Miksi minusta tuntuu että minua rangaistaan jostain kun ei tahdo osua yhtään naista kohdalle joka olisi kiinnostunut minusta. Niin livenä kuin netissäkään ei onnistu. Saatan minä kyllä vaikuttaa hieman kömpelöltä jonka puhe vähän tökkii mutta tahtoo jännittää aika paljon siinä kohdassa kun menen ekaa kertaa juttelee. Ja netissä minun juttelutaidot on huonommat kuin livenä. Tuolla treffipuolella niin taitaa moni kiinnostava nainen olla vastaamatta kun en oikein osaa mitää erikoista kirjoittaa viesteihin. Olen monta vuotta sitä yrittänyt treenata mutta sellasena se pysyy, kömpelöä tutustumisyritystä.
Alkaa vaan pelottavasti tuntua että katkeroituminen on lähellä. En tiedä jaksanko kauaa tällaista.
Alkaa olla tappiomieliala päällä :(
19
448
Vastaukset
- Toinen katkera
Myönnä tappiosi ja katkeroidu. Sen jälkeen opi käsittelemään omaa katkeruuttasi ja elä eteenpäin.
Elämä ei aina ole kivaa ja joillakin on kovempi kohtalo kuin toisilla.
Toinen juttu on sitten se, että jäätkö maahan makaamaan kun elämä on potkunsa päähäsi antanut vai kehitätkö elämääsi muutakin sisältöä kuin parisuhteesta kaipailu ja puutteen surkuttelu.
Elämä on täynnä valintoja ja kaikkea kivaa ei aina saa vaikka kuinka yrittää.- kaukanatäydellisestä
Ei se oikein oikeudenmukaiselta kuulosta jos pitäisi hyväksyä jatkuvat vastoinkäymiset elämässä. Kun niitä minulla piisaa. Jos jatkuvasti "potkitaan päähän" ja käsketään vain hiljaa kestämään ne niin tuskin kukaan haluaa sitä.
- Toinen katkera
kaukanatäydellisestä kirjoitti:
Ei se oikein oikeudenmukaiselta kuulosta jos pitäisi hyväksyä jatkuvat vastoinkäymiset elämässä. Kun niitä minulla piisaa. Jos jatkuvasti "potkitaan päähän" ja käsketään vain hiljaa kestämään ne niin tuskin kukaan haluaa sitä.
On eri asia kun elämä potkii päähän ja kun toinen ihminen potkii päähän.
Se ettei saa haluaamaansa seuraa ystävä, kaveri, parisuhde tai seksi mielessä johtuu yleensä muustakin kuin siitä, että yksittäiset ihmiset ovat ilkeitä tai epäreiluja.
Se ettei ole kamalan pidetty naisten keskuudessa ei johdu vain parista naisesta vaan monesta asiasta, joista osa on jopa täysin meidän hallitsemattomissa kuten perusruma naama tai todella ujo luonne. Asioita, joille ei vaan voi paljoa tehdä ja joista ei ketään ihmistä voi syyttää.
Ei missään nimessä pidä antaa ottaa henkisesti turpiin joltain henkilöltä, jos henkilö tarkoituksella on ilkeä, loukkaava ja halveksiva.
Se ettei flaksi käy, ei johdu siitä, että naiset olisivat tarkoituksella ilkeita vaan siitä, ettei luonnostaan ketään miellytä --> paska tuuri ja huonot kortit elämä jakanut käsiin.
Se että joku on syntynyt huonojen tähtien alla (elämässä paljon vastainkäymisiä) ei ole oikeudenmukaista mutta kuka meni väittämään, että elämän pitäisi olla oikeudenmukaista? Kuka meni väittämään, että kaikille kuuluisi sama määrä onnellisuutta elämässä? - se vaan on näinnnnnn
No joo. Ei kaikkea tosiaankaan saa , eikä sitä niin kaiken perässä juostakkaan. Mutta jos työ, tai ylipäätänsä itsenäinen toimeentulo ei ole mahdollista, ja vielä syrjäytyy sosiaalisesti(ja tulee siis muiden halveksimaksi) ja sitä myötäkin myös naisasiallisesti ja oman perheen perustamista ajatellen, niin nämä vaan ovat sellaisia asioita että ei niitä millään muulla alkuunkaan korvata voi.
- Torrential
Just noin! Minä en käsitä näitä neuvojia jotka neuvovat että jatka vaan pääsi hakkaamista seinään kun olet tähänkin asti tuloksettomasti hakannut. Sen sijaan on täysin mahdollista löytää tasapainoinen elämä ilman sitä ensimmäistäkään parisuhdetta jos asiaan osaa oikein suhtautua.
Yksi parisuhteettomuuden kipeä asiahan on se luulo omasta ainutkertaisuudestaan sillä saralla että ei ole koskaan seurustellut. Sehän johtuu tietenkin siitä, että ihmiset eivät näitä asioita turuilla ja toreilla toitottele ja jotkut jopa valehtelevat näistä asioista, mikä ei sekään ole tuomittavaa. Kuitenkin, maailmassa on miljoonia ihmisiä, jotka eivät eläissään ole kertaakaan suhteessa. Jotkut heistä ovat tuskastuneita, toiset taas eivät, jotkut epätoivoisesti yrittävät etsiä suhdetta siinä koskaan onnistumatta, toiset taas eivät edes halua suhdetta.
Siis, oma neuvoni on että tee väistämättömyydestä hyve ja oma vahvuus.
- JS
Isäni opetti minulle kauan sitten, että on tärkeää yrittää loppuun asti... en tarkoita että sinun pitäisi loputtomiin yrittää netistä löytää naisseuraa mutta uskoisin että löydät jonkun jos tarpeeksi sitkeästi jaksat yritellä koska ei kaikki naisetkaan varmastikaan odota miehiltä erinomaisuutta... eihän kaikki naisetkaan niin erinomaisia ole ja varmasti löytyy vielä joku samanhenkinen (tai tasoinen, miten vaan).
Verrattuna moniin tällä palstalla pyöriviin miehiin vaikutat mielestäni rehdiltä ja mukavalta kaverilta... vahinko jos jäisit kokonaan ilman seuralaista.- 34sfsd
edellinen lyhennettynä: Joo, kyllä säkin lopulta jonkun löydät blaa blaa blaa...
- kaukanatäydellisestä
Kyllä sitä niinku yrittää saada tsempattua itseään taas ylös pettymyksen jälkeen, vaikeata se vaan tahtoo aina olla kun on muitakin murheita. Tässä nettitreffailussa tuo ulosanti eli kirjoittaminen vaan tökkii minulla ja kun moni muukin saattaa samaa naista lähestyä paremmilla viesteillä niin saatan jäädä sinne hännille kun viestini eivät ole niin erikoisia, yritän kyllä parhaani.
Live-elämässä tuo lähestyminen on ehkä helpompaa vaikka sekin yleensä on "Hei, lähtisitkö vaikka kahville" lähestymistä.
Niin no on minulle sanottu, no lähinnä vanhempien naisten ja suvun osalta että olen kiltti, kohtelias ja mukava herrasmies. Ujohan minä olen ja rauhallinen enkä minä halua alkaa esittää mitään muuta. - JS
34sfsd kirjoitti:
edellinen lyhennettynä: Joo, kyllä säkin lopulta jonkun löydät blaa blaa blaa...
Naulan kantaan, älykkö.
- totuus on tiedossa
Naisista saa vain syövän ja tyhjän lompakon. Pakene, kun vielä voit...
- 16
Ei kait noitten eukkojen iskentä niin mahdottomia vaadi, illan kun tanssittaa ja sitten kysyy että mennäänkö meille vai teille, sen kummempia löpinöitä vaadi.
Asiasta tehdään vain turhan vaikeeta. - Reipas Mies
Arvon aloittaja. Sinua ei rankaise Luoja tai luonto, vaan se tosiasia että meillä Suomessa miehen "tuloksellisuus" naisen kanssa on juuri sosialiisten taitojen käyttöä ja sitä kautta romanttisen tilanteen luomista jossa molemmilla osiapuolilla on hyvä olo.
Pari vuotta on liian pitkä aika vuorovaikutustaitojen kohotukseen- jos olet jotain kehittynyt niin tulosta kyllä näkyisi. Suosittelen Tony Dunderfeltin tuotantoa josta Sinäkin voit löytää ne puuttuvat palaset kohentamaan sosiaalista kanssa käyntiä.
Naiset ovat luonnostaan hyvin sosiaalisia- ja mies ei välttämättä, ainakaan tunne tasoilla liikkumisessa joka on hyvin tärkeää "kipinän" etsinnässä naiseen tutustuessa.
Toivon ettet luovuta, etkä etenkään aliarvioi itseäsi. Voit löytää sen draivin ja positiivisen energian kun lähestyt naisia- pieni kömpelyys ei haittaa kunhan se ei Sinua haittaa käytöksessäsi.
Nyt kun tässä puhun tv-sarjamaisesti energioista niin moni mies säntää naisen luo treffeille, netissä/livenä kuin tönkkö suolattu muikku joo oon tätä ja teen tätä mutta sitä tunne tason energiaa naiselle ei osata antaa. Mistä seuraa niin kovin usein se kamumiehen rooli vaikka se kiva nainen siinä vastapäätä treffejä sanoisikin että hitaampi tutustuminen on okay.
Ole sinut itsesi kanssa ja anna sen näkyä. Treenaa peilin edessä sitä ilmettä kun tapaat naisen treffeillä ensi kerran. Katso tarkkaan pidätkö itse siitä. Juuri niin. Jos et itse voi olla sinut itsesi kanssa niin työ alkaa siitä. Löytää se oma positiivinen energia, ilman kateutta toisten parisuhteista, naapurin autosta, mistä vaan. Hyvää Pääsiästä vaan :) - cissi-
Oletko tuota kellekään viestissä kertonut? Että sori, en ehkä osaa kirjoittaa mitään erikoista mutta haluisin oikeasti tutustua ja tavata.
(Mä ainakin suostuisin tapaamaan)- kaukanatäydellisestä
No profiilissa minä kyllä kerron että olen aika ujo aluksi ja etten oikein osaa enempää kertoa itsestäni mitä siinä nyt olen kertonut. Olen minä välillä sanonut viestissä että en oikein osaa kirjoittaa mitään erikoista jne. No niihin viesteihin, eikä suurimpaan osaan ole vastausta tullut. Joskus saattaa tulla vastaus mutta se jää aina siihen yhteen viestiin.
- mies37.
Älä katkeroidu. Minä lopetin seurustelu/parisuhteen hakemisen kun se tuntui kuin olisi hakannut päätä seinään. Nyt tuntuu helpommalta. Baareista saa aina seksiä kun ei ole ronkeli. Mitä sitä suotta itseänsä kiusaa, ei ne naisetkaan etsi seurustelua/suhdetta. Elämä on tässä ja nyt. Nauti elämästäsi.
- Ei helvetti
Niin, ja himassakin on oma nyrkkikyllikki kans. Miksei sitä nyt vettä voisi kanssa ruveta vaan kaupasta ostaa kun hanastakin saa ihan riittävän juomakelpoista.
- kaukanatäydellisestä
En minä pelkkää seksiä halua, olen aika tunteellinen ja herkkä joten seksi ilman tunteita ei ole minun juttu. Elämästä nauttiminen olisi paljon mukavampaa jos olisi joku jonka kanssa jakaa se. Mennä vaikka metsään käveleen ja istua kivelle ja katsella järveä ilman mitään kiirettä pidellen toista sylissään.
- olet tuleva homo.
Homous on tulevaisuutesi.
- herra klisee
Harmaimmallakin pilvellä on hopeareunus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse924706Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133892Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2023758Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.882169Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751951Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791318- 1301202
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1591173- 531075
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924