Isäni lähtee arkisin aamulla klo 4.30 töihin ja palaa vasta illalla 17.30. Menen kysymään/keskustelemaan sen kanssa se aina tuhahtaa ja huutaa minulle ja lyökin joskus. Sama toistuu päivästä päivään myös lomilla ja viikonloppuisin. Pelkään isääni ja minun pitää aina miettiä miten ilmaisen jonkun asian, ettei hän rupeaisi huutamaan. Ps. hän huutaa silloinkin kun tekee jotain/rakentelee jotain. Mitä minun pitäisi tehdä? -Jussi 14v
Isäni huutaa minulle aina
2
187
Vastaukset
Moi Jussi!
Olisiko sulla ketään aikuista, jolle jutella asiasta, vaikka äiti, muu sukulainen tai opettaja? Olisi hyvä jos voisit puhua isällesi, tai jos joku muu aikuinen voisi hänelle sanoa, että pelkäät hänen käytöstään. Isäsi on varmaan hyvin väsynyt, mutta se ei tietenkään oikeuta hänen käytöstään. Olisi hyvä jos saisitte molemmat apua jaksamisessa. Jos haluat jutella asiasta anonyymisti, voit soittaa vaikkapa lasten ja nuorten puhelimeen, puh. 116111, lisätietoja löytyy www.mll.fi/nuorille/lnpn
Jaksamista sinulle! Terv. Hanna ja Lilli- jussi_14
Ok, kiitos vastauksesta! (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten305782Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48589- 75514