Miksi en saa kesätöitä?
Olen jo 20-vuotias ja abi.
Miksi en saa töitä?
6
358
Vastaukset
- rrrääyyhh
Voivoi syitä on monia. Yks varma tapa olla saamatta kesätöitä on, ettei ole koskaan aikaisemminkaan ollut kesätöissä.
- saatkesätöitä
Mikäli olet mies, niin intistä saat kesätöitä.
Mikäli olet nainen, hae inttiin. - jjjoku91
Minäkin olen 20-vuotias ja en ole saanut kesätöitä. Intinkin kävin viime kesänä, mutta ei siitä mitään etua ole kun eihän työnantajat saa sitä edes kysyä. Kaikki hommat missä säännöllinen tuntipalkka kelpaisi.
- erkki antti koskinen
Tervehdys kokeile vaikka puhelinmyyntiä hae sellaiseen missä on takuu palkka
Se on parjattu ala mutta ihan samalla lailla siellä tienaa kuin muissakin duuneissa
Kokeilemalla tiesät onko susta siihen ennakko luulot pois
- Et vaan osaa
Itse olen 19-v abi ja aloitan tässä kuussa elämäni neljännen työn, tosin aikaisemmin ollut kesätöitä, mutta tämä kestää joulukuulle, koska tammikuussa intti. Työhakemuksia olen lähettänyt koko elämäni aikana 8 kappaletta. Jos työhakemukseen ei olla vastattu, niin olen soittanut ja tidustellut, onko mahdollista päästä ja silloin olen yhtä kertaa lukuunottamatta mennyt aina haastatteluun ja siitä saanut työn kesäksi. Toki myös hakemukseni ovat olleet hyviä ja käytän aina aikaa hakemuksen tekemiseen, mutta ei se niin vaikeaa ole, jos työtä oikeasti haluaa.
- Lisäystä
Niin ja olen ollut kaksi kesää kiinteistönhuollossa, yhden muuttomiehenä ja nyt varastolle. Liksaakin tulee nyt jo mukavasti, kun on työkokemusta karttunut, vaikka ei ole ammattia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760