Isäni lähtee arkisin aamulla klo 4.30 töihin ja palaa vasta illalla 17.30. Menen kysymään/keskustelemaan sen kanssa se aina tuhahtaa ja huutaa minulle ja lyökin joskus. Sama toistuu päivästä päivään myös lomilla ja viikonloppuisin. Pelkään isääni ja minun pitää aina miettiä miten ilmaisen jonkun asian, ettei hän rupeaisi huutamaan. Ps. hän huutaa silloinkin kun tekee jotain/rakentelee jotain. Mitä minun pitäisi tehdä? -Jussi 14v
Isäni huutaa minulle aina
2
180
Vastaukset
Moi Jussi!
Olisiko sulla ketään aikuista, jolle jutella asiasta, vaikka äiti, muu sukulainen tai opettaja? Olisi hyvä jos voisit puhua isällesi, tai jos joku muu aikuinen voisi hänelle sanoa, että pelkäät hänen käytöstään. Isäsi on varmaan hyvin väsynyt, mutta se ei tietenkään oikeuta hänen käytöstään. Olisi hyvä jos saisitte molemmat apua jaksamisessa. Jos haluat jutella asiasta anonyymisti, voit soittaa vaikkapa lasten ja nuorten puhelimeen, puh. 116111, lisätietoja löytyy www.mll.fi/nuorille/lnpn
Jaksamista sinulle! Terv. Hanna ja Lilli- jussi_14
Ok, kiitos vastauksesta! (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873998Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6834
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740