mistä tiiän miten kiinostunu mies on...?

seksypimu

Eli juttu lähti siitä liikkeelle, että olin yhden ystäväni illanvietto seurana yksissä kotibileissä. Aloin sitten jutella yhden ihanan pojan kanssa ja loppuillasta päädyimmekin sitten hänen luo yöksi. Olin niin "väsynyt" ja umpi humalassa, että emme päässeet kuitenkaan kuin kiihkeitä suudelmia, hyväilyjä ja suunsoittoa pidemmälle. Lopulta muistan hänen nuolleen kuitenkin minua alapäästäni ja imenneen rintoja, mitkä tuntuivat aivan fantastisen ihanalta. Emme sen pidemälle kuitenkaan menneet, koska halusin yksinkertaisesti hieman härnätä tätä komistusta. Hän on kropaltaan kuin antiikin jumala ja aivan ihanan seksikäs suutelemaan ja hyväilemään. Herään aamulla hänen vierestään alasti ja hän saattaa minut vielä bussipysäkille. Ajattelin, että tämä "romanssi" jäisi siihen ja ettei tämä söpöläinen ottaisi enään yhteyttä. Hän alkoi kuitenkin tekstailemaan heti samana päivänä. Nyt ollaan juteltu tosi paljon, viestitelty ja silleen ja nyt ei olla nähty, koska matkustin pääsiäiseksi pois. Hän oli kyllä niin ihana, että voisin vaikka mennä loppuun asti touhussakin, mutta en tiedä haluanko vain nähdä seuraavaksi vain panoa varten. Haluaisin mielellään nähdä enemmän jne.... Niin vaikeaa, ja tänään hän ei ole edes tekstannut minulle, koska on katsomassa jotain hemmetin peliä... :/ snif, mitä teen, tykkääköhän se musta oikeesti vai haluukohan se vaan panna loppuun hommat?... Ollaan nyt sovittu kyl että nähtäis ens viikolla, mutta saa nähä....

8

717

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15+6

Kerro tyypille suoraan, että haluaisit tutustua muutoinkin kuin sänkyhommissa. Niin se menee, asioista pitää vain puhua suoraan :)

• seksypimu

no puhuin suoraan ja se ei oikee vissii ottanu sitä nätisti, ku aloin vähän hiiltyy nii sanoin sil sit lopulta että oot samanlainen ku kaikki muutkin miehet haluut vaan panna ja sit dumpata. Ei varmaa ois pitäny olla nii suora, ku nyt siit ei oo kuulunu mitää... :/

• tirppana

mulle itsellekin on itseasiassa aika monesti sattunut tämänkaltainen tilanne, ja taas olen erään erittäin mukavan ja mielenkiintoisen ihmisen kanssa tässä. olis kiva tietää muiden kokemuksia vastaavasta?

• fiksu mies

Kysymällä selviää yleensä yllättävän paljon asioita. Kautta aikojen monet ihmiset on onnistunut kyselemällä saamaan suhteita aikaiseksi. Et koitas sinäkin sellasta yksinkertaista tapaa.

• e5y7jkr6k8u

"seksypimu" joka kertoo alapään nuolemisesta ja valittaa ettei kundi tekstaile muutaman tunnin sisällä.

Ootteko te ihmiset ihan tosissanne auttamassa tätä provoa jonka kirjoittaja lienee 13v poika.

• seksypimu

ei ole provo ja mul on uus hoito nyt nii nou hätä.

• Vai niin..

Et maininnut mitään että et olisi poika xD

• se siitä

anna sille pimppiä nii huomaat ettei se pidä enään yhteyttä. jos on kiinnostunut niin lähtee vaikka elokuviin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      234
      4002
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2307
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1471
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      929
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      920
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      847
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      770
    Aihe