Elikkäs haluiaisin pudottaa painoa 10kg. Käyn noin 5 kertaa vk salilla. salin puolella juoksen,pyöräilen ja soudan. mutta enimmäkseen käyn RASKAISSA jumpissa. eli en siis esim pilateksessa:) vaan bodypump,bodycombat jne!
Syön päivässä aamupalan,koulussa,kotona ja iltapala. Miten suosittelisitte minun ottavan annoksen tätä dietmixiä? Käykö että juon sitä aamu ja iltapalaksi? koska? reenin jälkeen? ostin tuon tänään ja vähän hukassa olen vaikka myyjältä kyselin!
Eli apu olisi tervettullutta :) ja kokemukset!
fastin dietmix!? auttakaas vähän :)
5
356
Vastaukset
- 22
Suosittelen kaatamaan dietmixin jäteastiaan, siellä sillä on paras paikka.
- sdgtyu
miksikäs näin?
- jebs3333
Toi ei panon pudotukseen varsinaisesti auta, en oikein menis vakuuttumaan palautusjuoman merkeissäkään kun sisältää aika vähän hiilaria ja treenin jälkeen tarviit hiilari about 40g ja protskuu 30g et sanonut paljon painat? mies vai nainen?
- dietmiiiixxx
nainen, 170cm ja 65kg.
- tjn
Ei ehkä kannata rueta ottamaan kaiken muun syömisen(aamupala,lounas,välipala,päivällinen,iltapala) lisäks enää tuota antamaan lisää kaloreita. Eli jos ite käyttäisin kyseistä tuotetta, korvaisin sillä luultavasti aamupalan tai lounaan. Ei välttämättä kantsi kuitenkaa enempää ostella, käytä seki raha terveelliseen ruokaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931402
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52781- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253657Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä321616Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7605Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55599- 53594