Miksi virkailijoita pitää elättää valtion rahoilla kun voisimme ihan hyvin siirtyä kansalaispalkkaan ja potkia heidät pellolle
Silloin he olisivat tasa-arvoisia työttömien kanssa.
Myös virkailjoiden palkkoja tulisi laskea.
Miksi virkailijoita pitää elättää valtion rahoilla?
5
99
Vastaukset
- Desiderius Erasmus
In the land of the blind, the one-eyed man is king.
- MTV5
Viiden finalistin joukkoon itsensä laulanut kahden lapsen äiti Susanna Erkinheimo antaa kiitosta Jaakko-miehelleen.
Laihialta kotoisin oleva Susanna Erkinheimo laulaa tällä hetkellä tietään tähtiin. Lapsiperheen äiti tavoittelee unelmaansa Idolsin voitosta kotijoukkojen vankkumattomalla tuella.
Monen viikon poissaolon kahden tyttären luota kestää, kun tietää lapsilla olevan kaikki hyvin. Ympärillä oleva tukijoukko pitää huolen tytöistä ja antaa äidille mahdollisuuden tavoitella unelmiaan.
– Arvostan ja olen tosi kiitollinen mun miehelle tästä, että se on antanut mulle tämän mahdollisuuden. Kaikki miehet eivät olisi välttämättä päästäneet tänne. Ollaan saatu paljon apua mun vanhemmilta, miehen vanhemmilta ja mun isovanhemmilta. Mun serkkulikka on myös hoitanut tyttöjä. Lapsilla on ollut hyvät oltavat. Heillä on ollut tosi kivaakin, kun ovat saaneet yökyläillä, kun en ole ollut kotona, Susanna kertoo MTV3.fin Viihdeuutisille.
27-vuotias Susanna uskoo Jaakko-miehensä ymmärtävän asiaa paremmin kuin muut miehet sen takia, sillä mies on itsekin muusikko ja soittaa bassoa. Pariskunnalla on oma myös oma bändi.
– Tämä on koko perheen unelma, kilpailija summaa.
Toki äidillä on ollut ikävä perhettään kilpailun lomassa, mutta puhelut kotiin ja viikoittaiset tapaamiset lievittävät koti-ikävää.
– On se ollut vaikeaa pysyä erossa lapsista. Ikävä on ollut ja välillä on ollut huono omatunto periaatteessa siitä, että on täällä. Mutta sitten puhelut kotia ja puhelut miehen kanssa ja lasten kanssa tsemppaa eteenpäin.
– Joka viikko ollaan kyllä nähty, ihan viikoittain. Jos olisi ollut sellaisia viikkoja, etten olisi päässyt kotiin, niin sitten olisi ollut tosi huonot oltavat. kahden pikkulapsen äiti tunnustaa.- 273eurfgjklbnm,
Susanna Erkinhemossa on tosiaankin jotain vialla. Mimmi osaa kyllä laulaa, mutta muuten on kuin huumattu. Ehkä onkin.
Ei minkäänlaisia tunteiden osoituksia, mitähän kamaa käyttää. Järkyttävää seurata, todellakin toivon ettei mitään pahaa tapahdu.
- plääh1
Nom koska valtio näin töllistää työttömiä, muutenhan he olisivat työttömiä työnakijoita ja tuet olisi heille maksettava.
- Viratonvirkailija
Kyllä se virkailija, mitä sillä ikinä tarkoitatkin, töitä tekee kuten esim. maksaa sinulle luuseri työttömyyskorvauksia!
Virkailijoiden työpaikalla on sellainen ihminen kuin palkanlaskija. Hän laskee työntekijöiden palkkoja, joten se puoli on hoidossa, älä menetä siis yöuniasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164662
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2281096Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 126889
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10815
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807