Etukäteen kiitos niille, jotka jaksaa tän lukea ja antaa tukea tarvitsevalle...
Olen 23-vuotias mies. Viime kesänä tapasin Suomessa yhden venäläisen 20-vuotiaan tytön. Kumpikin puhui huonoa englantia, mä vähän venäjää ja hän vähän suomea... Kielimuuri oli paha, mutta jostain syystä meillä heti synkkasi ennennäkemättömällä tavalla. Me tavattiin alkuun Pieksämäellä. Vajaa viikkoa myöhemmin hän tuli Helsinkiin neljäksi päiväksi. Esittelin hänelle kaupunkia ja samalla rakastuttiin toisiimme totaalisesti. Aloimme sitten tuon reilun viikon tutustumisen jälkeen seurustelemaan. Ehdimme olla parisuhteessa noin vuorokauden verran, kun tuli hänen aikansa lähteä takaisin Venäjälle.
Siitä sitten alkoi jatkuva yhteydenpito facebookissa ja skypessä (esim. facebookissa vaihdoimme 3kk:n aikana yli 18000 viestiä).
Syksyn edetessä rakastuin tähän tyttöön totaalisesti. Hän aina kirjoitteli minulle joka päivä niin kauniita ja voimakkaita sanoja, kuten esimerkiksi:
- Rakastan sinua enemmän kuin elämääni, koska en voisi elää ilman sinua.
- Sinä olet tärkein ihminen elämässäni.
- Voisin jättää kaiken täältä Venäjältä ja tulla luoksesi. Onneksi valmistun pian, jotta voin tulla luoksesi ja olla kanssasi kunnes kuolema meidät erottaa.
- Sinä olet tehnyt minusta maailman onnellisimman tytön.
- Joka ilta kiitän Jumalaa siitä, että hän antoi sinut elämääni.
kymmeniä vastaavia uskomattoman ihania rakkauden osoituksia.
Marraskuussa menin sitten käymään tytön kotikaupungissa, joka on noin 850km Moskovasta itään. Hän oli minua jo lentokentällä vastassa. Jälleennäkemisen tunne oli uskomaton. Kun pääsin hotelliini, huomasin, että tämä tyttö oli koristellut hotellihuoneen ruusunnupuilla, kynttilöillä, suklaasydämillä ja ihanilla korteilla. Hän oli myös ostanut ison hedelmäkorin ja upen illallisen. Hän oli selvästi nähnyt paljon vaivaa.
Olin hänen kaupungissaan 9 päivää. Tuo aika oli niin ihana. Hän vaikutti koko ajan niin onnelliselta. Tutustuin myös hänen perheeseensä ja ystäviinsä. Vielä viimeisenä iltana muistan, kuinka tämä tyttö itki sitä, että minun pitää lähteä takaisin Suomeen. Hän puhui koko matkan ajan, kuinka hän rakastaa minua ja on onnellinen kanssani.
Kun pääsin takaisin Suomeen, jatkoimme jälleen viestittelyä facebookissa. Hän edelleen selitti koko ajan, kuinka hän on niin onnellinen minun kanssani. Meni noin 2 viikkoa ja yht'äkkiä viestittely loppui. Aluksi hän sanoi syykseen, että hänellä ei ollut varaa maksaa internetiä, mutta noin viikko sen jälkeen hän vain ilmoitti, että hänen rakkautensa loppui. =,(
KUINKA SELLAINEN RAKKAUS VOI LOPPUA KUIN SEINÄÄN? =,(
Hän kertoi minulle löytäneensä uuden miehen. tämän seurauksena suutuin ja vihapäissäni haukuin tytön pahimmilla mahdollisilla sanoilla. Pian kuitenkin tajusin, kuinka tyhmästi olin tehnyt ja siitä lähtien olen yrittänyt korjata asioita ja saada tytön takaisin itselleni.
Nyt tyttö on sanonut minulle, ettei hänellä oikeasti ollut toista miestä, mutta että hän ei myöskään enää halua olla minun kanssani, koska suutuspäissäni haukuin hänet... Hän sanoi pettyneensä minuun siinä mielessä, että en tuonut e hankkinut hänelle mitään yllätyksiä, toisin kuin hän minulle. Sen lisäksi en kuulemma ollut pukeutunut tarpeeksi muodikkaasti, niinkuin Venäjällä olisi kuulemma kulttuurin mukaan kuulunut. En siis ollut tarpeeksi "aito prinssi", joksi hän oli minua luullut =,(
OLEN NIIN MURHEEN MURTAMA =,( Hänen kaikki ihanat sanansa ja lupauksensa saivat minut luottamaan häneen 100%:sti. Rakastuin häneen niin silmittömästi, että nyt itken joka päivä, koska olen menettänyt elämäni suurimman aarteen. Rakastan häntä niin paljon, että olisin oikeasti valmis vaikka kuolemaan hänen puolestaan, mutta hän ei enää halua antaa minulle mahdollisuutta. =,(
Päivät pitkät vain mietin, voisinko vielä jotenkin saada hänet takaisin. Helmikuussa menin uudestaan hänen kaupunkiinsa. Ostin itselleni muodikkaita vaatteita, suunnittelin useita romanttisia yllätyksiä, mutta hän vain sanoi, että voi olla enää korkeintaan kaveri =,(
MINÄ RAKASTAN HÄNTÄ YLI KAINEN JA OLISIN VALMIS TEKEMÄÄN KAIKEN HÄNEN ONNENSA ETEEN. HÄN OLI NIIN ONNELLINEN =,( EN VOI YMMÄRTÄÄ, MITEN NIIN USKOMATON RAKKAUSTARINA SAATTOI LOPPUA KUIN SEINÄÄN =,(
Nyt olen niin masentunut, etten enää pysty opiskelemaan, olen jymähtänyt murehtimaan neljän seinän sisään. KUINKA VOISIN KOSKAAN ENÄÄ LUOTTAA KEHENKÄÄN NAISEEN??? =,(
Hän todella oli minun kaikkeni, minun ihana prinsessani... Hän oli aivan täydellinen, maailman kaunein, ihanin ja meillä synkkasi niin hyvin...
Olisin valmis tekemään mitä tahansa hänen onnensa eteen =,(
JOS JOKU JAKSOI LUKEA TÄNNE ASTI, NIIN KYSYNKIN SIIS, MITÄ MINUN PITÄISI TEHDÄ????? VOISIKO MINULLA OLLA ENÄÄ MITÄÄN MAHDOLLISUUKSIA HÄNEN KANSSAAN?????
En pääse yli erosta =(
10
325
Vastaukset
- tsemppiä!
Ole onnellinen niistä ajoista ja tunteista mitä sinulla ja teillä oli. Kaikki ihmiset eivät välttämättä koko elämänsä aikana edes saa kokea mitään niin hienoa kuin sinä sait kokea.
Tyttö kuulostaa aika pinnalliselta, jos vaatteesi saivat rakkauden tunteen loppumaan. Mutta niinhän jotkut nuoret naiset (jotkut miehet myös) ovatkin sellaisia, että katsotaan vain ulkoista habitusta eikä nähdä muuta. Enkä ymmärrä miksi sinun olisi pitänyt häntä lahjoa ym., johan se on lahja että menet hänen luokseen käymään. En minä ainakaan odottaisi mitään ihme lahjuksia sen enempää. Ehkä heillä on erilainen kulttuuri tässä asiassa.
Sinulla ei ole oikeutta haukkua toista, jos hänen rakkautensa loppuu. Tottakai se on kurjaa, mutta ei sille mitään voi. En tiedä ajattelisinko itse tuollaista vielä vakavana seurusteluna, jos olette tunteneet pari viikkoa, teillä ei ole kunnollista yhteistä kieltä ja välimatkaakin on noin hurjasti.
Jos tuntuu ettet saa nukuttua eikä ruoka maistu jne. (itselläni oli tällaisia oireita kun erosin, vaikka ero olikin molempien yhteinen päätös) niin hakeudu lääkäriin. Elämäsi ei lopu tähän, muista se. Kauniita prinsessoja on maailmassa muitakin, ihan varmasti löydät sellaisen vielä itsellesi. Kunhan ensin rauhassa tokenet tästä, sanoisin sinulle että unohda hänet jo pelkän välimatkan ja kielimuurin vuoksi, niin alat luottamaan itseesi ja katselemaan maailmaa taas uusin silmin ja paremmalla mielellä. - miehistäpulavenäjäll
Venäläiset naiset osaavat kulttuurinsa puolesta olla lipeviä. Nuo hänen sanomansa asiat kuulostavat niin yliampuvan lipeviltä. Usko vaikka huviksesi, olen kuullut paljon venäläisten käytöskulttuurista. Naiset odottavat hirveästi mieheltä lahjoja js äveriäisyyttä, että mies maksaa kaiken, se kun kuuluu siihen kulttuuriin. Myös tunteista puhuminen on kuin italialaisilla, paisuttelevat sanojaan enemmän kuin tarkoittavatkaan. Sukulaiseni on seurustellut monen venäläisen naisen kanssa. Kaikki ovat muuttaneet Suomeen kun tienneet että omaisuutta on helppoon elämään, mutta kun ovat huomanneet jonkin ajan päästä että mies elää nuukasti ja ettei rahaa ja ylellisyyttä ala kuulua, niin ovat lähteneet takaisin sinne mistä ovat tulleetkin.
Kunhan aikaa menee ja saat kokemusta rakkaudesta ja oikeasta parisuhteessa olemisesta, niin huomaat että tuo oli suurimmaksi osaksi vain draamanäytelmää. Voita lottovoitto ja kokeile sitten uudelleen venäläistä jos kiinnostaa. Pysyy kyllä vierellä ainakin siihen asti kunnes tulee vastaan vielä sinuakin äveriäämpi.- Kokemustalöytyy
Itselläni on venäläinen tyttöystävä ja täytyy sanoa ettei tuo sinun kyyninen stereotypiasi kuvaa häntä ollenkaan. On totta että yleinen meininki Venäjällä on huomattavan pinnallista toisinaan, mutta että vaaditaan äveriäisyyttä? Tuo on lähinnä naurettavaa. Venäjällä ei ole vieläkään kunnon keskiluokkaa vaan ollaan joko rikkaita tai sitten "köyhiä", ja on siis naurettava yleistää että äveriäisyys olisi jokin vaatimus. Ja kun aiemmin mainitsin pinnallisuuden, tarkoitin sillä sitä, että venäläiset nuoret naiset pitävät poikkeuksellisen hyvää huolta itsestään, en sitä että miehen on ajettavan Ferrarilla.
- Dedodu
1. Ihminen, joka kirjoitta isoilla kirjaimilla on kokemukseni mukaan henkisesti epästabiili, ja vaaraksi lähinnä itselleen. Ammatiiapua on saatavissa.
2. Vahvin teoriani aloittajan kirjoituksen perustella on että tämä on ns. trolli, tai sitten kirjoittaja on nainen. - varoituksen sana
Venäläinen nainen/ vaimo tulee kalliiksi!!!
- tsemppiä!!
Eipä ollut ainakaan tytön puolelta aitoa rakkautta tai sitten valitsi mieluumin pinnallisuuden.
Sinuna "nuolisin haavani" ja jatkaisin elämääni.
Muista, että kun yksi ovi sulkeutuu niin toinen avautuu. - Aika---
Nyt tiedät mikä tekee sinut onnelliseksi ja mistä murrut. Olet viisaampi tuon kokemuksen jäkeen. Parin vuoden päästä ihmettelet miksi niin sekosit. Usko se menee ohitse. Kyse oli vain omista tarpeistasi ei rakkaudesta.
- 3+7
No voi hyvänen aika, jos haluat deittailla venäläistä naista niin kannattaa tutustua kulttuuriin! Miehen on ehdottomasti vietävä lahjoja ja oltava valmis tarjoamaan aterioita, ostelemaan lahjoja ja matkoja jne. Jos olisit ostanut hänelle esimerkiksi viikonloppumatkan Roomaan kanssasi niin hän varmasti olisi edelleen kanssasi.
Venäläisille parisuhde on kaupankäyntiä. Naiset antavat seksiä ja suuria tunteita ja miehet niiden vastapainoksi materiaa. - mummi
peli on menetetty,etsi toinen tyttö ja tee toisin,niin onnistut.
- -----
Sun kannattaisi tutustua venäläiseen kulttuuriin. Siellä on tärkeää näyttää varakkaalle ja hukuttaa toinen lahjoihin. Tyttörukka pettyi kun ei saanutkaan kuninkaallista kohtelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse934722Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133902Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2043768Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.882169Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751951Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791328- 1311214
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1611183- 531085
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30934