Olen 12v., todella urheilullinen, vaalea tukkainen, sini silmäinen ja melko normaali kokoinen(vähän hoikempi) tyttö. Olen kolmatta vuotta lätkässä kahteen meidän luokkalaiseen poikaan. Pahin ongelma on se, että toisella on mukava luonne, ja toinen on hyvän näköinen!
Mitä minun pitäisi tehdä? Ja miten saan tietää pitääkö kumpikaan minusta? Vielä ei kahdesta poikakaverista ole ollut ongelmaa, kun hengaan muutenkin paljon poikien kanssa, eikä ihastukseen ole kiinnitetty huomiota. Mutta entä kun menen ylä-asteelle ja lukioon, mitä tupla treffailusta tulee?
Kummallekkin olen kertonut, että tykkäään heistä, mutta he eivät ole kertoneet tykkäävätkö he minusta. Toinen on kehunut minua kauniiksi, onko se merkki rakkaudesta? Onneksi pojat eivät tiedä, että olen lätkässä kumpaankin, koska he ovat parhaita kavereita, josta seuraa taas lisää ongelmia, jos tupla ihastus tulee ilmi.
KAIPAAN PALJON NEUVOJA!
Lätkässä kahteen poikaan!!
Tuplatreffaaja
1
125
Vastaukset
- ???kysymysmerkki???
Kannattaa päättää mitä haluut? Ja kumpi on kiinnostunu susta koska kai ymmärrät että et voi saaha molempii? Et jotai??? En tiiä oliks apuu??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3113074Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka642374- 1272075
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3512057Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271743- 671409
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121405- 661357
- 711319
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl811278