Hyväksytkö miehen jolla on ollut suhde mustan naisen kanssa?

pikalainaa

Vastaan: en tiedä. Olin joskus järjettömän ihastunut suomalaiseen,valkoiseen mieheen,jonka yllätyksekseni kuulin seurustelevan mustan naisen kanssa.
En ollut uskoa korviani,ei lainkaan hänen tapaistaan.Aikojen päästä tajusin että tosiaankin hänen tapaistaan.

Ihastus on laantunut huomattavasti,muttei valitettavasti vielä kokonaan.Joten ei mies sitten ole ainakaan lempattujen listalla vaikka onkin mustan naisen kanssa.

32

2394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11111111111111111111

      Hyväksyn miehen ihmisenä, ystävänä, työtoverina, naapurina jne.
      Aviomieheksi, seurustelukumppaniksi en, jos tiedän hänen taustansa tältä osin.

    • 13+16

      Onkohan tässä nyt taas kyseessä se naisille tyypillinen nettipalstakäytös, että käännetään asia päälaelleen ja kuvitellaan tämän sitten jotenkin räjäyttävän miesten silmät auki...

      Luuletteko oikeasti, että ne miehet, jotka jossain toisessa ketjussa ovat sanoneet etteivät voisi hyväksyä kumppanikseen naista, jolla on ollut suhde mustan miehen kanssa, olisivat itse jotenkin mustien naisten perään? Ja näiden miesten kaksinaismoraali sitten "yllättäen" paljastuisi näin kun joku nainen kääntääkin asian ovelasti toisin päin, ja sitten miehet olisivat pakotetut tutkimaan sieluaan ja kohtaamaan rasisminsa ja sitten maailma pelastuisi. No ei taida taas ihan toimia tämä strategia.

    • Jarkko setä kertoo

      Syy tähän on se et mustat naiset ovat paljon kiimaisempia naisia ja hyviä sängyssä, kun taas valkoinen nainen mielelään ynisee hiljaa sängyn pohjalla. Poikkeuksiakin toki on.

    • no-worries-baby

      Kyllä hyväksyisin. Ei väliä minkä maalaisen kanssa on seurustellut aiemmin, ihmisiä me kaikki ollaan. Live and let live!

      • Anonyymi

        Pervo !!!


      • Anonyymi

        Nimenomaan!


    • Riina234

      Ns.päinvastaseen ketjuun oli tullut huomattavasti enemmän vastauksia.Voisiko syynä olla esim. se,ettei kovin moni suomalainen mies seurustele mustan naisen kans?
      Tiedän muutaman miehen jotka seurustelee.Yks yhteinen nimittäjä näillä hemmoilla on: kaikki ovat vähän pullamössöjä,sekä olemukseltaan että luonteeltaan. Syitä juuri mustan nasen kans seukkaamiseen onkin sitten melko monta.

      Mutta että hyväkyisinkö sellaisen miehen? En tiedä.edes teoriassa.

      • mies32

        Voin suomalaisena miehenä sanoa, että monet mustat ovat maailman upeimpia ilmestyksiä. Aluksi kiinnostuin aasialaisista, mutta ilmeisesti tässäkin pätee jonkunlainen porttiteoria: mustat kun ovat vielä tummempia ja eksoottisempia, niin maku mennyt heidän suuntaansa.

        Tosin mustia naisia on muutamaa eri mallia, myös niitä todella rumia, mutta sitten taas todella kauniitakin, kuten nyt julkkiksista vaikka Beyonce, Tea Khalifa, Lola Odusoga, Halle Berry..
        Monet mustat miehet myös mielestäni komeita ja karismaattisia, keskimäärin vähän timmimmässä kunnossakin. Monesti myös pehmeäkäytöksisiä herrasmiehiä.


      • 7+15

        Evoluutiobiologit selittävät asiaa sillä tavalla, että arfikkalaisen rodun parissa miehet ovat se kauniimpi sukupuoli. Tämä johtuu siitä, että Länsi-Afrikassa elinympäristö on ollut huomattavasti sopivampi ihmiselle, minkä seurauksena lajimme naaraat eivät ole olleet samalla tavalla riippuvaisia urosten tuomasta suojasta ja ruosta, ja sukupuolten välinen kilpailu on siksi suosinut enemmän naisia. Euroopassa asia on ollut päinvastoin ja naaraat ovat joutuneet kilpailemaan parhaista uroksista. Tämä on johtanut eurooppalaisten naisten kaunistumiseen. Aasiassa vastaavaa evolutiivista kehitystä on havaittavissa pohjois-etelä-suunnassa eli naiset ovat kauniimpia pohjoisessa kuin etelässä. Toki luonnollinen väestöjen sekoittuminen sekä yksilöerot vaikuttavat valtavasti asiaan, mutta tällainen teoria on kuitenkin olemassa.


      • Neropatti
        mies32 kirjoitti:

        Voin suomalaisena miehenä sanoa, että monet mustat ovat maailman upeimpia ilmestyksiä. Aluksi kiinnostuin aasialaisista, mutta ilmeisesti tässäkin pätee jonkunlainen porttiteoria: mustat kun ovat vielä tummempia ja eksoottisempia, niin maku mennyt heidän suuntaansa.

        Tosin mustia naisia on muutamaa eri mallia, myös niitä todella rumia, mutta sitten taas todella kauniitakin, kuten nyt julkkiksista vaikka Beyonce, Tea Khalifa, Lola Odusoga, Halle Berry..
        Monet mustat miehet myös mielestäni komeita ja karismaattisia, keskimäärin vähän timmimmässä kunnossakin. Monesti myös pehmeäkäytöksisiä herrasmiehiä.

        Beyonce, Tea Khalifa, Lola Odusoga, Halle Berry..

        Jotka ovat kaikki siis mulatteja, ei mustia. Eli heissä on valkoista verta rutosti.

        Oletko jo käynyt UK:ssa ja Briteissä?


      • Banjul-Lagos
        mies32 kirjoitti:

        Voin suomalaisena miehenä sanoa, että monet mustat ovat maailman upeimpia ilmestyksiä. Aluksi kiinnostuin aasialaisista, mutta ilmeisesti tässäkin pätee jonkunlainen porttiteoria: mustat kun ovat vielä tummempia ja eksoottisempia, niin maku mennyt heidän suuntaansa.

        Tosin mustia naisia on muutamaa eri mallia, myös niitä todella rumia, mutta sitten taas todella kauniitakin, kuten nyt julkkiksista vaikka Beyonce, Tea Khalifa, Lola Odusoga, Halle Berry..
        Monet mustat miehet myös mielestäni komeita ja karismaattisia, keskimäärin vähän timmimmässä kunnossakin. Monesti myös pehmeäkäytöksisiä herrasmiehiä.

        "Beyonce, Tea Khalifa, Lola Odusoga, Halle Berry.."

        Kaikissa noista on valkoista verta ja ovatkin juuri siksi puhtaita mustia naisia viehättävämpiä. Tosin, esim. Halle Berry ja Lola Wallinkoski ovat todella yliarvostettuja.

        "Monet mustat miehet myös mielestäni komeita ja karismaattisia, keskimäärin vähän timmimmässä kunnossakin. Monesti myös pehmeäkäytöksisiä herrasmiehiä."

        Juu todellisia gentlemanneja ovat, ainakin silloin, kun on EU-passin kiilto silmissä... LOL


      • Anonyymi
        Neropatti kirjoitti:

        Beyonce, Tea Khalifa, Lola Odusoga, Halle Berry..

        Jotka ovat kaikki siis mulatteja, ei mustia. Eli heissä on valkoista verta rutosti.

        Oletko jo käynyt UK:ssa ja Briteissä?

        Väärin. Beyonce on täysin musta. Hänen äitinsä vaalean sävyinen tummaihoinen. Sulla muut meni oikein


      • Anonyymi

        Itse miehenä en ikinä ottaisi mustaa akkaa.
        Enkä edes mitään varttisellaista.
        Jos olisi tarkka, selvittäisi akan suvun neljänteen vanhempaan polveen asti.

        Kuukeriperimän vaikutus voi putkahtaa esiin vielä monen sukupolven jälkeen. Sitä ei kukaan halua. Suomen kaupunkien katukuva ei saa muuttua miksikään New Yorkiksi, eli hyvin mutaiseksi.


    • Pakko sanoa, että ihan yks hailee, onko seurustellut mustan, valkean, punaisen vai keltaisen kanssa. Kunhan kemiat osuu kohdalleen.

    • Chom chom

      Hyväksyisin, miksipä en? Mitä ihonväristä voi päätellä? Toisaalta, jos mies hakisi kumppania pelkästään ulkonäön perusteella, enpä välittäisi tarkemmin tutustua. Mun miehelläni ei ole ollut afrikkalaisia tyttöystäviä, mutta yllätys, yllätys, aasialaisia.

    • Kettu kuittaa

      "Tiedän muutaman miehen jotka seurustelee.Yks yhteinen nimittäjä näillä hemmoilla on: kaikki ovat vähän pullamössöjä,sekä olemukseltaan että luonteeltaan."

      Lukeudun mitä ilmeisemmin sitten mukaan tähän pullamössömiehiin, kun on sydäntä riipaissut parikin ulkomaalaisen näköistä naista.

      Ensimmäinen oli puoliksi suomalainen puoliksi jenkki. Isä tummaihoinen ja tytön iho kauniin ruskea. Ihan suomee puhu ja suomalaisen kulttuurin omaksunut. Paras kommentti mitä kuulin kun tytön kanssa hengailin: "Ootko hakenu vaimon afrikasta..:D"

      Toinen on nyt kiinnostuksen kohteena. Tällä kertaa aasialainen. Vanhemmat tulleet pakolaisena 80-luvun alkupuolella pohjoismaihin, joten länsimaalainen kulttuuri on vallitseva. Kiinnostuksen syttymiseen ei niinkään vaikuttanut kaunis ja eksoottinen ulkonäkö, vaan olemus. Kiltein ja mukavin tyttö, jonka oon tavannut ehkä ikinä. Jos tästä jutusta vakavaa tulee niin voin vaan kuvitella miten nää rasistiset pullamössöneidot katsoo vihaisena, että toikin paskiainen on hakenu vaimon aasiasta..:)

    • KalpeaNaamari

      Musta nainen? Itä-Afrikkalainen etiopialainen/somali nainen pitkä, hoikka kauniskasvoinen olisi kyllä erittäin kiinnostava, mutta valitettavasti somali naiset karsiutuvat automaattisesti joukosta, koska islam kieltää seurustelun ateistin ja vääräuskoisen kanssa ja sen lisäksi heidät on melkein kaikki invalidisoitu ympärileikkaamalla joka on törkeää ihmisen halveksimista ja kidutusta. Etiopialaisia, samanlaista geeniklusteria edustavia pääsääntöisesti kristittyjä naisia ei suomessa juuri ole.

      Pohjois-Afrikassa, Tunisia Algeria yms löytyy myös häikäisevää naiskauneutta, mutta nekin ovat islamin alla, joten en pääse siitäkään joukosta naista itsellenin valitsemaan. Värisävykään ei liene riittävän tumma, joten ovat vähän kysymyksen ulkopuolella.

      Sitten mennään afrikkaa alas päin alkaa löytymään naisissa melko miehisiä kasvonpiirteitä/ruumiinrakenteita mikä laskee sitten taas kiinnostukseni olemattomaksi.

      Itä-aasian tytötkään eivät oikein innosta, joten kohtalokseni jää olla pääsääntöisesti hoikkien ja kauniiden kalpeanaama Justiinoiden kanssa.

      Suomalaismiehen kohtalo on melko ankea, koska lihavia kalpeanaamoja alkaa olemaan liikaa ja hoikista kalpeanaama naisista on kova kysyntä jota lisääntynyt maahanmuutto vielä pahentaa(ei tietenkään naisväen mielestä)jolloin markkinoilla on heille paljon miehiä tarjolla yhtä hoikkaa kalpeanaamanaista kohden.

      Huora tarjontaan ei jostain syystä ahdasmielisyydessäni halua koskea. Ehkä pitäisi vähän siinä kohdassa höllentää, koska yleisesti mies maksaa naisesta melkein aina tavalla tai toisella. Poikkeuksena musta tai arabi yms mies jonka valkoinen varakkaampi nainen on saanut kalastettua etelänreissultaan tai kotimaisista monikolttuusi pippaloista.

      • Anonyymi

        Älä nyt sieltä kuukerimaanosasta edes kuvittele hakevasi mitään "Untermensch".

        Terv. A. H.


    • loukkaantunutsyvästi

      Mitä hel*ettiä!?! onko ihon värillä tosiaan noin valtava merkitys?? Eihän sillä ole mitään merkitystä! Olet kyllä yksi suuri rasisti ja törkimys!!! Kuinka edes kehtaat kirjoittaa tuollaista. Itse olen valkoinen, mutta loukkaannuin juuriani myöten, sillä minulla on ihaia ystäviä, joiden ihon väriä en edes mainitse, sillä se ei ole tarpeen, ei ihmisillä ole värejä eikä rotuja. Häpeä!!!

      • puolestaloukkaantuja

        "ei ihmisillä ole värejä"

        Ai ei vai? Silmämme siis valehtelee?


      • Anonyymi

        Tämä! (Y)


    • Taitavisa käsissä

      Hyväksyisin miehen, jolla on ollut suhde mustan kanssa, sillä haluan nimenomaan mstan miehen. Seksi on ihmissuhteessa tärkeää, ja... once you go black, you can´t go back!

    • Aijjjjjjjä

      No vaikkei kysyttykään niin itse miehenä kyllä kavahtaisin jos nainen on ollut mustan miehen kanssa. Jos olisi lapsiakin, niin kyllä se sitten olisi ihan totaalinen turn off. En voisi kuvitellakaan eläväni naisen kanssa, jolla olisi mustia kakruja. En.

    • Top-Karju

      Ainoastaan seksiorjakseni..

    • Anonyymi

      Itse voisin mustan naisen kanssa seurustella sekä minkä tahansa muun maalaisen kanssa ei ole minulle ongelma, sillä ei ole mitään väliä minkä maalaisen kanssa on seurustellut paitsi ehkä näille rasisteille. Lapsenkin toki voisin mustan naisen kanssa tehdä ja minkä tahansa ulkomaalaisen kanssa jos suhde on jo edennyt avioliittoon jonkun kanssa T: suomalainen

      • Anonyymi

        Sekoitat pahasti kaksi asiaa. Ei ihon väri mi kään ongelma ole, vaan afrikkalaisuus ja se on syvältä, vaikka väri olisi kuinka kaunis.


    • Anonyymi

      Ei oikein kuulosta uskottavalta. Erittäin harva suomalaismies hyväksyy kuukeriakan, johan siitä kärsii pahasti jo seuraavat sukupolvetkin. Miehet eivät ole niin idiootteja kuin naiset. Liika erilaisuus on siis liikaa, raja jota ei ylitetä.

      Tietty lievä eksotiikka voi kuitenkin olla hyväksyttävää:

      https://youtu.be/vbcXT1I_ZMQ

      Vaalea ja hikinen vrs. tumma ja tulinen

      • Anonyymi

        Mene nukkumaan Pertti


    • Anonyymi

      Mitä hittoa taas nyt vaihteeks?! Mitä väliä sillä on minkävärisen naisen kanssa se on ollut? HUOH! Ite tummaihoisena naisena huvittaa lukee tälläistä shaibee. Kertoo paljon kirjoittajan kypsyys tasosta. Karen, stay in your pants

      • Anonyymi

        Olen aviossa tumman naisen kanssa yli 10v , päivääkään en vaihtaisi pois, yöstä puhumattakaan. Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa ja lentää siivin ...


    • Anonyymi

      En ole kiinnostunut miehen existä. En koe heidän etnisyytensä, ulkonäkönsä tai yhtään miknkäön muunkaan olevan minun asiani. Jos miehellä on lapsia, niin silloin exältä ei voi välttyä, mutta muutoin mulla ei ole syytä edes kysyä mitään.

    • Anonyymi

      Siis aivan järkyttävä!! Ihmiset täällä palatsalla arvostelemassa muiden ulkonäkö ihan niinku he olisivat itse kauniimpia. Hävetköön! Ihonväri on vain väri saakeli! Me kaikki ollaan vittu ihmisä, jolla on tunteet, sydän ja hengitämme samaan tapaan kuin muut.

      Surullista että maailmassa kukaan ei saa elää sitä miten itse halua. Surullista että ihmiset eivät hyväksy erilaisuutta.
      TE OLETTE TYHMIÄ(KAIKKI JOTKA ARVOSTELEVAT MUITA) jOS SUA NIIN VITUSTI KIINOSTA MUIDEN ARVOSTELU NIIN PIDÄ SE SISÄLLÄS KUKAAN EI OLE TIPPKAAN KIINOSTUNUT SAATANA SUN MILEPIDEESTÄ. HELEVETIN VAMMANNE!!

      t.TUMMAihoine

    Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8584
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2595
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2323
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe