ja haluavan viettää aikaa hänen kanssaan muutenkin. Nykyään riitelemme usein asiasta, sillä minä todella pahoitan mieleni kun mieheni viettää aikaa kyseisen naisen kanssa. Uskon että mieheni puolesta on kyse tukemisesta ja hän tuntee olevansa velvoitettu siihen, mutta naisen puolesta kyse on myös muusta kuin abortista. Nykyään itken lähes päivittäin kun minulla on niin paha olla. Rakastan miestäni, mutta en tiedä kestänkö naisen jatkuvaa läsnäoloa suhteessamme ja tätä kamalaa mustasukkaisuutta. Mitä minun pitäisi tehdä?
Mies petti, nainen tuli raskaaksi, suhteella ei tulevaisuutta?
6
548
Vastaukset
- sdfhshsfhsdfg
Sua viedään kuin pässiä narussa, älä alistu tuollaiseen. Miehesi ei kunnioita sua kun menettelee noin. Olikohan tämä aloitus provo..
- 17+1
sanot miehelle että valitsee kumman naisen itselleen haluaa, koska et ala tuohon leikkiin enää!joko on sinun kanssasi ja unohtaa tuon toisen naisen tai sitten eroatte, ei ole välimuotoja.
mutta itse jos saisin ikinä tietää että mieheni olisi pettänyt minua ja saattanut toisen naisen raskaaksi, niin mies saisi luvan muuttaa pois ja suhde loppuisi. koska kerran pettää, AINA pettää. ja pettäminen itsessään on merkki siitä että kumppani ei oikeasti rakasta saatika kunnioita sinua, turha siinä olisi enää suhdetta jatkaa. - icje
No huhhuh... Jos tää on totta niin käske miehes valita kumman kanssa on, ei tuommonen oo oikein!!
- voi,voi
Jopas jotakin. Kyllä miehesi nyt salaa sinulta paljon asioita. Ovat etukäteen sopineet mitä puhuvat ja toimivat sitten käsi kirjoituksen mukaan. Älä usko vaan laita miehesi tekemään päätös sinä tai tuo toinen nainen. Ei mahdollisuuksia perääntyä. Pysy sitten päätöksessäsi. Yksikin yhteyden otto naiseen ja teidän suhde on ohi. Älä anna vaihtoehtoja. Minä tein sen, mutta nyt otan eron, koska mies tapailee edelleen tätä toista naista. Lupasi jättää, mutta ei ole pystynyt.
- kauheaa
Ei tuo vahinko ollut. Lapsi ei ole vahinko jos harrastetaan seksiä. Kauheaa että hän joutui tekemään abortin tai teki abortin. Voikun hän olisi ymmärtänyt pitää lapsensa :(.
- möyrymäyry
Kyseinen nainen voi hakea keskusteluapua paikalliselta psyk. poliklinikalta tms. Miehesi ei tarvitse olla enää missään tekemisissä naisen kanssa "tukena ja turvana", sitä varten ihmisillä on ystäviä, tai sitten voi käyttää ulkopuolista keskusteluapua. Taitaa olla nyt kyse vain miehesi omasta halusta olla naisen kanssa. Miehen pitää tehdä valinta ihan itse. Kahta naista ei voi pitää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291899Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651870Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3731719Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151229Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221148- 121111
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81056- 2851015
- 821011
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks50991