Miten saisin pömppö maha pois ennen kesää? Olen puoliksi fyysisessä työssä, eli logistiikka-alalla! Kävelen n. 8 tuntia/arkipäivä ja syön 3 kertaa päivässä tällä hetkellä, mutta hedelmii/vihanneksii kun ei ole niin olen syönnyt 2-4 palaa ruisleipää ja jugurttia, sekä juomana käyttäny vettä tai coca-cola Zero tai muita light juomia.
Käyn koiran kanssa lenkillä n. 2 kertaa/päivä, koska olen tällä hetkellä iltatyössä niin en pääse niin useasti sen kanssa lenkille, kuin ennen.
Apuja kaivataan. Kesään on enää n. 3 kuukautta ja onko mahdollista enää? Ehdotuksia aamupala, välipalaan, ruokaan ja iltapalaan, sekä mahdolliset liikunnat ja muut ideat nopeasti!
Kesäksi kuntoon
4
99
Vastaukset
- fjdköa
Kaikki limut turvottaa, aiheuttaen pömpötystä. Kannattaa juoda vettä paljon, ainakin 2 litraa päivässä. Sitten ihan mahdottoman paljon ja monenlaisia vatsalihasliikkeitä vähintään 3 krt/vko:ssa.
Jos huomaat, että jokin erityisesti turvottaa, niin jätä syömättä. Mulla esim. turvottaa karppaus, maito, sokeri, kaurapuuro ja valkoiset viljat. - veganism
Miten sinulla ei ole muka hedelmiä tai vihanneksia?
No eilen tuli ostettuu hedelmii vähän ja löytyy porkkana pussi jääkaapista, mutta siis ei joka päivä meiltä löydy hedelmii/vihanneksii talosta. Eihän niitä muut syö kuin minä. :o
- veganism
Ensinnäkin, hedelmät, kasvikset ja vihannekset ovat tärkeitä ihmisen kehon ylläpitämisessä, mielen pysymisessä virkeänä ja myös laihduttamisessa. Eli kannattaisi ostaa niitä vihanneksia ja hedelmiä, vaikka olisit sinä ainoa joka niitä syö. Sinun kehosta on nyt kyse ja sinun kehosi näyttää siltä mitä syöt.
Kannattaa opiskella hitusen siitä mitä hedelmät antavat, vitamiinit, mineraalit ja hivenaineet ja etsiä tietoa kuinka paljon tarvitset mitäkin. Sen pohjalta rakennat sitten itsellesi ruokavalion. Kun seuraat sitä ruokavaliota, laihdut takuuvarmasti haluamaasi painoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862