Siitä maksetaan.
Töissä kannattaa käydä paskalla
8
4863
Vastaukset
- aikaonrahaa
muutenkin työaikana kannattaa hoitaa kaikki asiat mitkä pystyy. puhelut, kauppa-asiat, joulukorttien kirjoitus, lääkärikäynnit, jne.
paskaaminen on tosiaan ihan itsestään selvä työajalla suoritettava rutiini. - stryks
Mutta tulipahan pomo kerran töissä sanomaan että wc:ssä käymisen voisi jatkossa hoitaa omalla ajalla.. Oli kuulemma seurannut kuinka aamuisin käyn vessassa töihin tullessani. Ei vaan ollut huomannut että tulin joka aamu 15 min ennen muita töihin. No tästä otin opiksi ja tulin jatkossa minuutilleen töhini silloin kun työaika alkoi ja kävin edelleen vessassa vuoron aluksi.
- Mistä muusta?
Paljonko teillä p*skasta maksetaan? tuottavuuden vai käytetyn ajan mukaan? Miten mitataan? Meillä ei ta maksa p*skasta mitään, mutta itse käy kyllä usein, ehkä saa siitä tarpeeksi?
Tää yksi tuli 15 min ennen muita ja läksi sitten vastaavasti puoli tuntia ennen? Mulla oli kerran työkaveri,joka tuli aina klo 7:ään ja sitten kun itse tulin 7.30, niin valitti selän takana puoli tuntia-tunnin kuinka taas piti tulla niin aikaisin kun oli niin paljon töitä..tee siinä sitten omia töitäsi. Kellokortti laski työssäoloajan. Monesti miettinyt tuon paikan sakkia, muitakin, kuinkahan pärjäisivät siinä työssä missä itse nyt olen, kun työtunnit lasketaan ja katsotaan meneekö miten paljon aikaa ja tarjoukset tehdään sillä perusteella, sanomista tulis jos tekis liian hissukseen.- stryks
"Tää yksi tuli 15 min ennen muita ja läksi sitten vastaavasti puoli tuntia ennen?"
Mitenkähän mahtaa asiakaspalveluammatissa käydä jos ainoa asiakaspalvelija yrityksessä lähtee puoli tuntia ennen sulkemisaikaa?
- haistapaskasuomi
Suomalaisilla paskoilla duunarin palkoilla ei kannata liikoja intoilla, siitä hyötyy vain työnantaja ja verottaja, työntekijälle ei jää muuta kuin känsät kouraan.
- Duunarin etu
Mut paskantamisesta kuitenkin maksetaan.
- yrittäjä72
Minä vuokraan duunarit. Voi sitä torttua vääntää työajalla jos haluaa. Eri tyyppi tulee vaan seuraavana päivänä tilalle :)
Ja tämä EI ollut provo. - fsfsdffsd
Paskalla pitää käydä silloin kuin paskattaa. Tuntikausia ei voi pidätellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780