Ei taida kannattaa enää

luulenpa

etsiä parisuhdetta yli kolmekymppisenä naisena siis.

Eli sanoisin, että jos olet yli kolmekymmentävuotias nainen, etkä ole löytänyt miestä ja parisuhdetta,niin kannattaa varautua elämään loppuelämä yksin.
Sillä ne miehet, joita voisi saada eivät ole vaivautumisen arvoisia.

Jos mies on eronnut, niin takuulla sen ex-tyttöystävä, -vaimo yms määrää miehen koko elämästä, kun mies aina ja takuulla haikailee entisensä perään. Ja vielä hullummaksi juttu menee, jos miehellä on lapsia. Silloin uusi nainen ei merkitse miehelle mitään, vaan se mitä ex-vaimo ja lasten äiti määrää on miehelle laki.

Ja jos mies on itsekin ikisinkku, niin sitten se on joko pettävä pelimies, tai jostain traumoista ja sosiaalisista ongelmista kärsivä ATM, jonka mielestä tyttöystävän velvollisuutena on tehdä hänen elämästään täydellistä. (Ja sanomattakin on selvää, että ATM ei IKINä tekisi mitään tyttöystävänsä onnellisuuden tähden, sillä onhan kyseinen nainen syyllinen ja syntipukki kaikkiin niihin kärsimyksiin, mitä naiset ovat AT-miehelle aiheuttaneet.)

5

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AT-ämmä

Onpa sulla ahdasmielinen maailmankuva. Kuulostat ihan naispuoliselta ATM:ltä, eli siis ATN:ltä. Huomaatkohan itsekään?

• ....

ATM:issa on paljon kunnon miehiä!

• Urheilu ja kuntoilu

Olet vain itse niin sekundakamaa ettet saa hyvää miestä, joita on kyllä kolmikymppisissäkin paljon tarjolla. Kun on lusikalla jaettu, jne.

• cissi-

Siis pitäis löytää mies ja parisuhde? No miehen löytäminen on helppoa (siis naiselle, itse ne on eksyksissä) ja luulisin että tyydyttävän parisuhteenkin kohtuudella saa - naisen kanssa.

• SolitudeMan1977

Ja jos on yli 30-v ja vielä yksin, niin sitten se on joko pettävä pelinainen, tai jostain traumoista ja sosiaalisista ongelmista kärsivä ATN, jonka mielestä miesystävän velvollisuutena on tehdä hänen elämästään täydellistä.

Yleensäkin se on niin, että yli 30v nainen on yh, isokokoinen sotanorsu tai jotenkin muuten sellainen joka ei sytytä.

Itse 35-v ikisinkku mies, joka ei harrasta minkäänlaisia suhteita ja elämässään on seurustellut tasan yhden kerran lyhyesti (3kk). Muutoin aina yksin. Sosiaalinen elämä rajoittuu töihin. Vapaa-aikana aina yksin.

Itseasiassa olen ihmisten kanssa hyvin toimeentuleva ja sosiaalinen mies, mutta arka lähtemään ulos ja tekemään siellä tuttavuuksia. Työpaikalle "joutui" menemään ja siinä ikäänkuin "ohjatussa" ympäristössä on helppo tutustua ihmisiin. Vapaa-aikana kynnys lähteä minnekään on liian korkea mulla ja siksi elän yksin. Loppuun asti.

Ei kait siinä mitään. Oman ikäiset naiset ovatkin sellaisia että he eivät kiinnosta minua millään lailla juuri noista syistä. Ainoastaan jos yli 30v nainen olisi hoikka/pienikokoinen/normaalivartaloinen ja lapseton eikä haluaisi lapsia ikinä ja jos kemiat vielä jotenkin kohtaisivat, niin sitten hän voisi kiinnostaa. Mutta se on hyvin epätodennäköistä ja yksin siis olen valmistautunut elämään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      93
      3564
    2. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      56
      2536
    3. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      16
      2454
    4. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      71
      2311
    5. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      18
      2199
    6. Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen

Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.
      Ikävä
      102
      1252
    7. Kaste pelastaa ihmisen

Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm
      Kaste
      573
      1118
    8. Uskon todistus

Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik
      Kaste
      261
      1016
    9. Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko

Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K
      Luterilaisuus
      400
      1015
    10. Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla

Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday
      Maailman menoa
      142
      989
    Aihe