Kumman otat
A) Mukava, ihana ja kaunis nainen (esim. jazuli)
B) Ruma, kalju suohirviö (en kerro kuka)
No ?
Pakko valita !
25
237
Vastaukset
- Näin on.
Tietenkin otan suohirviön jos se on läski. Kaikki kertoi että se on parempi.
Se on sisältä ruma ja ulkoa ruma, niin ei ainakaan pety ;)
Hähä xD- Miten on ?
;P kirjoitti:
Vaikutti ihan normaalilta suomi naiselta.
- ...
Miten on ? kirjoitti:
Vaikutti ihan normaalilta suomi naiselta.
Olet asian ytimessä. ;-D
- Miten on ?
No valintaa nyt.
Kumman otat ?- Miten on ?
Kaljuhan se Bee on juu.
Tapansa kullakin. - Onnea elollenne.
Ruskea, kalju ja ryppyinen.
- dazu 12v
Objekiivisen ja irrationaalisen meditoitonti tuloksena päätin ottaa ne, jotka geniolta joutilaaksi jää,isotissiset
- Miten on ?
Tärkein pointti näköjään pääsi unohtumaan. Seuraavaan aloitukseen lisään neiti C:n.
- Niin?
tarkotatko B.llä cissiä ?
- Miten on ?
Tykkääkö cissi siitä erityisesti ?
- BIueNightSatin
Miten on ? kirjoitti:
Tykkääkö cissi siitä erityisesti ?
cissi on b:n kaltainen itse ja bi.
- Miten on ?
BIueNightSatin kirjoitti:
cissi on b:n kaltainen itse ja bi.
Näin ne väittää, mutta uskoo vasta kun näkee ..
- 18+1
vaihtoehto C
- Neiti c
Otan C:n.
- B)
Onks sulla jotain mua vastaan?
Ja muuten: kysymys- ja huutomerkkiä ennen ei tule väliä, vaan merkki sijoitetaan heti edeltävän sanan jälkeen samalla tavoin kuin pisteet ja pilkut (jotka osasitkin hienosti laittaa!)ja muutkin välimerkit.- Neiti c
Ei oo mitään sua vastaan. Miksi olisi ?
Kiitos kehuista, kävi vahinko. - B)
Neiti c kirjoitti:
Ei oo mitään sua vastaan. Miksi olisi ?
Kiitos kehuista, kävi vahinko.Suohirviöksi nimittely ei kerro neutraalista suhtautumisesta.
Ja vielä kerran: kysymysmerkkiä ennen ei tule väliä. - Niin.
B) kirjoitti:
Suohirviöksi nimittely ei kerro neutraalista suhtautumisesta.
Ja vielä kerran: kysymysmerkkiä ennen ei tule väliä.Kyse oli stereoiden hajoittamisesta.
Joo..eipäs matkita.
- Niin ?
Mitä matkita ?
- Niin ?
kipsu-liini kirjoitti:
Mun alotusta.
Mitä aloitusta ?
- Niin ?
Panisitko kaljua naista ?
b:llä tienais kyl enemmän rahaa ja suht edullisesti, ei tarttis ku ostaa iso teltta ja alkaa kerätä maksuja et ihmiset piäsee hämmästymään ulkonäköä kuten elefanttimiestä aikoinaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632152Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51815Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381314En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71960Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88950Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21875Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?139824Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39740- 19726
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93709