Yliseksuaalisuus

Born this way N36

Olen vakavissani, en näe toivoa rakkauden löytymisestä. Normaalit ihmiset voivat valikoida juuri sopivan kumppanin itselleen, mutta kun kyseessä on yliseksuaalinen NAINEN, niitä väärin perustein kiinnostuneita miehiä pörrää heti kimppuun ja tavalliset parisuhdetta etsivät miehet säikähtävät.

Eli miten muilta osin normaali ja uskollisuuteen kykenevä nainen, joka haluaa vakavan parisuhteen, voi ilmaista poikkeavuutensa siten, että hän voisi löytää miehen joka haluaa myös sen vakavan parisuhteen, MUTTA pystyy harrastamaan seksiä kolmekin kertaa päivässä? Panomiehet heti ilmoittautuu, mutta haluan siis miehen joka on uskollinen, rakas kumppanini, jolla kuitenkin on myös samanlaiset seksuaaliset halut ja hyvä mieskunto. Mikään ei ole katkerampaa kuin erota sen vuoksi, ettei halut kohtaa, viettiäni en voi tukahduttaa.

Tällä hetkellä kokemukseni on se, että kun asiasta alkaa tutustelun jälkeen hienovaraisesti puhumaan, mies olettaa minun olevan hutsu ja katoaa, rohkeammat olettavat pystyvänsä tyydyttämään minut, mutta se on vain toiveajattelua. Seksihalujen on kestettävä samalla tasolla pitkällä tähtäimellä, ei vain alkuviehätyksen ajan.

Siis mitä sanon, mitä teen? Voiko panomiehestä kesyttää itselleen kunnollisen puolison?

79

3580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • chat-no-thanks

      Panomieshän on suuri lapsi. Nymfomaani tarvitsee lapiotöitä pelkäämättömän testosteronipakkauksen, usein vielä vähintään vuosikymmentä nuoremman. Onko miespuolisia nymfomaaneja ollenkaan, vähän epäilyttää?

    • D69

      Enpä usko että voi. Jostain syystä monille panomiehille tärkeintä on päästä panemaan mahdollisimman montaa naista, se että panisi monta kertaa samaa naista tuntuu olevan vähän kuin myrkkyä tyrkyttäisi... Ehkä mies sitten ei vaan koe yhtä ja samaa naista tarpeeksi kiihottavaksi.

      Luulen että nymfolle sopisi parhaiten mies jolla on kyky saada erektio useita kertoja, mutta ei pakottavaa tarvetta päästä laukeamaan jokaikinen kerta. Näin se homma ei miehelle olisi niin väsyttävää ja resursseja verottavaa kun hän ei ejakuloisi kolme kertaa päivässä. Muistaakseni parhaaksi miehelle on jos hän laukeaa joka 3. päivä.

      Sitten on tietysti sellainenkin kuvio että kumppani suostuisi siihen että toinen tyydyttää itseään muiden kanssa, mutta ymmärrän jos se ei kiinnosta kun kerta haluaa yhdistää rakkauden ja seksin. Usean ihmisen rakastaminen ei niin vain luonnistu kun haluaa kiintyä yhteen kerrallaan/pelkästään.

    • Born this way N36

      Periaatteessa kerran päivässä riittää, mutta ne päivät kun haluttaa kolme kertaa päivässä (ovulaation aika) olisi ihana myös saada kolme kertaa päivässä, ettei se jää tyydyttämättömäksi tarpeeksi ja epätoivoiseksi fantasiaksi, joka hiertää parisuhdetta.

      Mutta todellakin ottaisin mieluummin hyvän parisuhteen ja normaalimäärän seksiä, kuin tämän jatkuvan himon ja yksinäisyyden/panomiehet. Harkitsisin lääkehoitoa jos se hillitsisi himoja, muttei poistaisi niitä kokonaan. Hormoneja en voi syödä. Siksi olisi ihanaa jos ihme tapahtuisi ja "vakka löytäisi kantensa".

      • Tuo kerran päivässä -tahti on minulle miehenä pitkällä tähtäimellä melkoisen ihanteellinen. Toisinaan 2-3 kertaakin päivässä on ihan ok, mutta silloin en välttämättä itse pääse loppuun asti - mikä ei sinänsä haittaa. Orgasmi kun ei kuitenkaan ole se ainoa juttu seksissä. Kolme kertaa päivässä taas jatkuvalla syötöllä ei varmastikaan enää toimisi. Enkä usko, että sellaista miestä onkaan, joka siihen pystyisi (siis kolme kertaa joka ikinen päivä).

        Eli uskoisin, että kerran päivässä haluavia miehiä varmasti löytyy, mutta sitä enemmän haluavia ei välttämättä.

        Ja tässä kannattaa tosiaan erottaa ns. panomiehet pelkästä seksuaalisesta aktiivisuudesta. Mielestäni nämä kaksi asiaa eivät välttämättä kulje käsi kädessä. On olemassa täysin uskollisia kunnolliseen parisuhteeseen kykeneviä miehiä, jotka ovat samalla myös seksuaalisesti aktiivisia. Ns. panomiehillä taas on puhtaan seksuaalisuuden sijaan varmasti usein ajavana voimana seikkailun ja valloittamisen halu.


      • Born this way N36
        discovery-74 kirjoitti:

        Tuo kerran päivässä -tahti on minulle miehenä pitkällä tähtäimellä melkoisen ihanteellinen. Toisinaan 2-3 kertaakin päivässä on ihan ok, mutta silloin en välttämättä itse pääse loppuun asti - mikä ei sinänsä haittaa. Orgasmi kun ei kuitenkaan ole se ainoa juttu seksissä. Kolme kertaa päivässä taas jatkuvalla syötöllä ei varmastikaan enää toimisi. Enkä usko, että sellaista miestä onkaan, joka siihen pystyisi (siis kolme kertaa joka ikinen päivä).

        Eli uskoisin, että kerran päivässä haluavia miehiä varmasti löytyy, mutta sitä enemmän haluavia ei välttämättä.

        Ja tässä kannattaa tosiaan erottaa ns. panomiehet pelkästä seksuaalisesta aktiivisuudesta. Mielestäni nämä kaksi asiaa eivät välttämättä kulje käsi kädessä. On olemassa täysin uskollisia kunnolliseen parisuhteeseen kykeneviä miehiä, jotka ovat samalla myös seksuaalisesti aktiivisia. Ns. panomiehillä taas on puhtaan seksuaalisuuden sijaan varmasti usein ajavana voimana seikkailun ja valloittamisen halu.

        Kommenttisi herättää toivoa! Onko sinulla treffipuolella profiilia? ;)


      • Born this way N36 kirjoitti:

        Kommenttisi herättää toivoa! Onko sinulla treffipuolella profiilia? ;)

        Tällä hetkellä minulla ei ole treffipuolella profiilia.


    • 17+12

      Niin jos deittiprofiiliin nainen laittaa että on seksuaalinen ja tykkää erotiikasta niin viestilaatikko täyttyy heti, sieltä on tosi vaikea bongata ne parisuhdetta etsivät miehet panomiesten ja varattujen joukosta. Parisuhdemiehelle naisen pitää vaikuttaa siveältä, mutta jokainen mies toivoo, että sitten tutustuessa kiltistä naisesta paljastuisi rakkaus seksiin, mutta siinäkin pitää olla kohtuus, nymfo ei saa olla. Olisi parempi jos miehet laittaisivat profiiliinsa että montako kertaa päivässä haluavat ja kykenevät! Sillä tavoin pihtarinaiset voisivat varoa vonkaajia ja nymfot löytäisivät parinsa.

    • Roger_12345

      Itse en tarkastelisi tätä onglemaa suoritusten, erektioiden ja yhdyntöjen määrän ja tiheyden kautta vaan tiehämmin ja tiiviimmin yhdessä vietettyinä tuokioina jossa kumpikin on läsnä mutta roolit vaihtelevat. Mieshän voi vallan mainiosti osallistua ja tuottaa nautintoa rakkaalleen ilman että jatkuvasti kasaisi suorituspaineita omille hartiolleen.

      • Born this way N36

        Totta tuokin, itse ainakin vaivatta pääsisin pahimpien päivien yli masturboimalla, jos mies osallistuisi siihen jotekin, kuten suutelemalla tai hyväilemällä. Yksin, mutta parisuhteessa se tekee vain tyhjän olon. Mutta mitenpä tuostakaan kertoo, naisten itsetyydytys herättää myös pelkoa ja riittämättömyyden tunnetta sulhoehdokkaissa.


      • ALOITTAJALLE
        Born this way N36 kirjoitti:

        Totta tuokin, itse ainakin vaivatta pääsisin pahimpien päivien yli masturboimalla, jos mies osallistuisi siihen jotekin, kuten suutelemalla tai hyväilemällä. Yksin, mutta parisuhteessa se tekee vain tyhjän olon. Mutta mitenpä tuostakaan kertoo, naisten itsetyydytys herättää myös pelkoa ja riittämättömyyden tunnetta sulhoehdokkaissa.

        >Aloittaja oli samanlainen kun minun exäni ,että mikään ei riittänyt. Avion alussa tiesin ,että naiseni haluaa jopa 3 krt/ päivä. pystyin hoitamaan asian hyvinkin. Mutta ns. rima nousi ja aina kun olin työkeikalla exäni haki vierasta mulkkua ja vieläpä minun parasta tuttuani. Sain selville asiat ja sillä hän on exä ja paras kaveri on entinen kaveri.

        IKINÄ EI KANNATA OTTAA LIIAN KIIMAISTA NAISTA KOSKA HE PETTÄVÄT 99,9 %
        VARMUUDELLA.


      • Born this way N36
        ALOITTAJALLE kirjoitti:

        >Aloittaja oli samanlainen kun minun exäni ,että mikään ei riittänyt. Avion alussa tiesin ,että naiseni haluaa jopa 3 krt/ päivä. pystyin hoitamaan asian hyvinkin. Mutta ns. rima nousi ja aina kun olin työkeikalla exäni haki vierasta mulkkua ja vieläpä minun parasta tuttuani. Sain selville asiat ja sillä hän on exä ja paras kaveri on entinen kaveri.

        IKINÄ EI KANNATA OTTAA LIIAN KIIMAISTA NAISTA KOSKA HE PETTÄVÄT 99,9 %
        VARMUUDELLA.

        No kiitos, olen sitten erittäin harvinainen tapaus jos 0,1% on uskollisia kuten minä. Ei ole vielä tarvinnut pettää, voin olla ilman pitkiä aikoja, mutta parisuhteessa ollessa siitä tulee iso ongelma. Kiimaista naista ei kannata ottaa sellaisen, joka ei sen kiiman kanssa pärjää.


      • Roger_12345
        Born this way N36 kirjoitti:

        Totta tuokin, itse ainakin vaivatta pääsisin pahimpien päivien yli masturboimalla, jos mies osallistuisi siihen jotekin, kuten suutelemalla tai hyväilemällä. Yksin, mutta parisuhteessa se tekee vain tyhjän olon. Mutta mitenpä tuostakaan kertoo, naisten itsetyydytys herättää myös pelkoa ja riittämättömyyden tunnetta sulhoehdokkaissa.

        Onnistuneeseen parisuhteeseen sekä toisaalta yhteiseen seksielämään pätee sama peruskysymys - miten ylläpitää kumppanin mielenkiinto ja säilyttää parisuhteen tuoreus? Miehillä voi olla fyysisiä suoritusrajoitteita, ennakkoluuloja, suorituspaineita jopa mielikuvituksen puutetta - vaikuttaa kuitenkin siltä että suurin puute on kommunikaation ja kohtaamisen vaikeus - tietty avarakatseisuuden puute.


      • Tuuli_VS
        Roger_12345 kirjoitti:

        Onnistuneeseen parisuhteeseen sekä toisaalta yhteiseen seksielämään pätee sama peruskysymys - miten ylläpitää kumppanin mielenkiinto ja säilyttää parisuhteen tuoreus? Miehillä voi olla fyysisiä suoritusrajoitteita, ennakkoluuloja, suorituspaineita jopa mielikuvituksen puutetta - vaikuttaa kuitenkin siltä että suurin puute on kommunikaation ja kohtaamisen vaikeus - tietty avarakatseisuuden puute.

        Oletko parisuhdeneuvoja tai joku muu terapeutti? Tuli vain tällainen tunne kun luin tätä...


      • Kunhan ikää tulee..
        ALOITTAJALLE kirjoitti:

        >Aloittaja oli samanlainen kun minun exäni ,että mikään ei riittänyt. Avion alussa tiesin ,että naiseni haluaa jopa 3 krt/ päivä. pystyin hoitamaan asian hyvinkin. Mutta ns. rima nousi ja aina kun olin työkeikalla exäni haki vierasta mulkkua ja vieläpä minun parasta tuttuani. Sain selville asiat ja sillä hän on exä ja paras kaveri on entinen kaveri.

        IKINÄ EI KANNATA OTTAA LIIAN KIIMAISTA NAISTA KOSKA HE PETTÄVÄT 99,9 %
        VARMUUDELLA.

        ..niin alat ymmärtää syrjähyppyjen merkityksettömyyden. Jos ehkäisy on kunnossa, niin onko sillä nyt väliä oliko se merkityksetön pano ennen vai jälkeen papin aamenen? En tiedä johtuuko tästä liiasta materiasta vai mistä, että ihmisten pitää saada omistaa jopa toinen ihminen.


      • ylpiä luanto
        Kunhan ikää tulee.. kirjoitti:

        ..niin alat ymmärtää syrjähyppyjen merkityksettömyyden. Jos ehkäisy on kunnossa, niin onko sillä nyt väliä oliko se merkityksetön pano ennen vai jälkeen papin aamenen? En tiedä johtuuko tästä liiasta materiasta vai mistä, että ihmisten pitää saada omistaa jopa toinen ihminen.

        Tuossa on vaan sellainen pikku hikka, että jos ne syrjähypyt ovat kerta niin merkityksettömiä, niin miksi vaivautua harrastamaan niitä?

        Itse ainakin haluan että seksillä on joku merkitys, vaikkei siitä seuraisikaan yhtään mitään. Merkityksetön pano kuulostaa ihan kamalalta. Ei ihme että miehet tyrkyttävät pikaisia panoja jotka pitäisi änkeä jonnekin heidän tiukan aikataulunsa keskelle muutaman tunnin sisään. Tällaisten kanssa en lähde touhuamaan, saa luvan varata minulle pidemmän ajan vaikkei se koko aika olekaan seksiä.


      • mallamimosa
        ALOITTAJALLE kirjoitti:

        >Aloittaja oli samanlainen kun minun exäni ,että mikään ei riittänyt. Avion alussa tiesin ,että naiseni haluaa jopa 3 krt/ päivä. pystyin hoitamaan asian hyvinkin. Mutta ns. rima nousi ja aina kun olin työkeikalla exäni haki vierasta mulkkua ja vieläpä minun parasta tuttuani. Sain selville asiat ja sillä hän on exä ja paras kaveri on entinen kaveri.

        IKINÄ EI KANNATA OTTAA LIIAN KIIMAISTA NAISTA KOSKA HE PETTÄVÄT 99,9 %
        VARMUUDELLA.

        Minä olen kiimainen narttu ja haluan seksiä. Olet ollut silti uskollinen paiti exä joka pihtas vuoden etten saanu ku kerran kuussa niin petin ja syystäki. Miksi pitää pihdata ku vois panna!!!!!!!!!


    • George Clooneyn veli

      Kiinnostaiskos leidiä tällainen viriili, komea ja sporttinen 58 vuotias mies?

      • ap

        Naisin sinut ennenaikaiseen hautaan alle vuodessa.

        Tätä minä juuri tarkoitin, avoin seksuaalisuus tekee naisesta myyvän deittimarkkinoilla, mutta pitkää ja rakastavaa parisuhdetta toivovalle siitä tulee kompastuskivi.


    • Yliseksuaalisuus

      on sairaus,hae apua äläkä valita.

      • ap

        Ottaisitko itsellesi vapaaehtoisesti kemiallisen kastraation? Jos sairauteni ei aiheuta yhteiskunnallista harmia, lobotoisin itseni vasta viimeisenä keinona. Pointti on että tiedän olevan miehiä jotka pystyvät päivittäiseen seksiin, mutta miten löytää se oikea panomiesten joukosta ja pelottamatta parisuhdemiehiä pois heti profiililla tai ensimmäisellä viestillä?


      • Kaikki pystyy
        ap kirjoitti:

        Ottaisitko itsellesi vapaaehtoisesti kemiallisen kastraation? Jos sairauteni ei aiheuta yhteiskunnallista harmia, lobotoisin itseni vasta viimeisenä keinona. Pointti on että tiedän olevan miehiä jotka pystyvät päivittäiseen seksiin, mutta miten löytää se oikea panomiesten joukosta ja pelottamatta parisuhdemiehiä pois heti profiililla tai ensimmäisellä viestillä?

        päivittäiseen seksiin,mutta ei siinä mitään järkeä ole.
        Joidenkin tai useimpien elämässä nyt sattuu olemaan muutakin tekemistä kun olla koko ajan naintihommissa.


      • 8 + 7
        Kaikki pystyy kirjoitti:

        päivittäiseen seksiin,mutta ei siinä mitään järkeä ole.
        Joidenkin tai useimpien elämässä nyt sattuu olemaan muutakin tekemistä kun olla koko ajan naintihommissa.

        Naisena olen eri mieltä..
        Lukaiskaapa kiinnostuneet Aikuisen naisen päiväkirja-blogia. On ollut järkeä kyseisen rouvan elämässä, ja paljon muutakin järkevää kuin päivittäinen erotiikka-annos.


      • järjetön
        Kaikki pystyy kirjoitti:

        päivittäiseen seksiin,mutta ei siinä mitään järkeä ole.
        Joidenkin tai useimpien elämässä nyt sattuu olemaan muutakin tekemistä kun olla koko ajan naintihommissa.

        Eihän seksi ja järki mene ollenkaan yksiin. Monet ovat olleet sitä mieltä ettei esim. minun jutuissani ole JÄRKEÄ kun tykkään puhua todella paljon seksiin ja seksuaalisuuteen liittyvistä asioista, mutta en minä sille mitään mahda että aihe kiinnostaa.

        Ei kuitenkaan kiinnosta sillä tavalla että haluaisin seksiä joka päivä, välttämättä en halua päiväkausiin. Mutta kysymys on kuitenkin halusta. Joku haluaa puhua, toinen haluaa sitä seksiä. Ei sitä harrasteta sen vuoksi että on järkevää... höps pöps. Kukin viettinsä mukaan.


    • Henkka_70

      "... Siis mitä sanon, mitä teen? Voiko panomiehestä kesyttää itselleen kunnollisen puolison?"

      "Panomiehet" ovat alttiita syrjähypyille ja ajattelevat usein vain itseään. Voithan laittaa profiiliisi jotakin tähän suuntaan:

      >

      • ap

        Jokainen nainen varmasti haluaa tuollaisen miehen, tarvitaan vielä joku taikasana joka varoittaa estyneitä miehiä päivittäisestä seksin tarpeesta, muutenhan tuo hyvin karkottaisi panomiehet, joille sitoutumiskky ja vastuuntunto ovat turn-off. ;) Miten olisi "aistillisuutta ymmärtävä" mies tai jotain siihen suuntaan?


      • ap kirjoitti:

        Jokainen nainen varmasti haluaa tuollaisen miehen, tarvitaan vielä joku taikasana joka varoittaa estyneitä miehiä päivittäisestä seksin tarpeesta, muutenhan tuo hyvin karkottaisi panomiehet, joille sitoutumiskky ja vastuuntunto ovat turn-off. ;) Miten olisi "aistillisuutta ymmärtävä" mies tai jotain siihen suuntaan?

        Aistillisuutta ymmärtävä ei ole hyvä. Ikävä sanoa mutta kannattaa mun mielestä mielummin jotain täntyylistä: "ei millään pahalla mutta jos et täytä näitä kriteereitä niin ÄLÄ VASTAA: luotettava, sitoutumiskykyinen, rakkaudennälkäinen, uskollinen, tarvitset joka päivä seksiä". Harmi että työkaverini on varattu, olisi sopinut sinulle tosi hyvin näiden osalta. Hänkään ei saa joka päivä vaikka kiima on aina päällä ja samaa ikäluokkaa kanssasi... mulla ei ole ihan niin paha tilanne mutta kiimaisempi kanssa kuitenkin. Ollaan puhuttu asiasta ja ainakin miehinä sitä mieltä että pidättäytyminen parista neljään päivään tekee ihan hyvää välillä, ehtii kiima kasvaa ja se on sitten mukavaa odottaa... neljännen päivän kohdalla se rupeaa jo sattumaan muhun, kipuja alavatsan tienoille tms.

        Oletko miettinyt miehen tyydyttävän sinut muutenkin kuin kalullaan? Uskoisin että aika moni mies pystyisi siihen jos lämmittelisi sinua ensin kunnolla ja sitten pumppaisi nopeat kun et enää jaksa pidätellä. Tuolla alempana mainittiin rintasyöpäriski ja hormonien epätasapaino, kannattaa ottaa se huomioon vaikka voisiko kyse olla normaali geenien ohjaamasta toiminnasta? Joka tapauksessa, jos se menee usein ohi niin sinuna en ottaisi liian aktiivista miestä välttämättä, miesten halutkin himmenee iän myötä. Kannattaa kysyä vanhemmilta miehiltä ja lääkäriltä rauhoittuuko panomiesten biologinen vietti missään vaiheessa kunnolla jos teillä kerran tapahtuu niin.


      • ap
        siipimikko2 kirjoitti:

        Aistillisuutta ymmärtävä ei ole hyvä. Ikävä sanoa mutta kannattaa mun mielestä mielummin jotain täntyylistä: "ei millään pahalla mutta jos et täytä näitä kriteereitä niin ÄLÄ VASTAA: luotettava, sitoutumiskykyinen, rakkaudennälkäinen, uskollinen, tarvitset joka päivä seksiä". Harmi että työkaverini on varattu, olisi sopinut sinulle tosi hyvin näiden osalta. Hänkään ei saa joka päivä vaikka kiima on aina päällä ja samaa ikäluokkaa kanssasi... mulla ei ole ihan niin paha tilanne mutta kiimaisempi kanssa kuitenkin. Ollaan puhuttu asiasta ja ainakin miehinä sitä mieltä että pidättäytyminen parista neljään päivään tekee ihan hyvää välillä, ehtii kiima kasvaa ja se on sitten mukavaa odottaa... neljännen päivän kohdalla se rupeaa jo sattumaan muhun, kipuja alavatsan tienoille tms.

        Oletko miettinyt miehen tyydyttävän sinut muutenkin kuin kalullaan? Uskoisin että aika moni mies pystyisi siihen jos lämmittelisi sinua ensin kunnolla ja sitten pumppaisi nopeat kun et enää jaksa pidätellä. Tuolla alempana mainittiin rintasyöpäriski ja hormonien epätasapaino, kannattaa ottaa se huomioon vaikka voisiko kyse olla normaali geenien ohjaamasta toiminnasta? Joka tapauksessa, jos se menee usein ohi niin sinuna en ottaisi liian aktiivista miestä välttämättä, miesten halutkin himmenee iän myötä. Kannattaa kysyä vanhemmilta miehiltä ja lääkäriltä rauhoittuuko panomiesten biologinen vietti missään vaiheessa kunnolla jos teillä kerran tapahtuu niin.

        Olisin tyytyväinen jos mies pystysi ylipäätään tyydyttämään minut, en ole montaa miestä kokeillut, mutta aina on ollut sama ongelma: miehet eivät nauti suuseksin tai hyväilyjen antamisesta niin kauan, että laukeaisin. He myös kammoavat apuvälineitä joilla homma hoituisi nopeammin (vibraattori). Kun aistin miehestä että hän suhtautuu nautinnon antamiseen vastentahtoisesti, tuntuu se pahalta enkä enää pyydä sitä enää. Saan sitten nautintoni siitä että annan miehelle nautintoa, silloin seksuaalisuuteni tuntuu vielä mielekkäältä. Tyydyttymättömänä halu antaa on sitten päällä koko ajan.

        Tästä voisi olettaa että nymfomaanisuuden sijaan ongelma onkin valitsemissani epäsopivissa miehissä, mutta vaikka saisin mieheltä orgasmin päivässä ja olisin tyydyttynyt, sen lisäksi ajattelen seksiä paljon ja puhun siitä myös, haluan rohkeita suudelmia ja hyväilyjä kesken arjen, spontaania seksiä jännittävissä paikoissa, pyrin näyttämään hyvältä ja haluttavalta miehelleni, eroottisuus on siis pinnalla koko ajan suurimpana mielenkiinnon kohteena. Olisi ihanteellista löytää rakastelutaitoinen puoliso jolle tämä ei ole ongelma, todellakin pitää välttää panomiehiä ja ehkä kyseenalaistaa oma taipumus aina tuntea vetoa sellaisiin miehiin, joille naisen tyydyttäminen ei ole tärkeää.

        Järkevien ja hyvien kommenttien määrä on yllättänyt minut! Kiitos kaikille. :D


    • Henkka_70

      Oukei, pienen viilailun jälkeen:

      >

      • järjetön

        No hyi helvetti.

        Minkä takia erotiikka- ja seksimyönteisten ihmisten pitää aina käyttää jotain oksettavaa lässytyskieltä? Juuri tämän takia itseltäni hyytyy halut tuon tuostakin kun etsin SEKSIseuraa.


    • Johnny English

      Tarkoittaako seksiä kolme kertaa päivässä välttämättä yhdyntää kolme kertaa päivässä (tai ainakaan kolmea miehen ejakulaatiota päivässä)? Jos tarkoittaa, hyviä vaihtoehtoja ei taida kauheasti löytyä. Jos taas muukin kelpaa, ei välttämättä kannata etsiä panomiestä tai muutenkaan juosta mahdollisimman tiheään toimintaan pystyvän mieskunnon perässä, vaan hyvä ratkaisu voisi olla etsiä mies, joka ihan aikuisten oikeasti nautti seksistä (eikä vain omasta orgamistaan tai pikapanoista). Tällaiselle miehelle ei ole yhtään mikään ongelma tyydyttää naista tai olla siinä mukana, vaikka itse ei juuri sillä hetkellä haluaisikaan.

      Toinen pointti: Voisiko laatu korvata määrän? Itse haluan (vaikka mies olenkin) nykyään panostaa laatuun ja yhden kerran kesto on yleensä useita tunteja, jos aikataulu sen vain sallii. Tietenkään erektioni ei pysy yllä tuntitolkulla, mutta ei tällä ole mitään merkitystä, kun kyse ei ole vain panemisesta, vaan seksiin kuuluu paljon muutakin kuin orgasmikeskeistä suorittamista...

      • ap.

        Itse asiassa laatu voisi olla määrää parempi, himoistani huolimatta en saa helposti ja nopeasti orgasmia ja kun mies tulee liian nopeasti eikä välitä nautinnon antamisesta naiselle, tyydyttymättömyyden tunne pitää yllä pakkomiellettä seksiin. Todellakin kumppaneiden seksuaalisuuden pitäisi kohdata myös JÄRKEVÄLLÄ tavalla pitkän ja onnellisen parisuhteen takeeksi, järkevyyttä voisi olla kesto ja laatu, eikä miehen kyky nylkyttää naista monta kertaa päivässä ja harvoja orgasmeja.

        Hakusessa on siis panomiehen sijaan osaava rakastelija.


      • ....................
        ap. kirjoitti:

        Itse asiassa laatu voisi olla määrää parempi, himoistani huolimatta en saa helposti ja nopeasti orgasmia ja kun mies tulee liian nopeasti eikä välitä nautinnon antamisesta naiselle, tyydyttymättömyyden tunne pitää yllä pakkomiellettä seksiin. Todellakin kumppaneiden seksuaalisuuden pitäisi kohdata myös JÄRKEVÄLLÄ tavalla pitkän ja onnellisen parisuhteen takeeksi, järkevyyttä voisi olla kesto ja laatu, eikä miehen kyky nylkyttää naista monta kertaa päivässä ja harvoja orgasmeja.

        Hakusessa on siis panomiehen sijaan osaava rakastelija.

        Tai mies joka ei ihan heti laukea? Jostain syystä kohdalleni on osunut huomattavan monta hitaasti tai ei ollenkaan laukeavaa miestä. Kolmikyppistenkin taholta viime vuonna osui vastaan yksi joka tarvitsee kuulema tunnin että laukeaa. Itselleni se oli huonompi homma sillä laukean (jos laukean) 15 - 20 minuutissa, ja sen jälkeen jos vielä jatkan tulee vain paikat kipeäksi.

        Voisihan tuollaista hitaasti laukeavaa miestä täsmähakea, jos kehtaa ollenkaan seksiin viitata ilmoituksessaan (koska se kumminkin tuottaa paljon törkypostia). Osa heistä on tosin hitaita sen takia että syö mielialalääkkeitä, mikä voi tietysti muuttua jossain vaiheessa suuntaan tai toiseen (lopettaa lääkkeet tai menettää kokonaan kiinnostuksen seksiin).


      • Johnny English
        ap. kirjoitti:

        Itse asiassa laatu voisi olla määrää parempi, himoistani huolimatta en saa helposti ja nopeasti orgasmia ja kun mies tulee liian nopeasti eikä välitä nautinnon antamisesta naiselle, tyydyttymättömyyden tunne pitää yllä pakkomiellettä seksiin. Todellakin kumppaneiden seksuaalisuuden pitäisi kohdata myös JÄRKEVÄLLÄ tavalla pitkän ja onnellisen parisuhteen takeeksi, järkevyyttä voisi olla kesto ja laatu, eikä miehen kyky nylkyttää naista monta kertaa päivässä ja harvoja orgasmeja.

        Hakusessa on siis panomiehen sijaan osaava rakastelija.

        No niin, etsintäsi sujunee paremmin, kun tiedät, mitä oikeastaan etsit ja kaipaat... ;)

        Jos kerrot asiasta kiinnostavalle miehelle tästä näkökulmasta, ei hän katoa, jos on yhtään sopiva sinulle. Ainakin itselleni tämänsuuntainen lähestymistapa toimisi hyvin, mutta kieltämättä saattaisin menettää kiinnostukseni naista kohtaan, jos hän sanoisi tarvitsevansa miehen, joka kykenee seksiin kolme kertaa päivässä. En usko olevani yksin, jos sanon, että hyvästä seksistä pitävän ja aidosti nauttivan miehen näkökulmasta naisen vahva seksuaalisuus on vakavaakin parisuhdetta ajatellen vain hyvä asia, mutta pelkkien kiimaisten panojen hakeminen saa ajattelemaan, että suhtautuminen asiaan on liian erilaista.

        Sopivan kumppanin ja hyvän rakastajan löytäminen ei tietysti tästä huolimatta ole helppoa. Ainakaan sillä perusteella, mitä olen naisilta kuullut...


      • Anonyymi
        ap. kirjoitti:

        Itse asiassa laatu voisi olla määrää parempi, himoistani huolimatta en saa helposti ja nopeasti orgasmia ja kun mies tulee liian nopeasti eikä välitä nautinnon antamisesta naiselle, tyydyttymättömyyden tunne pitää yllä pakkomiellettä seksiin. Todellakin kumppaneiden seksuaalisuuden pitäisi kohdata myös JÄRKEVÄLLÄ tavalla pitkän ja onnellisen parisuhteen takeeksi, järkevyyttä voisi olla kesto ja laatu, eikä miehen kyky nylkyttää naista monta kertaa päivässä ja harvoja orgasmeja.

        Hakusessa on siis panomiehen sijaan osaava rakastelija.

        Sanoisin,ja olenkin melko paljon elämässäni Kokenut! Minulla on nuoruudesta vielä nykyäänkin suuri kiitollisuus itseäni vanhemman naisen kanssa. Olihan sitä joitain haparoivan epävarmoja "teinisuhteita" ollut(kuten kai useimmilla..) Mutta "kohtalo" kait johdatti minua!! Vietin melkein koko kesän hänen kanssaan ja OPIN häneltä tuntemaan Naisen anatomian,-hänen opastamanaan! En ole panomies,-en "seksin telaketju traktori" mutta häntä muistan vielä tänä päivänäkin suurella kiitollisuudella ja lämmöllä!!


    • panopuuksi?

      Minusta sinulle parasta olisi valita sen alan työpaikka. Ajatteles, miten kiva asiakkaistasi olisi, jos oikeasti nauttisit paneskelusta, eikä tarvitsisi teeskennellä? Ja voihan olla, että vähitellen himosi hiipuisi ja voisit perustaa normaalin parisuhteen, jos vielä jollekin kelpaisit. Mitä epäilen.

      Tai hanki dildo (siis jos et jo sellaista omista) tai laita kuulat sisään tai jotain sellaista. Ja lakkaa katsomasta pornoa ja yritä ajatella joskus jotain muutakin. Voihan olla, että kanavoit muita tunteitasi seksiin, vaikkei se loppujen lopuksi ole se, mitä haet. Jos olisi, paneskelisit kaikkea, mikä vastaan tulee, etkä edes haaveilisi parisuhteesta.

      • hanki_ite

        Mies yrittää ymmärtää naisen seksuaalisuutta tunnetuin kyvyin..


      • panopuuksi?
        hanki_ite kirjoitti:

        Mies yrittää ymmärtää naisen seksuaalisuutta tunnetuin kyvyin..

        Olen kyllä nainen. Nainenko se siinä yrittää ymmärtää toisia ihmisiä stereotypioiden?


      • jaa-a

        Eikö nainen voi haluta seksiä seksin itsensä vuoksi? Miksi kyseessä pitäisi olla muiden tunteiden kanavointi?

        Mutta nämä paljon/vähän/mikä on normaali/kauheaa olenko epänormaali -kysymykset ovat hivenen vääriä tässä ketjussa, koska on jo paljastunut että aloittajalla on ollut itsekkäitä partnereita jotka ovat viis veisanneet siitä saako nainen tyydytyksen. Ei kai ihme jos jää "nälkäiseksi".

        Juuri tämän takia en kauheasti näin sinkkuna uskalla juosta miesten perässä koska pelkään saavani huonoa kohtelua... Ja jos pitää seksin tiukasti erossa kumppaninhausta, saa kuulla vaikka millaista motkotusta miesten taholta.

        Jos tykkää seksistä ja orgasmeista, tuskin käyttää rumaa sanaa panna tai nussia tms. Mutta kaikki ei tietysti tykkää.


      • Nainen saa haluta
        panopuuksi? kirjoitti:

        Olen kyllä nainen. Nainenko se siinä yrittää ymmärtää toisia ihmisiä stereotypioiden?

        Rupea sä itse panopuuksi, jos se on susta kivaa. Tässä ketjussa puhutaan parisuhteesta, joten voit viedä täältä tuon aika oksettavan ajatusmaailmasi johonkin kauas kauas pois. Vaikkapa terapeutin vastaanotolle? Sulla tuntuu olevan suuria vaikeuksia seksuaalisuuden kanssa, joka on kuitenkin ihmisen perustarve ja ihmiskuntaa elossa pitävä voima.


      • panopuuksi?
        Nainen saa haluta kirjoitti:

        Rupea sä itse panopuuksi, jos se on susta kivaa. Tässä ketjussa puhutaan parisuhteesta, joten voit viedä täältä tuon aika oksettavan ajatusmaailmasi johonkin kauas kauas pois. Vaikkapa terapeutin vastaanotolle? Sulla tuntuu olevan suuria vaikeuksia seksuaalisuuden kanssa, joka on kuitenkin ihmisen perustarve ja ihmiskuntaa elossa pitävä voima.

        Asenteesi on yhtä äklöttävä kuin aloittajan jatkuva kiima. Ehdotukseni on yritys auttaa häntä kiimansa taltuttamisessa. Minä, kuten ei kukaan muukaan normaali ihminen, en harkitsisi seksityötä. Seksistä pidän kyllä, mutta en tuolla tavalla kuolaa pen1st3n perään kuin aloittaja. Seksillä on oma osansa parisuhteessa. Jos sitä, tai muita viettejä, esim. syöminen, ei osaa kontrolloida, tulokset ovat surullisia.

        Käy sinä terapeutilla tarpeinesi tuomita ventovieraita keskustelijoita, jotka haluavat auttaa kiimaista narttua käytännöllisin ohjein.


    • ohimenijo

      Naisilla 35-40 v on usein tuota vaivaa. Kyllä se menee ohi. Minulla meni ainakin.

      Jos sinulla on hormonien ylituotantoa, altistut esim rintasyövälle (minullekin kävi niin), joten kannattaa ottaa selvää, miten sitä voisi tasapainottaa. En usko, että lääkkeet ovat hyvä keino. Lue, ota selvää. Ehkä lihan karttaminen (siis syötävän).

      Tai opettele sublimoimaan himojasi. Surkea sellainen, jonka on pakko nylyttää aina, kun nylkytyttää, aivan kuin joku katurakki. Ihmiselle kuuluu valinnan vapaus. Voi päättää käyttäytyä toisin kuin jalkoväli ehdottaa. Se kasvattaa luonnetta. Jos olisit mies, olisit vaarassa tulla raiskaajaksi.

      Opettele hoitelemaan omat kutinasi omin käsin, niin aiheutat vähiten harmia ympäristöllesi.

      • Kaukaa ohi maalista

        Opettele sä nyt itse aluksi vaikka hillitsemään halusi jakaa huonoja neuvoja netissä. Jokaisella on paheita, ja niitä voi oppia hillitsemäään. Seksin tarve ei ole pahe, kuten ei myöskään nälkä, jano tai unentarve. Niiden tarpeiden tyydyttämisestä ei ole kellekään haittaa, jos on fiksu ihminen eikä syö vaikka naapurin jääkaappia tyhjäksi tai ahmi jotain mistä sairastuu. Ja aikuinen kyllä sietää jonkin aikaa vaikka nälkää tai valvomista, kun on pakko, ja ottaa sen sitten takaisin kun pystyy. Mutta en näe hyötyä siinä, että alkaisi jatkuvasti vaikka syödä liian vähän vain luonteen kasvattamisen takia. Siinä vielä lopuksi käy tavalla tai toisella huonosti.

        Ikävä kuulla haluttomuudestasi, mutta eihän sekään haittaa, jos itse olet asian kanssa sinut.


      • ohimenijo
        Kaukaa ohi maalista kirjoitti:

        Opettele sä nyt itse aluksi vaikka hillitsemään halusi jakaa huonoja neuvoja netissä. Jokaisella on paheita, ja niitä voi oppia hillitsemäään. Seksin tarve ei ole pahe, kuten ei myöskään nälkä, jano tai unentarve. Niiden tarpeiden tyydyttämisestä ei ole kellekään haittaa, jos on fiksu ihminen eikä syö vaikka naapurin jääkaappia tyhjäksi tai ahmi jotain mistä sairastuu. Ja aikuinen kyllä sietää jonkin aikaa vaikka nälkää tai valvomista, kun on pakko, ja ottaa sen sitten takaisin kun pystyy. Mutta en näe hyötyä siinä, että alkaisi jatkuvasti vaikka syödä liian vähän vain luonteen kasvattamisen takia. Siinä vielä lopuksi käy tavalla tai toisella huonosti.

        Ikävä kuulla haluttomuudestasi, mutta eihän sekään haittaa, jos itse olet asian kanssa sinut.

        Poikaystäväni nauraa makoiset naurut tuolle. Vai haluttomuudesta?! Sanoin, että minullakin oli aloittajan tapaan ylihalukkuutta, mutta se on jo normalisoitunut.

        Opettele sä nyt antamaan huonoja arviointejasi vieraista ihmisistä.


      • mallamimosa

        Helppo sun on sanoa et todellakaan ymmärrä tätä. Ite ku kans haluisin hellyyttä ja rakkautta sekä etenki ihanaa seksiä päivittäin. Kun en saa mulle tulee todella paha olo ahdistaa jne. Tämän takia haluan kuolla. Eipä tunnu olevan miestä jokarakastais ja rakastelis päivittäin.


    • entinenlahna

      Itse olin edellisessä avoliitossani viimeiset viisi vuotta aikalailla kylmä nainen sängyssä. Kun ei ukko kiinnostanut, niin ei (lähinnä ex-avomiehen kosketus tuntui ällöttävältä). Halut eivät kohdanneet millään lailla. "Sääliseksiä" oli ehkä kerran kuukaudessa, jos sitäkään, enkä kyllä nauttinut touhusta yhtään. Eron jälkeen laitoin profiilin nettideittipalstalle (E-kontakti) lähinnä kokeilumielessä. Löysin sieltä ihanan miehen, johon en olisi varmaankaan siviilielämässä kiinnittänyt mitään huomiota (ei vastaa millään lailla ulkoista miesihannettani). Tapailimme, ja jossain vaiheessa halusin kokeilla, voinko enää kokea intohimoa kenenkään kanssa, kun olin ollut vuosikausia täysin kylmä. Herranjumala sentään, miten voi ihminen muuttua, kun sattuu oikea ihminen kohdalle! Meillä on yli vuoden tiiviin yhdessäolon jälkeen edelleen seksiä vähintään kerran päivässä, yleensä kahdesti (tapaamme 4-7 päivänä viikossa). Viikonloppuisin ja loma-aikoina, kun on aikaa, niin rakastelemme 1-3 kertaa päivässä. Luen rakasteluksi myös sen, kun toinen tyydyttää toisen suulla tai käsin hyväilemällä. Aina ei todellakaan tarvita varsinaista yhdyntää. Meillä ainakin halut kohtasivat, tai oikeastaan löysin kadoksissa olleen seksuaalisuuteni vasta nyt, nelikymppisenä.

      • ihan_ok

        Aloittajalle: ensiksikin S24 on väärä palsta nettitreffi-yritystäsi varten. Iskurin lukijoissa on enemmän käytännön toiminnan miehiä ja vähemmän haaveilevia haahuilijoita kuin täällä.
        Yhden yön seuraahan on tarjolla, mutta laita ilmoitus Iskuriin ja siihen jotakin selkokielistä; "vaikka nautinkin seksistä paljon, ja usein, etsin todellakin aviomiestä/pitkäaikaista parisuhdetta ja olen täysin uskollinen yhden miehen nainen." No niin, ajatusleikki jatkuu. Laitat ilmoituksen, saat noin kaksisataa vastausta, ja sitten perkaat pois ukkomiehet, kahjot ja muuten sopimattomat. Poimi vaikkapa kymmenen parhaan tuntuista, joiden kanssa vaihdat viestejä ja kuvia, ja tapaat heistä muutaman (esim. viisi). Ja lopuksi jäljellä on ehkä yksi silmää miellyttävä ja samat tarpeet omaava mies, eli onnellinen lopputulos on mahdollinen!


      • ap

        Onneksi olkoon onnen löytymisestä! Tähän minä juuri haluan uskoa, että jokaiselle on kyllä se sopiva, jos vain sen osaisi löytää sieltä väärien tyyppien joukosta.


    • meneehän se näinkin

      Meikä pystyy harrastamaan seksiä 3 kertaa päiväs.Mut olen vaan niin ruma etten saa naista ja parisuhdetta joten puutteessa on elettävä.

      • ööh?

        Mistä sitten tiedät että kykenet seksiin 3 kertaa päivässä jos et ole koskaan ollut parisuhteessa?

        Käteenvetoonhan pystyy vaikka 10 kertaa, ei se rasita niin paljoa kuin seksi.


      • meneehän se näinkin
        ööh? kirjoitti:

        Mistä sitten tiedät että kykenet seksiin 3 kertaa päivässä jos et ole koskaan ollut parisuhteessa?

        Käteenvetoonhan pystyy vaikka 10 kertaa, ei se rasita niin paljoa kuin seksi.

        Olen ollut parisuhteessa kauan aikaa sitten ja seurustelin 10 vuotta. Ja olen jo reilusti yli 30 vuotias mut en ole seurustellut 5 vuoteen


    • polkuvoimalla

      Tämä nyt saattaa olla hiukan väärällä palstalla, mutta oletko kuullut polkupyörästä, jossa on lisälaite/lisuke, joka voisi kiinnostaa sinua? Sitä ei ehkä kehtaisi pysäköidä ruokakaupan pyörätelineeseen, tai saisi tirskuvan joukon kerääntymään odottelemaan, kukas se tällaisella pyörällä lähtee polkemaan. Ehkä niitä on kuntopyörämallia. Sinähän voisit käyttää sitä työtuolina. Sen verran korkeampi pöytä, että voit hoidella nettiasiat sun muut ja nauttia elämästäsi samalla. Ja ukkoparkaehdokkaasikin saa huilia välillä.

    • Sama ongelma

      Olen seurustellut muutaman naisen kanssa ja kaikki ovat antaneet ymmärtävänsä arvostavan läheisyyttä ja seksiä, mutta vain yksi näistä naisista oikeasti halusi rakastella tai nauttia läheisyydestä päivittäin.. nyt kun ikää alkaa olle 40, niin tähän halujen tukahduttamiseen alkaa pikkuhiljaa tottumaan.. ikävää, mutta pitää löytää elämän ilot sitten muualta.

    • hauki

      Jokaisella omat halut,on niitä miehikin jolla on yliseksuaalinen luonne,eikä ne ole kaikki panomiehiä,jotku voivat etsiä ihan oikeaa suhdetta,suurin syy on naisten ennakkoluulossa ,että jos on asiallinen ja hyväkäytösinen ja ystävällinen,nainen luulee heti,että tuo haluu mun pöksyihin,vaikka asia ei ole niin.Ei vauvauduta ottamaan selvää asioista,yh-t suurin osa ennakko luuloisia,laitetaan heti suojamuuri päälle

    • toivoton

      Olen törmännyt samaan ongelmaan: samalla kun nymfomaanista haaveillaan seksikokeiluna, niin unelmavaimon luonteenpiirteisiin ei korkeahko libido sovi. Miehet tuntuvat epäilevän etteivät he riitä minulle ja että petän, jos en saa aina seksiä kun haluan. Pettänyt en ole koskaan, eikä uskollisena pysyminen vaadi edes yrittämistä kun mies on oikea.

      Tuntuu että ongelmasi on enemmän seksin laadussa kuin määrässä. Toivoa on, koska luultavasti himosi tasoittuisivat jos vain löytäisit miehen joka osaa ja haluaa antaa sinulle orgasmeja tarpeeksi.

      Jotta seksissä säilyisi mielenkiinto pitkässä suhteessa, niin pitää löytyä sellaista kemiaa mitä arjen tylsyys ei tapa, ja sellaisen löytäminen on ihmeellisempää kuin lottovoitto. On toki mahdollista, että jos haluat miehen jonka kanssa on taivaallista seksiä ja tarpeeksi usein, niin kaikki ihannemiehen kriteerisi eivät ehkä muilta osin täyty :D

      Btw, parille palstan seksikielteiselle vajakille: ei tämä mikään sairaus ole, vaan synnynnäinen ominaisuus.

      • xcfgcfgfz

        Hetipä ollaan nimittelemässä. "Vajakki" tosiaan! Vajakki on 'ihminen', jolla ei ole mitään muuta mielessä kuin paneminen, koko ajan. Sellaisessa otuksessa on tekovika, tai paremminkin jokin on mennyt pieleen lapsuuden kasvatuksessa tai suhteissa myöhemmin. Jos kyse on fyysisestä vaivasta, hormonien liikatuotosta, syynä voi olla väärä ruokavalio. Se voi altistaa muillekin sairauksille, joten se kannattaa hoitaa, jos mahdollista.

        Jos joku kiimainen kolmi-nelikymppinen löytää jonkun, joka suostuu nylkyttämään kolmesti päivässä (siis millä he reppanat eläisivät - yhteiskunnan tuillako - työssäkäynti ei taitaisi onnistua), mitenkähän monta viikkoa/kuukautta hän jaksaisi, ennenkuin paikat alkaisivat olla siinä kunnossa, että taukoa pitäisi pitää. Ja kai se nyt aika tylsältä alkaisi tuntua?


      • 17 + 17
        xcfgcfgfz kirjoitti:

        Hetipä ollaan nimittelemässä. "Vajakki" tosiaan! Vajakki on 'ihminen', jolla ei ole mitään muuta mielessä kuin paneminen, koko ajan. Sellaisessa otuksessa on tekovika, tai paremminkin jokin on mennyt pieleen lapsuuden kasvatuksessa tai suhteissa myöhemmin. Jos kyse on fyysisestä vaivasta, hormonien liikatuotosta, syynä voi olla väärä ruokavalio. Se voi altistaa muillekin sairauksille, joten se kannattaa hoitaa, jos mahdollista.

        Jos joku kiimainen kolmi-nelikymppinen löytää jonkun, joka suostuu nylkyttämään kolmesti päivässä (siis millä he reppanat eläisivät - yhteiskunnan tuillako - työssäkäynti ei taitaisi onnistua), mitenkähän monta viikkoa/kuukautta hän jaksaisi, ennenkuin paikat alkaisivat olla siinä kunnossa, että taukoa pitäisi pitää. Ja kai se nyt aika tylsältä alkaisi tuntua?

        Aloittaja taisi toivoa rakastelua kolmesti päivässä. Nylkyttäjiä hänellä muutama jo on ollutkin ikävä kyllä, eikä kumpikaan ollut tyytyväinen. Tuo ovulaation aikaan-tarkennus oli hyvä, suurimman osan päivistä hän ehkä ilolla tyytyisi yhteen-kahteen, pitkään hellään rakasteluun, jossa kerrankin tulisi omine naisen tarpeineen kokonaisvaltaisesti huomioiduksi?


      • toppuuttelija
        xcfgcfgfz kirjoitti:

        Hetipä ollaan nimittelemässä. "Vajakki" tosiaan! Vajakki on 'ihminen', jolla ei ole mitään muuta mielessä kuin paneminen, koko ajan. Sellaisessa otuksessa on tekovika, tai paremminkin jokin on mennyt pieleen lapsuuden kasvatuksessa tai suhteissa myöhemmin. Jos kyse on fyysisestä vaivasta, hormonien liikatuotosta, syynä voi olla väärä ruokavalio. Se voi altistaa muillekin sairauksille, joten se kannattaa hoitaa, jos mahdollista.

        Jos joku kiimainen kolmi-nelikymppinen löytää jonkun, joka suostuu nylkyttämään kolmesti päivässä (siis millä he reppanat eläisivät - yhteiskunnan tuillako - työssäkäynti ei taitaisi onnistua), mitenkähän monta viikkoa/kuukautta hän jaksaisi, ennenkuin paikat alkaisivat olla siinä kunnossa, että taukoa pitäisi pitää. Ja kai se nyt aika tylsältä alkaisi tuntua?

        Ei kannata hermostua jos itse et halua/pysty. Tässähän se tulee ilmi, että kun treffailiat etsii unelmapuolisoa, niin se seksipuoli on vaikein asia selvittää että miten sovitaan yhteen. Tulot, kodin, ammatin, harrastukset, ulkonäön voit helposti tsekata, mutta seksistä ei välttämättä edes uskalleta puhua, tai jos puhutaan niin väitetään ihan muuta mitä ollaan, ettei toisen mielenkiinto hiipuisi.


      • toivoton
        xcfgcfgfz kirjoitti:

        Hetipä ollaan nimittelemässä. "Vajakki" tosiaan! Vajakki on 'ihminen', jolla ei ole mitään muuta mielessä kuin paneminen, koko ajan. Sellaisessa otuksessa on tekovika, tai paremminkin jokin on mennyt pieleen lapsuuden kasvatuksessa tai suhteissa myöhemmin. Jos kyse on fyysisestä vaivasta, hormonien liikatuotosta, syynä voi olla väärä ruokavalio. Se voi altistaa muillekin sairauksille, joten se kannattaa hoitaa, jos mahdollista.

        Jos joku kiimainen kolmi-nelikymppinen löytää jonkun, joka suostuu nylkyttämään kolmesti päivässä (siis millä he reppanat eläisivät - yhteiskunnan tuillako - työssäkäynti ei taitaisi onnistua), mitenkähän monta viikkoa/kuukautta hän jaksaisi, ennenkuin paikat alkaisivat olla siinä kunnossa, että taukoa pitäisi pitää. Ja kai se nyt aika tylsältä alkaisi tuntua?

        Noh, jos ajatellaan vain biologian kannalta niin me "seksihullut" olemme evoluution huipulla, kun olemme tehokkaimpia lisääntyjiä :P Aina yritetään selittää poikkeuksellisen voimakasta seksiviettiä sillä että kys. henkilö on jotenkin sairas tai lapsuudessa traumatisoitunut, mutta ongelma ei yleensä ole henkilössä itsessään vaan siinä että tällaista ei suvaita yhteiskunnassa. kuten tämänkin palstan kahelien kirjoituksista voimme päätellä :) Sanoisin että noin seksikielteisellä ihmisellä se sairaus on.

        Pihtaa sinä vaan ihan niin paljon kuin lystäät, mutta turha tulla tuputtamaan sitä muille. Ei täällä kukaan ole vaatinut mitään tiukkaa panoaikataulua, että aina ja ikuisesti 3 kertaa päivässä. Eikä se kolme kertaakaan tarvitse olla panemista. Opettele vaikka aluksi lukemaan niin sepustuksiisi voisi tulla edes vähän uskottavuutta.


      • Seksihullut,.
        toivoton kirjoitti:

        Noh, jos ajatellaan vain biologian kannalta niin me "seksihullut" olemme evoluution huipulla, kun olemme tehokkaimpia lisääntyjiä :P Aina yritetään selittää poikkeuksellisen voimakasta seksiviettiä sillä että kys. henkilö on jotenkin sairas tai lapsuudessa traumatisoitunut, mutta ongelma ei yleensä ole henkilössä itsessään vaan siinä että tällaista ei suvaita yhteiskunnassa. kuten tämänkin palstan kahelien kirjoituksista voimme päätellä :) Sanoisin että noin seksikielteisellä ihmisellä se sairaus on.

        Pihtaa sinä vaan ihan niin paljon kuin lystäät, mutta turha tulla tuputtamaan sitä muille. Ei täällä kukaan ole vaatinut mitään tiukkaa panoaikataulua, että aina ja ikuisesti 3 kertaa päivässä. Eikä se kolme kertaakaan tarvitse olla panemista. Opettele vaikka aluksi lukemaan niin sepustuksiisi voisi tulla edes vähän uskottavuutta.

        On yleensä päinvastoin huonoja lisääntyjiä.


      • hah hah
        Seksihullut,. kirjoitti:

        On yleensä päinvastoin huonoja lisääntyjiä.

        Kotia, uskontoa ja isänmaata ajatellen pitää sinun haarasi levittämän ja hammasta purren ja itkua pidätellen siitettävänä oleman.


    • m30v.

      Kiinnostaiskos neitiä tällainen 30 vuotias lihaksikas sonni?
      Minulle naisen yliseksuaalisuus ei ole ongelma. Penikseni on 19cm pitkä.

      • sesiitä sitten

        Eipä tuolla munan pituudella ole tekemistä kestävyyden kanssa ja moni
        täällä "sonniksi" hanakasti kutsuukin itseään.


      • mallamimosa

        Ja suhun saa yhteyttä miten?


      • mallamimosa

        Ja suhun saa yhteyttä miten?


    • kylmä syli

      Seksihalujen kohtaamattomuus on todellinen ongelma, mutta kolikon toinen puoli on minun tilanteeni: treffasin kokeeksi miestä joka ei persoonansa puolesta mitenkään vaikuttanut sopivalta minulle, muuta ällistyksekseni seksihalujen ja staminan puolesta olimmekin täydellinen pari! Mutta, toisin kuin yhdellä onnekkaalla naisella tässä ketjussa, mies ei edelleenkään muilta osin ole minulle se oikea. Vaikka keho ja mieli on tyydytetty, ja meillä on kyllä mukavaa yhdessä, on sydämeni edelleen tyhjä, enkä näe meillä tulevaisuutta.

      Silti, seksuaalinen yhteensopivuus on niin tärkeää ja kullanarvoista seksistä pitäville, että mieluummin pysyn nyt tässä suhteessa. Ehkä rakkauden tunteet heräävät ajan kuluessa?

      Kannattaa olla avomielinen ja tutustua miehiin, jotka eivät heti ensisilmäyksellä sytytä.

    • Nainen saa haluta

      Yli- ja aliseksuaalisuudelle on jokaisella oma määritelmä, ei ole olemassa mitään ainoaa oikeaa haluamisen määrää. En itse kyllä millään pysty pitämään aloittajaa yliseksuaalisena, jos haluttaa keskimäärin kerran tai pari päivässä. Ihan normaalilta se kuulostaa.

      Ei aloittajalle eikä kellekään auta kuin yrittää löytää edes suunnilleen saman verran halukas kumppani ja ylijäävät himot hoitaa käsipelillä.

      Sinänsä ei varmaan ole vaikea löytää tuon verran haluavaa miestä. Mutta minäkin olen ollut huomaavinani, että miehet himoitsevat nimenomaan seksiä vaihtuvien naisten kanssa. Kun on vain yksi ja sama nainen saatavilla, niin miehen halut laskevat nopeasti suhteen alun jälkeen. Monille naisille taas sopisi hyvin parisuhdeseksi, mutta joutuvat kärsimään miehen pihtaamisesta. :( Ei ole helppoa olla nainen...

      Joitain miehiä myös tuntuu ahdistavan, jos nainen on halukkaampi osapuoli. Eli vaikka miehellä olisi alunperin vain hiukan vähäisemmät halut, tilanne voi helposti edetä lumipalloefektinä siihen, että seksi loppuu kokonaan. :(((

    • Jos nainen

      On liian kiinnostunut seksistä niin kiinnostus sellaiseen naiseen lopahtaa melko nopeasti.
      -uskollinen panomies-

      • kuin myös

        Kyllä se on molenminpuolista tuo liika jyystäminen. Kyllä siihen kyllästyy,
        kun elämä pyörii kokoajan seksissä. Töihinkin pitäs ehtiä jossain välissä.

        Eli, ei kiinnosta mieskään, joka on jonkinlainen kaatokone. Harrastan keilailua
        ja siellähän noita kaatoja tulee tietysti puolin/toisin. Hih..


      • Niiiin on
        kuin myös kirjoitti:

        Kyllä se on molenminpuolista tuo liika jyystäminen. Kyllä siihen kyllästyy,
        kun elämä pyörii kokoajan seksissä. Töihinkin pitäs ehtiä jossain välissä.

        Eli, ei kiinnosta mieskään, joka on jonkinlainen kaatokone. Harrastan keilailua
        ja siellähän noita kaatoja tulee tietysti puolin/toisin. Hih..

        Sitä voi verrata ylensyömiseen tai siihen että vetää koko ajan jotakin samaa herkkua navan täydeltä ja puhuu vaan siitä samasta herkusta.


      • eikä oo
        Niiiin on kirjoitti:

        Sitä voi verrata ylensyömiseen tai siihen että vetää koko ajan jotakin samaa herkkua navan täydeltä ja puhuu vaan siitä samasta herkusta.

        Meillä kyllä paritteluvietti tyhjentää mukavasti mielen, kiiman vallassa ei tule ajateltua että "tätä saa joka päivä niin paljon kun haluaa, boohoo nyyh en kestä". Vaihteluahan tulee siitä kun on eri paikat, eri vaatteet, eri asennot, eikä aina valot pois makkarissa peiton alla. Kun kaksi toisensa sytyttävää löytää toisensa, se on suurin onni.


      • -------
        eikä oo kirjoitti:

        Meillä kyllä paritteluvietti tyhjentää mukavasti mielen, kiiman vallassa ei tule ajateltua että "tätä saa joka päivä niin paljon kun haluaa, boohoo nyyh en kestä". Vaihteluahan tulee siitä kun on eri paikat, eri vaatteet, eri asennot, eikä aina valot pois makkarissa peiton alla. Kun kaksi toisensa sytyttävää löytää toisensa, se on suurin onni.

        Niin ja pullaa mussuttaessa sitä miettii vain kuinka ihanalta se maistuu, aah, nam, onpa hyvää. Vaihtelua tuo kun välillä syö karkkeja, jätskiä, pizzaa, sipsejä... keittiössä, sohvalla, sängyllä... istuen, maaten, seisten... kotona, kylässä, ravintolassa...

        Liikaa on liikaa, mitä tahansa.


    • No mutta,

      oishan se hirveetä, kun tekis kokoajan mieli... Aamulla miettis jo iltaa,
      että pääsee taas p*neskeleen. Ukonkin ois syytä tulla suorintatietä kotiin,
      eikä mennä mihinkään lähibupiin kavereitten kanssa törpötteleen,,,kun minä jo
      täällä oottelen.

    • Kuuma kolli

      tääl ois 19 vuotias kuuma kolli joka jaksaa nussia aamusta iltaan, kiinnostaisko?

    • 1972 and counting

      Seurustelin aikoinaan reilu kahden vuoden ajan "yliseksuaalisen" naisen kanssa, yhdeksänkymmentäluvun loppupuolella. Sekstailimme joka päivä, parhaimmillaan 4-5 kertaa päivässä ja joka kerta nainen tuli vähintään kerran, parhaimmillaan yhden session aikana hän laukesi neljästi. Parhaimmillaan seksi oli sellaista, että ilin itsekin kylmillä väreillä ihokarvat pystyssä, kun liikuin hänen sisällään.

      Olen tuon suhteen jälkeen odottanut, että kohdalleni osuisi hänen kaltainen nainen, joka uskaltaisi ottaa sängyssä itselleen sen mitä haluaa, ilman estoja omasta vartalostaan tai äänistä tai kasvojen ilmeistä jne. Eipä ole näkynyt.

      Itse olen hyvän libidon omaava mies, joka ei ole kertaakaan käynyt vieraissa, vaikka pitkässäkin parisuhteessa on ollut hyvin pitkiä jaksoja ilman seksiä kumppanin sairauden vuoksi (nyt jo taaksejäänyttä elämää). Ikää minulle on kertynyt neljäkymmentä, mutta silti herään harmittavasti aamustondikseen joka aamu (oikeastaan onneksi). Asun yksin ja en perusta baaripanoista, joten tilanne on aika ikävä, kun mieli tekee ja vehkeet toimii, mutta saantia ei ole ;) Saisin kyllä baarista seuraa jos haluaisin, sillä olen hyvin sosiaalinen, pukeudun siististi, ulkonäköäkin kehutaan usein ja osaan käyttäytyä. Mutta.. olen aina ensimmäisillä kerroilla melkoisen ujo uuden ihmisen kanssa, joten se on se perimmäinen syy, miksi en hae kapakkaseuraa. En saa siitä mitään tyydytystä, kuin vain tyhjennyksen.

      Uskollinen nymfomaani olisi minulle juuri täydellinen kumppani, sillä suorastaan rakastan leikkiä naisen vartalolla enkä kyllästy ikinä samaan kroppaan, päinvastoin. Mitä pidempään tunnetaan, sitä enemmän haluan.

      Näin se vaan valitettavasti menee.

    • mallamimosa

      Mulla on sama ongelma ja kärsin tästä. Ois ihanaa vaihtaa ajatuksia mutta miten saan sinuun yhteyttä. Luulin olevani ainut ongelmani kanssa

    • Oletkohan

      Siis frigidi?

    • Anonyymi

      Minulle ei olisi ongelma jos kumppani haluaa vähemmän seksiä. Sitten vain harrastaisin itsetyydytystä enemmän. Jos kumppani haluaisi enemmän seksiä kuin minä, niin se voisi olla vähän rasittavaa.

    • Anonyymi

      Kolme kertaa päivässä? Siihen menee jo niin paljon aikaa, että se on epäkäytännöllistä.
      Eikö kannattaisi miettiä, mistä tuollainen johtuu. Tuskin aloittaja on syntymästään asti tarvinnut seksuaalisen tyydytyksen kolmesti päivässä. Eli jossain vaiheessa se on alkanut.

    • Anonyymi

      Kunhan olet asiasta avoin kumppaniehdokkaille, itse tarvin tuon tiedon että voisin kieltäytyä kohteliaasti, ei siksi että olisit ihmisenä mielestäni lainkaan huono vaan siksi että minulla on sekä ehdollinen että että rajoittuneempi libido.

      Miesten yksi haaste on se että meidän odotetaan aina olevan suoriutujia (etenkin omassa mielessämme), esim. sen sanominen ääneen että minua ei haluta niin paljoa kuin mikä keskiverto on saa ainakin itseni tuntemaan itseni jotenkin vähemmäksi, vaikka tiedän että tämä on normaalia. Tällöin siis on ikäänkuin pakko uskoa että jaksaisi ja kiinnostaisi "ollakseen riittävä" ja tätä sitten tarjotaan naisille, ei ehkä valehdellen mutta pakotettuna hyväuskoisuuteen että asia ei ole ongelma. Vaikka hyväitsetuntoisena myönnän ja elän asiaa myöten niin silti tuo kaivelee.

      Kun kohtaisikin naisen joka ei ole seksivastainen mutta jolle seksi ei ole niin hirveän tärkeää, se on kiva juttu jota voi harjoittaa kun muut asiat on hoidossa ja fiilis kohdallaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11313
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3153
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      3004
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2197
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1958
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1805
    7. 93
      1795
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1794
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1768
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1647
    Aihe