auton ovea autoni oveen. Olin palaamassa autolleni ja näin ja kuulin kolaukset. Kuskin paikalla oli mies ja takapenkillä istui humalainen nainen. nainen oli kolauttaja. Otin rekistesteri numeron ylös ja katsoin auton ovea. Ovessa oli vihreää maalia ja pieni maalipintavaurio.Lommoa ei tullut. Miten tässä pitäisi menetellä? Antaa asian olla vai mitä tulisi tehdä? Tapahtui Ikean parkkipaikalla n. 2h sitten.
parkkipaikkaalueella nainen paukautti kahdesti
4
55
Vastaukset
- puskalisko
sanoitko heille että autoasi on kolhittu?
Jos kieltätyvät korvaamasta, niin minkäs teet. Poliisi ei jouda pikkunirhuja selvittelemään.
Olen tänään vittuuntunut enkä todellakaan toimi ja ajattele moraalisesti oikein. No minäpä kerron mitä minä tekisin. Ottaisin heihin yhteyttä prepaidista (tai siten, että he eivät saa tietoonsa sinun osoitetta/rekisterinumeroa/nimeä). Soittaisin, kysyisin ihan asiallisesti että miten menetellään.
Jos ryttyilisivät, kävisin kostamassa _niiden autolle_. Niih. Sitten ei voita kukaan, mutta ainakin on reilu peli ja sulla hyvä mieli. - Hyvää iltaa
Kostaminen ei kuulu toimintatapaani. Olen uskossa Jeesukseen Kristukseen eikä Hän salli sitä. Mitäpä tuosta. Antaa asian olla. 8 v vanha auto on jo. Eikä se näy ellei osaa juuri oikeaan paikkaan tuijottaa. Ihan muutaman millin kokoinen alue kyseessä.
Hyvää mieltä en siitä saisi eikä se reilulta tuntuisi omassatunnossani. Niin, en ehtinyt autolleni kun he poistuivat paikalta. Rekkarin katsoin siltä varalta että ovesta löytyy jotain merkittävää vauriota.
Koitahan saada suuttumuksesi laantumaan. Mikä sinua muuten sapettaa, saako udella?- puskalisko
katsoit rekkarin siltä varalta, että vaurio olisikin merkittävä. No, mitä sitten jos se olisi ollut merkittävä? Olisitko jotenkin todennäköisemmin saanut oikeutta?
- zisel
Ei mitenkään henkilökohtasesti mutta mä en eläissäni ole tavannut niin ilkeitä ihmisiä kuin uskovaiset. Voisinpa melkein omiin kokemuksiini perustuen sanoa että mitä uskovaisempi ihminen, sen ilkeämpi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201781Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561779Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3321470Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091112- 1421096
- 285985
- 11975
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4959Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49918