Vertailukohtia
Paranoidinen skitsofrenia: 30-vuotiaana
Muut skitsofeniat: Miehillä noin 20–28-vuotiaana ja naisilla 24–32-vuotiaana
Missä iässä on potentiaalista tulla alkoholistiksi?
4
82
Vastaukset
- ...
Kai siinä iässä, kun alkaa häppä maistumaan?
- ..
Kuulin lakkoilevasta paperityöläisestä joka joi itsensä hengiltä lakon aikana.
Kuulin eläkkeelle jääneestä rouvasta joka aloitti eläkepäivät tissuttelulla ja holisoitui melko vaikesti melko pian. Elänyt lähes raivoraittiina koko ikänsä.
Eihän sitä tiedä. Olen addiktoituva. Mutta en usko että alkoholisoidun. Viina maistuu pahalle, enkä pidä humala olotilasta. Pidätkö sinä? Ja mikä pidättelee? - riuttala76
Varmaan heti kun muuttaa vanhempiensa luota pois eikä ota alkoholinkäytöstä nokkiinsa ottavaa naisystävää. Vaikka rahaa ei paljon olisi, niin itse oon ainakin aika hyviä känniputkia elämäni aikana saanut vetää, kun olen valmistanut reilusti karahvin-mansikkakotiviiniä. Kun ei hoppuile eikä käytä pikahiivaa, niin juomasta tulee sekä hyvänmakuista että vahvaa. Juuri tällä hetkellä elämäntilanteeni ei käy asuntoni puolesta kotiviinin valmistukseen, mutta heti kun tilaisuus tulee, niin ryhdyn uudestaan juopoksi ympärivuorokautisesti. Tosin saatan olla joskus iltapäivisin melkein selvä kun pidän kuntosaliharjoittelusta ja krapulassa treeni aina kulkee tosi hyvin, mut heti kun salitreeni olisi ohi jatkaisin juomista. 3 kertaa viikossa sitä ehkä voisi käydä salilla ja olla ehkä lähes selvänä muutaman tunnin ajan. Mä kyl kadehdin juoppoja, joilla alkoholi ei koskaan ole lopussa. Mielenterveysongelmia itselleni on tullut vain kannabiksesta, alkoholista vain krapula jos se on päässyt loppumaan ja ehkä lisääntynyttä ripulia, mut siihen oon tottunut. Sama mulle on onko uloste kiinteää vai löysää, kunhan ei pasko housuihinsa.
- thiis
Sali, solkku ja pesula?
Oisko äkänen akka hyvä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt444756Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.572605Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391044Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611025Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh71994- 119945
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok72924- 137845
- 48820
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,52800