Tiedättekö sen tunteen, kun tapaatte miehen, joka ei ole yhtään sellainen jollaista yleensä haluaisitte, mutta hänessä on vain sitä jotain ja jäätte haluamaan lisää?
Minä tapasin tällaisen miehen viime maanantaina. Hän oli 15 vuotta vanhempi kuin minä, kaljuuntuva, ei mitenkään erikoisen hyvännäköinen, hieman töykeä, humalassa, MUTTA jostakin syystä vastustamaton. Mikä siinä voi olla, että lähes täysin omien ihanteideni vastainen mies voi olla _vastustamaton_?
Onko teillä tällaisia tarinoita? Mikä miehessä viehätti teitä?
Vastustamaton mies, miksi?
7
752
Vastaukset
- kokemusta on
On kyllä kokemusta vastaavasta. Olen todella korkean libidon omaava nainen, mutta jostain syystä minua viehättävät ulkoisesti miehet, joilla ei ole libidoa ollenkaan. Olen ihastunut noin 10 mieheen kunnolla elämäni aikana, ja joka kerta kysymyksessä on ollut mies, jonka kanssa fyysinen puoli ei ole toiminut. Eihän se ole se koko ihanne, mitä haen, mutta kuitenkin.
- 345+44
Niin ihmisessä on sen ulkoisen kuoren lisäksi myös sisäinen puoli, joka voi olla kiinnostavampi, kun siihen tutustuu.
"hieman töykeä, humalassa"
Nuo voi olla yllättäen ne syyt miksi koet hänet vastustamattomana.
Olen itse mies ja kun nuorempana kuljin paljon baareissa niin tein saman yllättävän havainnon.
Silloin kun olin selvinpäin tai join vain vähän ja yritin iskeä naisia "herrasmies" tyyliin, niin tulokset jäivät usein laihoiksi.
Mutta kun olin kunnolla humalassa ja käyttäydyin täykeästi ja röyhkeästi, niin kas kas silloin haaviin tarttui lähes aina saalis.
Joku alkukantainen luolamies/testosteroni -efekti siinä täytyy olla kyseessä, ei tuota muuten voi käsittää.- Hyvä tietää!
Mahtavaa. Ja eikun juomaan!
- RepesinTaasen
Hyvä tietää! kirjoitti:
Mahtavaa. Ja eikun juomaan!
Buahhah! :DDDDD
- baidia
Mutta yleensä en pidä luolamiestyyppisiä miehiä lainkaan viehättävinä. Yleensä retkahdan miehiin, jotka ovat kohteliaita ja älykkäitä eivätkä käyttäydy kuin kiimaiset siat. En baareistakaan koskaan ole kenenkään mukaan lähtenyt, törkimyksille sanon kiitos mutta ei kiitos. Sen takia tämä hämmensikin minua.
- ampiainenpampiainen
Kyllä tiedän!
Nuorempana "minun tyyppiäni" olivat sellaiset vähän yli 180-senttiset, hoikat, tummat tai ristiveriset miehet. Ennemmin vähän hiljainen kuin mikään "ruuneperi".
Sitten skädäm: liki 190-senttinen, todella rotevan ruumiin rakenteen omaava jatkuvasti äänessä oleva punapää tuli ja vei jalat alta melkein kättelyssä!
Mielettömä puoleensa vetävä, mahtava huumorintaju ja se kemia... Tässä sitä ollaan, kuusi vuotta on kulunut enkä saa hänestä tarpeekseni :-) - Raaka totuus
Koet töykeän vastustamattomaksi siksi, koska se on sinun geneettiseen koodiisi kirjoitettu. Aivan sama vaikka olisit päättänyt ettet ikinä haluaisi tehdä lapsia, sinun geenisi silti patistavat sinua kiinnostumaan miehestä jonka geenejä omasi pitävät jälkeläisille toivottuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096606Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M884241L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa453559TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a72941Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6251551- 66978
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja55953- 9939
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?193918Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j47899