Olen kierrellyt jonkin verran baareja sekä yökerhoja nainen mielessäni iältään noin 30-40 vuotta jonka kanssa vois perustaa perheen.
Olen tehnyt sen havainnon että juottoloissa käyvät vain ylivilkkaat ja sosiaaliset naiset jotka ei vastaa minun mieltymyksiäni.
Itse kun on rauhallinen ja viinan kittaaminen ei kiinnosta niin tässä tuntuu että epätoivoni vaan kasvaa kun käyn viikonloppuisin paikoissa joissa en oikeasti viihdy.
Kysymykseni
-Onko yllä mainittu havaintoni mielestänne oikea ettei vähemmän sosiaaliset naiset käy anniskelu paikoissa.
-Missäs he toivovat törmäävän vastaavaan mieheen.
-Voiko sosiaalinen höpöttäjä nainen ihastua rauhalliseen asialliseen mieheen jolla on ulkonäkö ja asiat muuten ok,mutta ei ole mikään höpöttöjä.
-Onko teissä 30-40v naisissa niitä jotka käyvät baareissa vaikka oikeasti ei kiinnostaisikaan (toive saada mies ajaa teidät kuitenkin sinne)
Missä rauhalliset hyvä tapaiset naiset löydetään.
25
1348
Vastaukset
- expimp
miksei sulle kelpaa 25v rauhallinen nainen? Ehdit vielä pari v tutustua ennen perheen perustamista. Seurakunnissa oman kokemukseni mukaan on ainakin lähestymistä ajatellen hyvätapaisia naisia, ja melkein kaikki haluavat perheen. Ei ne helpompia iskettäviä ole, mutta ainakin avoimemmin etsivät asiallista eikä ryyppyseuraa. Mutta kyllä nekin vaan viehättyy pienestä pahapojan pilkkeestä silmäkulmassa.
- paljon mietittävää
Mieti ensin haluatko olla naisen rakastettu vai ikuinen ystävä. Naisella voi olla todella uskottu yksi ainoa mies, jolle jakaa ihan kaiken, mitä ei voi ikinä parhaalle kaverillekaan uskoa. Jos haluat seksiä, et voi olla tuo ystävä, ne ovat niin valovuosien päästä, että nainen hoitaa tarpeensa ihan muualla. Juuri tuolla tavoin kaksikin naista on käyttänyt lojaalisuuttani ja hyväuskoisuuttani, sillä pidin lupaukseni. Mitään seksiä ei kummankaan kanssa ollut, vaikka olin heille ihanin ihminen maailmassa. Outoa, silti täytyi joka viikonloppu ja viikollakin ties millä verukkeella käydä panemassa äijiä jonossa. Multa vaan lässähti mielenkiinto moisiin lorttoihin, puhuvat pelkkää paskaa ja saan olla terapeuttina ja itse en saa suhteista mitään. Mitä itse haluat?
Seurakunnissa voivat tosiaan haluta perheen, netissäkin tulee aika ajoin afroja ja venäläisiä, jotka haluavat heti naimisiin ja lapsia, vaikkei olla edes tavattu, eikä tiedetä toisista mitään. Mieti hetki ihmisten tarkoitusperiä, kaikki ei ole läheskään, miltä näyttää.
Eksäni oli just tuollainen, muka fiksu, kiltti, ei dokaa yhtään, ulkoilee jne. Kuitenkin oli eksää, nyksää, kaverin miehiä ja kaduilta ja baareista, aivan kipeää touhua.
Perhettä perustaessa pitäisi olla vähintään vuosi yhdessä ja tutustua toiseen muutenkin kuin nukutaan yhdessä ja viikonloppuisin ulkoillen tai baareissa jonkin tekemisen verukkeella mukamas. Kadut muuten loppuelämäsi, taas yksinhuoltaja lisää ja maksat, kunnes lapsi on täysi-ikäinen, saat olla onnellinen kerran kuussa tapaamisesta, kun sosiaalitantat jyräävät sinut.
Baarista tai tanssiravintolasta voi tosiaan löytää, mutta ne ovat kiven alla. He käyttäytyvät ihan eri lailla, istuvat kiltisti sohvalla, eivät juo paljon ja katselevat hiukan ujosti ja epävarman ympärilleen. Nämä naiset eivät tosiaankaan ole mitään tyrkkyjä lärveissä ja hame korvissa perse vilkkuen ja toppi, mistä meinaa pullahtaa kaikki yli koko ajan. Olen itsekin vaihtanut katseita heihin, mutta jotenkin ei vaan ole ollut molemmin puolista kiinnostusta tai intohimoa, jotain, mikä pakottaa seuraan ujoa kilttiä miestä tai naista. Jälkikäteen narikassa katuu, että tuossahan se kiltti naine on, miksen mennyt juttelemaan tai hakemaan tanssimaan. Toivottavasti löydöt omasi.
Ja jos osaa tai haluat opetella tanssimaan, niin mene ihmeessä oikeisiin tanssipaikkoihin, siellä ei juurikaan ryypätä ja vaatteet ovat säädylliset, tosin eivät läheskään aina hae seuraa, eikä pidä olettaa toisesta sellaista, mutta mahdollisuuksia on. Varmaan itsekin tarpeeksi pakkeja saaneena joudun nöyrtymään ja tanssitaidottomana sinne miesten riviin naiste hakua odottelemaan takariviin sydän hakaten. - Relaus auttaa
Voin kertoa, että 34 v naisena minua ei baareista löydä. Olen lopettanut "etsinnän", sillä se ei tuottanut tulosta. Otin kahden vuoden opintovapaan ja aloin opiskella uutta tutkintoa (kartuttamaan lisää henkistä pääomaani) ja kas vain koulussahan mielenkiintoisia ihmisiä on vaikka kuinka paljon. Iälle tai ikäerolle ei kuitenkaan kannata liikaa laittaa merkitystä. Ensin siis oma elämä kuntoon ja hyvä olo päälle, niin johan alkaa toisissakin ihmisissä resonoimaan. Suosittelen! Samalla olen alkanut relata miesasioiden suhteen kokonaan - ja kaiken kukkuraksi Rakkaus taisi löytyä, salama iski ihan yllättäen, aikas puun takaa tuli. Että tällaistako se tosi Rakkaus onkin ja mikä Ihminen! Eli kantsii unohtaa tavoitteensa ja päämääränsä ja keskittyä omaan elämään. Maailma hoitaa rakkausasiat kuntoon omalla ajallaan - nyt sen tajuan. Huh, mikä helpotus!
- Ex Pimp
Verrataampa, että:
Saisit kotiin joitakin naisia jotka ovat:
"tyrkkyjä lärveissä ja hame korvissa ***** vilkkuen ja toppi, mistä meinaa pullahtaa kaikki yli koko ajan. "
Tai nykyinen tilanteesi jossa:
"Jälkikäteen narikassa katuu, että tuossahan se kiltti naine on, miksen mennyt juttelemaan tai hakemaan tanssimaan. Toivottavasti löydöt omasi."
Mä ottaisin tuon ensimmäisen vaihtoehdon ihan koska tahansa! Aika usein ne, jotka tyrkysti pukeutuu, onkin niitä, joilla on paska itsetunto ja jotka just kaipaa sitä silottelua. MUTTA sitä niille ei pidä antaa kuin vasta piiiitkän ajan päästä :) - Tuhoon tuomittua
Itse en ole käynyt baareissa 10 vuoteen. En viehäty täysin vieraista miehistä, ellei ulkonäkö satu osumaan just kohdalleen.
Sattumalta olen ihastunut kaupan henkilökuntaan kuuluvaan mieheen, hänestä on tullut ulkonäöllisesti "tuttu", vaikka muuten tietysti on minulle täysin vieras. Häneen haluaisin tutustua paremmin, mutta eihän kukaan työajallaan ala tekemään naisiin tuttavuuutta, joten ilmeisesti tämä olisi musta itsestäni kiinni, jos jotain oikeasti haluaisin yrittää hänen suhteensa. Ongelma on vaan siinä, etten halua itse tehdä aloitetta, koska en kunnioita miehiä, jotka ovat iskettäviä saaliita kelle tahansa naiselle, toisaalta en kunnioita niitäkään miehiä, jotka tekevät aloitteita joka toiselle naiselle. Ongelma on siis mun päässä :) Lähtisin kyllä treffeille oitis, jos mies pyytäisi.
Tää meni nyt vähän ohi sun aiheen, mutta tuli vaan mieleen reaktiona tuosta aloituksesi yhdestä kohdasta: "Missäs he toivovat törmäävän vastaavaan mieheen". Kaupassa siis törmäsin häneen, mutta se on kyllä miehestä itsestään kiinni alkaako tästä mikään vai jääkö tää vaan mun päivän piristykseksi. - onnea etsintään
Ehdotan nettiä. Kuulun tismalleen kohderyhmään, paitsi että oon jo varattu. Tapasin mieheni netissä, ei kylläkään deittisivuilla. Luulisin kuitenkin, että ujotkin naiset saattavat profiilejaan sinne laittaa. En mäkään baareissa käy, joten niitä en suosittele.
Voit tietty koittaa myös harrastuspiirejä, joista kaivatunlaista naista etsiä. Esim. miehillekin sopivia jumppatunteja, suunnistusta, keilausta, vaikka runopiiriä! Seurakunnat ei tosiaan myöskään oo huono idea. Sit täytyy myös muistaa, että todennäköisesti rakkaus silti iskee ns. kulman takaa, kun sitä vähiten odotat! - Odottaen
Olen 32v nainen enkä ole viihtynyt baareissa moneen vuoteen. Ihan tavallisissa arkisissa tilanteissa olen joskus toivonut jonkun miehen aloittavan keskustelun. Kirjastossa, kaupassa, postissa, harrastuksissa, pysäkillä. Sen ei tarvitse tarkoittaa mitään, molemmat voivat ihan hyvin jatkaa omaa matkaansa. Tai jos juttu luistaa, niin voi piipahaa vaikka kahvilla.
- yksin kotona
Kiltti mies ei saa naista. Ala juopoksi niin johan alkaa naisia pyöriä ympärillä. Juopot on sosiaalisia ja niillä on aina kavereita joten ne saa naisia myös. esimerkkinä voin kertoo mun iso veljestä joka on hirveen lihava. Juo melkein joka viikonloppu. sillä on ollut naisia aina ja on aina seurustellut pitkään. Nyttenkin 6 vuotta jo yhen naisen kanssa ja kohta ne saa myös lapsen. Ei se ole lainkaan komea mut kännissä se meni juttelee kaikille naisille ja kappas yhtäkkiä sillä oli mukava laiha tyttöystävä vaikka itse veljeni on 30 kg ylipainoinen. Eli juopottelu kannattaa. Mulla ei ole hyvä viina pää et en edes jaksais ryypätä joka viikonloppu joten pysyn yksinäisenä loppu elämäni.
- redics
Itse olen rauhallinen ja hyvätapainen 30-40 vuotias nainen ja tykkään kyllä käydä muutaman kerran vuodessa baarissakin. Eli kyllähän sieltäkin saattaa löytyä mukaviakin naisia, mutta tosiaan 3-4 kertaa vuodessa on ihan riittävä määrä minulle. Itse en yleensä ole ihan hirvittävässä humalassa, mutta ikinä en istu pöydässä vaan minut löytää sieltä tanssilattialta.
Toinen mistä mut voi löytää on opiskelujen parista. Monet itseni ikäiset naiset käyvät esim. avoimen yliopiston kursseilla tai jollain muulla kurssilla mikä nyt itseä sattuu kiinnostamaan, vaikkapa kokkauskurssilla.
Minut löytää myös koirapuistossa tai koirien kanssa ulkoilemasta, ja siinähän tulee juteltua muiden koiran ulkoiluttajien kanssa. Ei välttämättä tuntuisi ihan hassulta jos joku näistä miehistä pyytäisi kahville tms.
Monet ystäväni ovat löytäneet kumppanin myös netistä.- ulkoilija myös
No eikö sinulle tule heti mieleen että tämä mies joka pyytää kahville on ainoastaan hakemassa lyhyt aikaista petikumppania,vaikka hän olisi kuinka siisti ja rauhallinen aluksi.
Itsellä miehenä juuri tämä pelko estää minua pyytämästä ketään naista kahville,eikä tosiaan tulisi mieleenikään ruveta vonkaamaan seksiä heti vaikka nainen pyytäisi minut kahville.
Siksipä sitä ollaankin aina ilman naista. - ...
ulkoilija myös kirjoitti:
No eikö sinulle tule heti mieleen että tämä mies joka pyytää kahville on ainoastaan hakemassa lyhyt aikaista petikumppania,vaikka hän olisi kuinka siisti ja rauhallinen aluksi.
Itsellä miehenä juuri tämä pelko estää minua pyytämästä ketään naista kahville,eikä tosiaan tulisi mieleenikään ruveta vonkaamaan seksiä heti vaikka nainen pyytäisi minut kahville.
Siksipä sitä ollaankin aina ilman naista.ulkoilija myös: "No eikö sinulle tule heti mieleen että tämä mies joka pyytää kahville on ainoastaan hakemassa lyhyt aikaista petikumppania,vaikka hän olisi kuinka siisti ja rauhallinen aluksi.
Itsellä miehenä juuri tämä pelko estää minua pyytämästä ketään naista kahville..."
Turhaan pelkäät. Kyllähän ihmisestä saa jonkinlaisen ensivaikutelman aika nopeasti, joten jos ihan kunnollinen olet, niin arvelisin naisten kyllä sen huomaavan. Onhan tosiaan se vaara, että toinen haluaa vain lyhytaikaista seuraa, mutta kukapa käskee hypätä sänkyyn ihmisen kanssa, jota hädin tuskin tuntee... - redics
ulkoilija myös kirjoitti:
Siksipä sitä ollaankin aina ilman naista.Ei todellakaan tulisi mieleen, että mies haluaa pelkän petikumppanin jos pyytää kahville. Tai varmaan riippuisi mitä se mies ensin sanoisi. Mutta jos ensin juteltaisiin jostain muusta (koirista minun tapauksessa, koska se on helppo aihe jos koirat on siinä) ja sitten jos vaikuttaisi kivalta niin varmasti lähtisinkin kahville. Sitä en osaa sitten sanoa mistä olisi luontevaa alkaa juttelemaan ilman niitä koiria, mutta itse siis juttelen kaiken ikäisten miesten ja naisten kanssa kun olen koirien kanssa lenkillä, eikä sillä toisella osapuolella tarvitse olla koiraakaan. Omani ovat niin sosiaalisia, että monikaan ei pysty vastustamaan niitä kun tulevat vastaan.
Ja nyt kun tarkemmin ajattelen, niin jos olen lenkillä ilman koiria, niin en toivo kenenkään tulevan juttelemaan ja keskeyttämään treeniä.
- emmi1234
Itse olen juuri tuollainen; rauhallinen kotona viihtyvä nainen. Baareissa käyn vain siksi, että saattaisin löytää sieltä jonkun kunnollisen miehen. Mutta ei niitä kunnollisia miehiä, eikä naisiakaan paljon siellä pyöri. Se on kuin etsis neulaa heinäkasasta! Joten varmaan baareista ei kannata etsiä...
- (iki)sinkkumies
Juu ei se miehenäkään oikein helpompaa ole. Niin kyllästyny baaritouhuihin, että hädin tuskin 2 kertaa viimeisen vuoden aikana jaksanu sinnekkään raahautua ja ilman tulosta molemmilla kerroilla tietysti.
No yllättäen myös tasan 0 naisen kanssa treffaillu tänäkin vuonna, kun muualla se etsiminen tuntuu vielä toivottomammalta kuin baarissa.
Ja yllättäen täältä kotoa ei kukaan tule hakemaan. Jossainhan se pitäis liikkua, mutta missä?
- Rajoittuneita ?
Ettekö oikeasti tiedä mitään muita paikkoja, missä ihmiset kulkee ja viettää aikaa, kuin baarit ?
- ulkoilija myös
Kyllä tiedetään mutta kun huonoilla sosiaalisilla taidoilla varustettu mies ei osaa ottaa selvää onko nainen varattu vai ei,vaikka sitä sormusta ei olekkaan niin voi olla varattu.
Ravintolassa on kuitenkin suurempi osa naisista vapaita verrattuna muihin vapaa ajan menopaikkoihin verrattuna.
Jotenkin tuntuu hiukan helpommalta mennä ravintolassa naisen seuraan kuin jossain muussa tilanteessa. - singgu
Lenkkipoluilta...
Tehdäänpäs sinkut kuulkaa niin, että alkakaamme jutella siellä lenkillä mukavalta vaikuttavan vastaantulijan kanssa? - 10+17
singgu kirjoitti:
Lenkkipoluilta...
Tehdäänpäs sinkut kuulkaa niin, että alkakaamme jutella siellä lenkillä mukavalta vaikuttavan vastaantulijan kanssa?Valitettavasti valtaosa lenkkeilijöistä (naisista) haluaa lenkkeillä rauhassa tai on lenkillä kaverinsa kanssa, jolloin iskeminen tietty menee vielä vaikeemmaksi.
Ja muutenkin kerro minulle "luonnollinen" tapa pysäyttää vastaantuleva nainen lenkillä? Ei sitä oikein kädestä kiinni voi tarrata ja pysäyttää, ettei toinen säikähdä ja luule joksikin raiskaajaksi :) - Ei h-i !
10+17 kirjoitti:
Valitettavasti valtaosa lenkkeilijöistä (naisista) haluaa lenkkeillä rauhassa tai on lenkillä kaverinsa kanssa, jolloin iskeminen tietty menee vielä vaikeemmaksi.
Ja muutenkin kerro minulle "luonnollinen" tapa pysäyttää vastaantuleva nainen lenkillä? Ei sitä oikein kädestä kiinni voi tarrata ja pysäyttää, ettei toinen säikähdä ja luule joksikin raiskaajaksi :)Iskeminen ja juttelu eivät ole synonyymejä. Oletko ikinä kuullut, että ihmiset voivat jutella muutenkin kuin iskemis- tai pariutumistarkoituksissa ?
- 10+17
Ei h-i ! kirjoitti:
Iskeminen ja juttelu eivät ole synonyymejä. Oletko ikinä kuullut, että ihmiset voivat jutella muutenkin kuin iskemis- tai pariutumistarkoituksissa ?
Niin ja palatakseni edelliseen miten aloitat juttelun luonnollisesti keskellä lenkkiä? Etenkin jos vielä juoksee eri suuntaan ettei voi edes "hyytyä" rinnalle ohittaessa..
- Missä mielikuvitus ?
10+17 kirjoitti:
Niin ja palatakseni edelliseen miten aloitat juttelun luonnollisesti keskellä lenkkiä? Etenkin jos vielä juoksee eri suuntaan ettei voi edes "hyytyä" rinnalle ohittaessa..
Jos on luonnollinen niin "juttelun luonnollisesti" voi aloittaa ihan miten ja mistä vaan.
- tee näin :)
kattele siel baareis niitä kavereiden "varjoon" jääviä :)
- yksin kotona
Baarit on turhia paikkoja. En käy tänä vuonna yhdessäkään baarissa ja viime vuonnakin vietin baareissa aikaa pari tuntia yhteensä. Rahatkin säästyy kun ei mene baariin. Naisten iskeminen on ihan turhaa hommaa näin rumalle miehelle, joten parempi pysyä kotona vaan.
- karaokei-i
Karaokebaariin... Itse en käy baareissa muuten lainkaan, mutta täällä on yksi pikkubaari, missä on karaoketanssit ke-su. Pe ja la paikka on ihan täynnä känniläisiä örveltäjiä, mutta noina muina päivinä paikalla on porukkaa selvin päin ihan vain laulamisen ja paritanssin ilosta. En osaa tanssia, mutta muutama laulu pitää käydä luikauttamassa joka to ja su. Jos mies osaa itse tanssia ja viedä tanssilattialla, niin silloin perinteiset tanssitkin onnistuvat...Aikaa menee korkeintaan 1½ tuntia, eikä rahaa mene yhtään. Kivaa on ollut joka kerta. Olen siis 40 v nainen.
- pelastajaa vailla
Minun varovainen pyyntöni on teille sosiaalisille bilettäjille joilla on rauhallisempia nais kavereita mukana että olisitte ns "puhenaisina" ja toimisitte aloitteentekijöinä meidän heikommat sosiaaliset taidot omaavien yksinäisten välillä.
Ette arvaa kuinka paljon helpompi on päästä juttuun sen jälkeen kun muutamat ensimmäiset lauseet on vaihdettu kolmannen henkilön avustuksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle142029Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631405Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1021379Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681225Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51151Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥31997En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?52996- 47981
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti334950Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell42917