Ei enään nettideittejä. Kaikki tapaamani miehet ovat olleet jollain tapaa "viallisia". Ei ne normaalit taida edes pyöriä netissä???? On varattua, huijaria, roikkujaa, seksin vonkaajaa, hamstraajaa jne.
Se on loppu nyt!
17
419
Vastaukset
- Haaremin kingi1
niin mitä sitten,eikö maailma olekkin ihmeellinen
- Kerron salaisuuden
Sellaista ihmistä ei ole olemassakaan kuin "normaali".
Meissä kaikissa on jotain vikaa.- samma här
Samaa mieltä. Ihan tavallisia miehiä siellä on ollut. Mutta jostain syystä eivät laita oikeaa kuvaansa tai ikivanhan. No, silti tapasin mieluisen. Ei hänkään täydellinen ole. Seksin perään on, mutta on muunkin. Kai se vaan on miehillä veressä se seksin vonkaus siinä parisuhteen ohella. Eikä siinä oikeasti mitään vikaa ole. Sitten kun parisuhteessa ollaan, niin on hyvä, että mies on sentään viriili.
- mies ilman naista
En ole viallinen. En tarvii muuta kuin rakkautta. Aikaisemmin kun seurelin niin ei kelvannut hyvä taloudelline toimeentulo, en juopotellut, en pettänyt, en valehdellut, olin tukena sairaudessa ja olin mielestäni aina tuken akuin tarvitsi. Mut eipä kelvannut sekään.
- kuin kanit
Itse tapasin ihanan seksin vonkaajan, jos itse on samanlainen niin ei silloin toisessa mitään vikaa ole!
- en rakastunutkaan
Aloittaja varmaan tarkoitti tuolla normaalilla sitä ettei löytänyt miestä jolla on antaa rajattomalla käytöllä varustettua pankkikorttia.
Sitähän nämä netin naiset ensimmäisenä on kärkkymässä ja se rakkauskn avautuu heti kun on tiedossa mitä ukolla on omaisuutta.- hirveä ukko
Jou, ja jos mies haluaisi vastineeksi vähän piparia, niin sehän on pahinta mitä nainen voi kuvitella.
- 12+3
Kotoasiko tuollaisen mallin sait? Äitisi ja sisaresi ovat maksullisia naisia?
- KatkennutRuusu
Juu eipä noilla deittisivuilla kovinkaan luotettavat ihmiset näköjään pyöri. Surullisinta on se karkkikauppatunnelma, kun ei jakseta pysähtyä kenenkään kohdalle oikeasti tutustumaan.
Itselleni kävi niin, että kävin yksillä treffeillä, pitkän kirjoittleun jälkeen, ja yllätyksekseni ihastuin täysin. Mies vaikutti myös innostuneelta, tai ainakin nähtii useamman kerran. Nyt hän tuntuu vain pelailevan kanssani- yhtendenpito on todella ailahtelevaa, ja tapahtuu miehen ehdoilla. Asumme samassa kaupungissa, mutta eipä pääsiäisen pitkinä pyhinäkään treffejä ole.
Parempi lienee lopettaa koko nettideittailu, kun muut kirjoitelleet ovat kuka milläkin tavalla minulle ei-niin-sopivia. Onpahan katsottu tuokin kortti.- sdfjsldfjäa
No sama olisi voinut käydä kenen kanssa vaan. Mies ei ole riittävän kiinnostunut. Ei se nettitreffeistä johdu.
- kylpiiintynyt
"Nyt hän tuntuu vain pelailevan kanssani- yhtendenpito on todella ailahtelevaa, ja tapahtuu miehen ehdoilla. Asumme samassa kaupungissa, mutta eipä pääsiäisen pitkinä pyhinäkään treffejä ole."
Sama juttu, vaikka ollaan seukattu kauemmin. Mies pitää peliään, soittaa/haluaa tavata kun sille päälle sattuu, vähän lupaili jos näinä pyhinä poikkeaisi. Sen ehdoilla mennään. Ja asuu melkein naapurissa joten matka ei este.
- kyllästynyt nainen
En ole rahan perään ja tämä yksi sankari vei minun rahani ja varasti minulta tavaraa. Ja todellakin ovat tapaamani miehet olleet jollain tavalla päästään sekaisin. Joudun varmaankin vaihtamaan puhelinnumeroni, koska yksi lähettelee sairaita viestejä Ja en tietenkään ole tavannut kaikkia mahdollisia miehiä, mutta alkaa tuo usko menemään. Poistin tänään profiilini ja taidan jättää hetkeksi koko miehen etsimisen. Keskityn itseeni vain. Olen vaan uskomaton sekopäämagneetti. En ole itsekkään täydellinen, mutta koen sentään olevani suht normaali.
- oikean elämänjanoine
nettideittailu sai minut uskomaan planeetta maan ulkopuoliseen elämään, sen verran omituisia "otuksia" tapasin. :-D en olisi ennen nettitreffejä uskonut, että niin omituisia tyyppejä edes on olemassa kuin korkeintaan jossain amerikkalaisissa huonoissa komediasarjoissa. yksi kulki koko ajan vain takanani seuraa johtajaa-tyylillä, eräs tuijotti herkeämättä ja jouduin koko ajan yksipuolisesti pitämään keskustelua yllä. sitten vielä sellainen, joka tuli treffeille urheilupuvussa, vaikka kyseessä oli paremman puoleinen ravintola. On normaalia huomaavaisuutta aikuiselta ihmiseltä hieman katsoa mitä treffeille pukee päällensä, ellei erikseen sovita treffejä jonnekin pururadalle, silloin urheilullisuus pukeutumisessa on tietenkin OK. kyse ei ole mistään hienostelusta, vaan normaalista toisen ihmisen huomioimisesta ja tilannetajusta. omassa tapauksessa kyse ei ollut mistään pikkupojista, vaan ihan aikuisista miehistä. junteille, jotka menevät treffeille kuin savotalle, voisi kehittää oman foorumin.
olen elämäni aikana törmännyt useisiin mukaviin ja normaaleihin miehiin, mutta nettituttavuuksista kukaan ei ollut täysin normaali. joka ikinen on paljastunut jollain tavoin oudoksi, vaikka useita olen tavannut ja koulutustasokin on monesti ollut korkeahko (jos nyt joku ajattelee, että koulutus kertoo jotain, niin voin sanoa, että tapaamieni nettimiesten kohdalle se ei tosiaankaan kerro). suurimmalle osalle miehistä netissä roikkuminen on jo niin piintynyt rutiini, etteivät he edes halua tavallista suhdetta lihaa ja verta olevan naisen kanssa. tunne-elämän ja sosiaalisten suhteiden lukot voi piilottaa netissä aika tehokkaasti. netissä se peräkammarin poikakin saa kerankin leikkiä suosittua, koska voi kirjoitella ja flirtata useimmille naisille. tosielämässä sellainen tapaus ei koskaan voisi samaan aikaan tutustua useaan naiseen. kun kirjoittelee useamman kanssa, saattaa tulla sellainen `kaikkivoipaisuuden harha`, jolloin kuvittelee olevansa parasta mitä jumala on naisille luonut ja savansa naisen kuin naisen. :-) netti on tavallaan rinnakkaistodellisuus, jossa voi vetää monia rooleja - luuseri voi kuvitella olevansa sankari jne.
oiva ja huomionarvoisa seikka nettideittailua harkitsevalle on se viisas sanonta, että kun luette kertomuksia toisten elämistä, muistakaa, ettei totuus koskaan sovellu julkaistavaksi.netissä tämä tarkoittaa sitä, että esiin tuodaan vain hyviä puolia koska kertoja kertoo yksipuolisella ja puolueellisella näkökulmalla itsestään, jolloin pimeimmät puolet, joita kaikilla on enemmän tai vähemmän, tulevat esiin vasta kasvotusten tavattaessa.
netti versus oikea elämä:
yleensä ihmisestä saa jonkinlaisen kokonaiskuvan esim. baaritiskillä keskusteltaessa, kun voi puheen ohella tarkkailla kehon kieltä ja sanattomia eleitä, jotka joskus kertovat enemmän kuin ne kuuluisat tuhat sanaa. netissä deittailu on arpapeliä, koska kaikki paha on tekstin kerronnan kankaan alla ja lävähtää naamalle eri tavoin ja yllättäen. ihmisillä on sitä paitsi aina joku syy valita virtuaalitodellisuus reaalimaailman sijaan! on kukkua väittää, että joutui vain sattumalta kokeilemaan. ihminen on tavoitteellinen toimija, eikä mikään virran viemä kuollut kala. virtuaalimaailman valitsemiselle on aina syy. oma syy oli uteliaisuus, koska siihen tavallaan jäi `koukkuun`, kun kerta toisensa jälkeen oudompi ja oudompi tapaus käveli vastaan. Aina kun luulin, ettei mitään kummallisempaa tule, osoittautui luuloni vääräksi. kaikkein hämmentävämpiä juttuja en kerro, koska ne tapaamiset ovat liian kummallisia muille jaettavaksi eikä niitä kukaan varmaan edes uskoisi.Sä et pidä oudosta? Voi harmin harmi, mitäs mä horoskooppi -ja ennustajauskovainen nyt teen... mulla on tosi positiivisia kokemuksia täältä, eniten harmittaa että moni nainen tuntui keskittyvän useampaan mieheen yhtäaikaa paitsi yksi joka piti minut selvästi ykkösenä. Toivottavasti hän ainakin löytää täältä jonkun, t. entinen nimimerkki "fd". Kyllä tähän jää koukkuun, siksi pyrin siirtymään mahdollisimman nopeasti tosielämän puolelle. Tuliko sulle muuten koskaan mieleen katsoa noiden outojen tapauksessa kortit paria treffiä pitemmälle jos tunsit mitään kiinnostusta heihin? Ainahan mies voi pukeutumistyyliä jne vaihtaa ja opetella olemaan ihmisiksi aikuisenakin, mutta omaa luonnetta ei ole ihan niin helppo tuoda esille positiivisesti, ja ihan turha muuttaa luonnettaan toiselle sopivaksi. Kyllä miestä saa nuhdella. Jos on mukava mies niin sanoo perään että muistaa kanssa soitella sulle.
- tavis
Näitä juttuja lukiessa en voi kuin ihmetellä miten kaikki nämä friikit pääsevät treffeille? Mikä heissä viehättää niinkin paljon siinä vaiheessa?
- kyllästynyt nainen
Olen huomannut, että näitä friikkejä on yhdistänyt se, että ovat kirjoituksissaan/puheissaan aika mielenkiintoisen oloisia. Jos on mielenkiintoinen, niin pääsee treffeille.
- 6+6
kyllästynyt nainen kirjoitti:
Olen huomannut, että näitä friikkejä on yhdistänyt se, että ovat kirjoituksissaan/puheissaan aika mielenkiintoisen oloisia. Jos on mielenkiintoinen, niin pääsee treffeille.
Niin, kun naiset usein peräänkuulutavat sitä mielenkiintoisuutta niin ei varmaan ole ihme, jos monet sitten esittävät sellaista.. On helppoa tekeytyä viesteissä mielenkiintoiseksi ja vetää roolia. Olisikin hyvä ymmärtää, että ihmisiin kannattaa tutustua ihan oikeasti. Se profiilissa ja viesteissä vähemmän mielenkiintoinen voi olla juuri se oikealla tavalla mielenkiintoinen kun tutustuu. Terveellä itsetunnolla varustetun ei ole tarve tuoda itsestään esille kaikkia piirteitä ja asioita heti kättelyssä, varsinkaan jossain viesteissä.
Toisaalta mitä se mielenkiintoisuus sitten useinmiten tarkoittaa. Eri asioita toki eri ihmisille. Välillä naisten profiileja lukiessa tulee kuitenkin fiilis, että haetaan jotain hyvin erikoista miestä, joka pitää kummallisista asioista, harrastaa erikoisia lajeja ja muutenkin tekee yhtä sun toista. Monesti samaan aikaan naisen profiilista ei saa käsitystä muusta kuin että nainen vaikuttaa aika tavalliselta. Välillä ehkä kannattaa katsoa myös niiden hieman tavallisempien miesten perään, voi vaikka yllättyä positiivisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1377189Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1255001L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa684372TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153493Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242301Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3021799Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241666Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91609- 671495
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581448