kaupan vieressä asun. jotain valmissalattirasiaa mietin näiden kanssa.
perunasalatti? sienisalaatti?
alepasta kyse, joten jokin siellä myytävä salaattirasia.
Olen laihtunut ruokavaliota ja ruokailuvälejä kyttäämällä 6 viikossa 7kg, joten jatkan näitä kyttäilyjä. Jokin vähäkalorinen mielellään joka kuitenkin sopii noiden kanssa. Punajuuripurkinkin ajattelin ostaa, koska pidän punajuurista. Syön päivittäin 1-2 krt vaikka useampaa syöntiä suositellaan.
lohta uunissa ja perunoita kattilassa
8
69
Vastaukset
- Käytetty Martta
Keitettyjen perunoiden kanssa EI syödä perunasalaattia.
Sienisalaatti on ihan ok.
Voisit harkita myös jonkinlaista kaalisalaattia, olisi raikas lisä kalalle perunoille. Ja lisäksi runsaasti vitamiineja, kivennäisaineita ja kuitua tukemaan laihtumista.
Senhän voisi tehdä ihan itsekin. - ..
Sienisalaatissa on majoneesia eli rasvaa. Mutta sepä ei ole enää nykyää se pahis. Kalassa ei ole rasvaa ja rasva pitää nälkää (se on hidasta ja tiivistä energiaa).
Maista: sieni salaattiia tai kaalikurpitsalaattia.
Hyvä homma. Tee isompi ruoka kerralla niin kaapissa on aina kunnon ruoka jos tulee nälkä. Mieluummin sitä kuin mutustelee voikkareita tai piparia. Noin se paino pysyykin pois kun lasket sen hitaasti ja korjaat koko ruokavaliota...elämäntavaksi. Ei vain kuurina. Kun tykkäät punajuurista, niin miksi et ostaisi pussillista raakoja punajuuria? Kuorit niitä ja teet ohuita suikaleita, , jotka vokkkaat öljytilkassa. Ei tarvii suolaa mitään mausteita, vaan on hyvää ihan semmosenaan.
Muistakin juureksista saa kevyttä ja hyvää lisuketta kalan kanssa.- g9
Kauanko punajuurta täytyy vokata, jos juustohöylällä vetelee suikaleita?
- mm
g9 kirjoitti:
Kauanko punajuurta täytyy vokata, jos juustohöylällä vetelee suikaleita?
3-5 minuuttia riittää!
- käytetty martta
Joo, tuokin oli hyvä vinkki.
Punajuuriin vielä yksi lisää:
Jos alat niitä wokkiin siivuttamaan, niin siivuta saman tien koko pussi.
Kiehauta vettä, punaviinietikkaa, suolaa ja sokeria liemeksi (voit myös maustaa lientä esim. timjamilla tai neilikalla).
Kaada liemi kiehuvana viipaleiden päälle ja anna jäähtyä. Tulee hyviä, rapsakoita ja säilyviä toisenlaisia etikkapunajuuria. Vitamiinitkin säilyy hyvin.
Voi käyttää salaatteihin, leivän päälle tai lisukkeeksi. Fetajuuston kanssa tosi hyvää. - bruce willis
ole nainen mulle. ole iso nainen mulle.mitä aiot tehdä mulle? et kai pahaa halua tehdä mulle?
- hyvästit taikinanaam
tästä tuli mieleen oma laihdutukseni, joka kesti 2 vuotta. huomasin sellaisen jutun, että kaiken maailman erikoiset ihmiset alkoivat juttelemaan milloin mitäkin mulle kun olin huomattavan lihava. mulla oli laihdutuksen alkaessa 40kg ylipainoa. hoikistuttani riittävästi hömelöt eivät enää alkaneet juttelemaan. lihaviin suhtaudutaan eri tavalla kuin hoikkiin. oma ulkonäköni oli lihavana huomiota herättävän naurettava kasvoistani. häpesin katsoa peiliin.
perusolotila on hoikkana hyvä ja on helpompi säädellä ajoissa painoaan kuin havahtua laihduttamaan kymmeniä kiloja. tsemppiä laihtumiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411461
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756