Hauskaa kevättä koko Suomi!!!
Paikoillaan junnaavan radiotarjonnan vuoksi päätimme laittaa oman kortemme kekoon, tai kauhamme soppaan, miten vaan...
Aloitimme uuden radion, ja se on Radio626 Finland.
Internetissä kuultava radio lähettää ohjelmaa Tiistaina ja Torstaina klo 19.00–21.00 sekä Lauantaina klo 16.00 alkaen
Lähetykset koostuvat pääasiassa musiikista ja juonnosta. Uutiset, sää ja urheilu saavat myös jonkin verran tilaa lähetyksissämme.
Ensimmäinen lähetys kuullaan Lauantaina 7.4 klo 16.00 alkaen osoitteessa http://hosting4.quoservers.fi:8050
Kuuntelu onnistuu parhaiten Winamp- soittimella http://www.winamp.com/media-player/all
Ja uusi radiomme kannattaa laittaa heti suosikkeihin.
Lähetysten ulkopuolella soi aikaisempia lähetyksiä "LUUPPINA!" (taukoamatta 24/7).
Levylautaselle löytävät tiensä seuraavanlaisia artisteja sekä bändejä:
DEEP PURPLE, ANASTACIA, KAUKO RÖYHKÄ, URIAH HEEP, KING CRIMSON, PAULA KOIVUNIEMI, WALTARI, GUNS N´ ROSES, WHITESNAKE, MICHAEL JACKSON, SAMI KUKKA, ERIC CLAPTON, PELLE MILJOONA, HURRIGANES, ALL SAINTS, TORI AMOS, HECTOR, RUSH, MÖTLEY CRUE, NINA HAGEN, MADONNA, KOLMAS NAINEN, TANGERINE DREAM, ISMO ALANKO, AEROSMITH, THE BEATLES, SANTANA, MAIJA VILKKUMAA..... ja tuhannet muut artistit.
Juontajat ovat tulevaisuuden parasta A-RYHMÄÄ!
Puhelin toimitukseen 358417826758. Tunnin ajan ennen lähetystä voit soittaa terveiset, musiikkitoiveesi ja ilmoitusluontoiset asiasi, jotka sitten laitamme tulemaan lähetyksessä ulos.
Etsimme radiotyöstä kiinnostuneita tekemään "taustatyötä" radiomme toiminnan kasvattamiseksi. Toimituksen puhelin päivystää 9.00–18.00, sekä lähetyspäivinä tunnin ajan ennen lähetystä.
Radio626 Finland on hoitanut velvoitteet Gramexille ja Teostolle!!!
Alkakoon yhteistyömme aurinkoisissa merkeissä.
Taajuudella soi jo nyt tauoton musiikki joten työpäivän voit viettää joko laatumusiikin parissa tai kuunnellen työkaverisi jonninjoutavia jorinoita pieleen menneistä treffeistä :-D
Radio626 FINLAND
Radio626 FINLAND aloittaa Pääsiäisenä netissä!
Radio626 FINLAND
2
238
Vastaukset
- Radio626 FINLAND
Sivulta, mikä aukeaa kuuntelulinkistä ( http://hosting4.quoservers.fi:8050/ ) pitää valita yläpalkista sana "LISTEN!"
Näin pääset kuulolle. - Radio626 FINLAND
Suosittelen, vaikka itse sanonkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k693803- 993446
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773300Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362608- 1141512
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361486Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221094Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421090Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181036Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku118996